BMW M140i a M240i dorazí ještě toto léto s výkonem 340 koní

BMW M140i a M240i dorazí ještě toto léto s výkonem 340 koní

Bylo jen otázkou času, než se nový třílitrový řadový šestiválec s kódovým označením B58 podívá i do ostatních modelů mnichovské značky. Další se dostanou na řadu „juniorské“ modely v podobě M140i a M240i.

A nejen to, protože oba přísluší do rodiny modelů M Performance, dostanou ještě pár koní k dobru. Celkem se tedy můžete těšit na výkon 250 kW (340 koní). Na výběr samozřejmě bude manuální řazení se šesti stupni, nebo samočinná osmistupňová převodovka ZF.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech  

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech  

Zatím není příliš jasno o tom, jestli BMW nabídne i možnost volby mezi ryzí zadokolkou a pohonem xDrive, ale vzhledem k tomu, že u stávající motorizace tomu tak je, mělo by tomu tak být i nadále.

Jak moc se projeví o 14 koní vyšší výkon na zrychlení si netroufáme odhadnout, už teď se ale M235i řadí mezi velmi schopné stroje - s pohonem zadních kol pokoří 100 km/h za 4,8 sekundy, xDrive to zvládne ještě o dvě desetiny sekundy rychleji. Plnotučné BMW M2 v tomto ohledu není o moc rychlejší.

Do nabídky obou modelů by měly nové motorizace přibýt v létě letošního roku a velmi brzy by se jich měla dočkat také řada 4

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků