BMW M2 Competition dostává speciální uměleckou edici. Vznikne jen 500 kusů

S tradicí umělecky pojatých BMW pokračuje německá automobilka dodnes. Tuto speciální edici M2 Competiton však bude značka dokonce prodávat.

Od poloviny 70. let až dodnes. Pokreslená BMW jsou už neoddělitelnou součástí německé automobilky. Nedávno jsme si ty nejslavnější kousky připomněli u příležitosti umělecky pojaté řady 7 z Brazílie. V podobném stylu se nyní ukazuje i model M2 Competition, jelikož podle samotné značky můžete vozy BMW M považovat za soudobé umění.

Auto může být umění. Připomeňte si unikátní díla BMW Art Car, stojí to za to

Auto může být umění. Připomeňte si unikátní díla BMW Art Car, stojí to za to

Automobilka tak v rámci své divize Individual spojila síly s umělcem pod pseudonymem FUTURA 2000, aby vytvořili speciální edici M2 Competition, která trochu překvapivě vznikne v limitované edici 500 kusů. Kromě ručně pomalovaného povrchu karoserie (každý kus bude vlastním unikátem) se nicméně edice pyšní další řadou speciálních prvků.

Standardem budou leskle černě lakovaná 19palcová kola, uvnitř jsou ve stylu zbarvení karoserie vyvedeny i panely na palubní desce a středovém tunelu, dvoubarevně čalouněná M sedadla mají kontrastní modré prošívání a kryty prahů samozřejmě upozorňují na speciální edici v limitované sérii 1/500 a rovněž zde nechybí podpis umělce.

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

FUTURA 2000, rozený Leonard Hilton McGurr, je považován za uměleckého pionýra, který stál v 80. letech u propojení světa graffiti s formální stránkou galerií současného umění. Kromě své kariéry soudobého umělce dosáhl úspěchů i jako komerční umělec, tvořící pod řadou velkých celosvětových značek.

Do prodeje bude speciální edice BMW M2 Competition uvedena během letošního června.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků