BMW M2 Competition dostává speciální uměleckou edici. Vznikne jen 500 kusů

S tradicí umělecky pojatých BMW pokračuje německá automobilka dodnes. Tuto speciální edici M2 Competiton však bude značka dokonce prodávat.

Od poloviny 70. let až dodnes. Pokreslená BMW jsou už neoddělitelnou součástí německé automobilky. Nedávno jsme si ty nejslavnější kousky připomněli u příležitosti umělecky pojaté řady 7 z Brazílie. V podobném stylu se nyní ukazuje i model M2 Competition, jelikož podle samotné značky můžete vozy BMW M považovat za soudobé umění.

Auto může být umění. Připomeňte si unikátní díla BMW Art Car, stojí to za to

Auto může být umění. Připomeňte si unikátní díla BMW Art Car, stojí to za to

Automobilka tak v rámci své divize Individual spojila síly s umělcem pod pseudonymem FUTURA 2000, aby vytvořili speciální edici M2 Competition, která trochu překvapivě vznikne v limitované edici 500 kusů. Kromě ručně pomalovaného povrchu karoserie (každý kus bude vlastním unikátem) se nicméně edice pyšní další řadou speciálních prvků.

Standardem budou leskle černě lakovaná 19palcová kola, uvnitř jsou ve stylu zbarvení karoserie vyvedeny i panely na palubní desce a středovém tunelu, dvoubarevně čalouněná M sedadla mají kontrastní modré prošívání a kryty prahů samozřejmě upozorňují na speciální edici v limitované sérii 1/500 a rovněž zde nechybí podpis umělce.

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

FUTURA 2000, rozený Leonard Hilton McGurr, je považován za uměleckého pionýra, který stál v 80. letech u propojení světa graffiti s formální stránkou galerií současného umění. Kromě své kariéry soudobého umělce dosáhl úspěchů i jako komerční umělec, tvořící pod řadou velkých celosvětových značek.

Do prodeje bude speciální edice BMW M2 Competition uvedena během letošního června.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

dnes | Vladimír Kadera | 34 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 79 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků