BMW M140i a M240i dorazí ještě toto léto s výkonem 340 koní

BMW M140i a M240i dorazí ještě toto léto s výkonem 340 koní

Bylo jen otázkou času, než se nový třílitrový řadový šestiválec s kódovým označením B58 podívá i do ostatních modelů mnichovské značky. Další se dostanou na řadu „juniorské“ modely v podobě M140i a M240i.

A nejen to, protože oba přísluší do rodiny modelů M Performance, dostanou ještě pár koní k dobru. Celkem se tedy můžete těšit na výkon 250 kW (340 koní). Na výběr samozřejmě bude manuální řazení se šesti stupni, nebo samočinná osmistupňová převodovka ZF.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech  

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech  

Zatím není příliš jasno o tom, jestli BMW nabídne i možnost volby mezi ryzí zadokolkou a pohonem xDrive, ale vzhledem k tomu, že u stávající motorizace tomu tak je, mělo by tomu tak být i nadále.

Jak moc se projeví o 14 koní vyšší výkon na zrychlení si netroufáme odhadnout, už teď se ale M235i řadí mezi velmi schopné stroje - s pohonem zadních kol pokoří 100 km/h za 4,8 sekundy, xDrive to zvládne ještě o dvě desetiny sekundy rychleji. Plnotučné BMW M2 v tomto ohledu není o moc rychlejší.

Do nabídky obou modelů by měly nové motorizace přibýt v létě letošního roku a velmi brzy by se jich měla dočkat také řada 4

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků