BMW M140i a M240i dorazí ještě toto léto s výkonem 340 koní

BMW M140i a M240i dorazí ještě toto léto s výkonem 340 koní

Bylo jen otázkou času, než se nový třílitrový řadový šestiválec s kódovým označením B58 podívá i do ostatních modelů mnichovské značky. Další se dostanou na řadu „juniorské“ modely v podobě M140i a M240i.

A nejen to, protože oba přísluší do rodiny modelů M Performance, dostanou ještě pár koní k dobru. Celkem se tedy můžete těšit na výkon 250 kW (340 koní). Na výběr samozřejmě bude manuální řazení se šesti stupni, nebo samočinná osmistupňová převodovka ZF.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech  

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech  

Zatím není příliš jasno o tom, jestli BMW nabídne i možnost volby mezi ryzí zadokolkou a pohonem xDrive, ale vzhledem k tomu, že u stávající motorizace tomu tak je, mělo by tomu tak být i nadále.

Jak moc se projeví o 14 koní vyšší výkon na zrychlení si netroufáme odhadnout, už teď se ale M235i řadí mezi velmi schopné stroje - s pohonem zadních kol pokoří 100 km/h za 4,8 sekundy, xDrive to zvládne ještě o dvě desetiny sekundy rychleji. Plnotučné BMW M2 v tomto ohledu není o moc rychlejší.

Do nabídky obou modelů by měly nové motorizace přibýt v létě letošního roku a velmi brzy by se jich měla dočkat také řada 4

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků