BMW M1 zřejmě nakonec bude

15 komentářů

Caddy
21. dubna • 23:35

Pokud vim, M1 uz BMW kdysi vyrabelo.....a rozhodne to nebyl nejaky hatch se styrvalcem...:-|http://www.diseno-art.com/images/bmw_m1.jpg

ekonom
22. dubna • 19:11

prave preto s tou M1 tolko zahalaju..

Pavel
21. dubna • 13:58

Tak to si právě nemyslím, že 4válec by byl krok zpět. Myslíš, že taková Honda S2000 nemá charakter? Fungovalo by i modelově - kdo chce dělo, koupí M3, kdo chce "klasiku"/purismus, koupí točivé M1. Ta stávající honba za výkony, zvyšování hmotnosti v důsledku bezpečnostních norem - prostě udělat pořádné lehké fáro s točivým motorem. Když chceš brumlu, kup si M3. Ostatně jak velký rozdíl mezi těmito auty je. Že se tam V8 zřejmě nevejde, to jsem si myslel - šlo spíš o upozornění. R6 je prostě o generaci starší (bez ohledu na to, co vyrábí konkurence).

cayman
21. dubna • 16:13

no ale zase musíš počítat s tim že vývoj novýho motoru stojí velký prachy a ta M1 nebude zas tak prodávaná si myslim...

jencekSF
21. dubna • 16:38

novy motor by byl drahy M1 musi mit mensi vykon nez M3 ta obstarozni R6 je primove udelatko... jen mi prijde, ze tech emek bude nejak moc M1 Z4M M3 v podstate auta orientovana jen na radost z jizdy a dokonce Z4M a M1 budou mit stejny motor... na druhou stranu na nakupni tasticku pro blondyny to asi bude hodne slusny odvaz :)

VanJ
21. dubna • 18:16

Kdeze pre blondiny... pre tie je Audi TT :-)

Deli
21. dubna • 19:03

Nebo X5:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
21. dubna • 21:35

FUJ! Pripomneli jste mi "zazitek" z pred par mesicu - stojim si na krizovatce a koukam do zpetneho zrcatka. Za mnou cerna X5, vevnitr takova ta platinova bloncka po sezone, vek tak 35+, xicht zniceny solarkem a vytazky z perel, ukazkova fuchtle. No a vrta se v nose. Si rikam, uff... a kdyz se podivam za chvili, vrta se dal, ale navic to zere! Jeste, ze uz byla zelena, malem jsem si poblinkal pristrojovku... Tohle mi pripominat hlaskama o blonckach a X5, stydte se!

Pavel
21. dubna • 12:32

Určitě nebudeme diskutovat o tom, že BMW dělá parádní (nechci říct nejlepší) motory. A tahle 3.2 je ověnčená řadou titulů. Ale, přece jen, jestliže nový V8 v M3 je lehčí a přitom výkonější, jaký smysl má používat starší varianty (v podstatě minulou generaci)?
Podle mne by se do M1 hodila nějaká točivý nepřeplňovaný 2.4 čtyřválec - tak trochu návrat k minulosti, lehké a ostré auto s točivým motorem. A hlavně aby byl samosvor - to reakce na příspěvek "o trech kolech".

Spectral
21. dubna • 13:48

Samosvor je v každém eMku, bude i v případné M1. Proč proboha točivý čtyřválec, když tam plánují dát točivý šestiválec? Čtyřválec by byl obrovský krok vzad - ušetřit pár kilo a přijít o výjimečný charakter řadového šestihrnku, kultivovanost, zvuk a zátah - ne, to by za to nestálo. A proč ne nový 4.0 V8? Protože ten by se tam zřejmě nevlezl, už ve trojce měli problém a vyboulená kapota je toho důkazem...Spectral

Radek Ondrášík
21. dubna • 20:07

Hartge dal do jedničky desetiválec z M5/M6, takže místa pro osmíválec zde určitě bude...;-)

delph
21. dubna • 8:21

je tka hnusné velebnosti.. v 3D HB by to bylo lepší

Deli
21. dubna • 10:27

Mě se líbí:-P Na M1 jsem móóóc zvědavej...:-))

tom.cz
21. dubna • 10:30

No ja nevim co ta M1 prinese, vzdyt uz 130i ma vecne jedno kolo v luftu a vali si to po trech :-)

Good
21. dubna • 11:38

Kde se vzala tahle celkem už rozšířená fáma?

Doporučujeme

Články odjinud