Pokud vim, M1 uz BMW kdysi vyrabelo.....a rozhodne to nebyl nejaky hatch se styrvalcem...:-|http://www.diseno-art.com/images/bmw_m1.jpg
prave preto s tou M1 tolko zahalaju..
Tak to si právě nemyslím, že 4válec by byl krok zpět. Myslíš, že taková Honda S2000 nemá charakter? Fungovalo by i modelově - kdo chce dělo, koupí M3, kdo chce "klasiku"/purismus, koupí točivé M1. Ta stávající honba za výkony, zvyšování hmotnosti v důsledku bezpečnostních norem - prostě udělat pořádné lehké fáro s točivým motorem. Když chceš brumlu, kup si M3. Ostatně jak velký rozdíl mezi těmito auty je. Že se tam V8 zřejmě nevejde, to jsem si myslel - šlo spíš o upozornění. R6 je prostě o generaci starší (bez ohledu na to, co vyrábí konkurence).
no ale zase musíš počítat s tim že vývoj novýho motoru stojí velký prachy a ta M1 nebude zas tak prodávaná si myslim...
novy motor by byl drahy M1 musi mit mensi vykon nez M3 ta obstarozni R6 je primove udelatko... jen mi prijde, ze tech emek bude nejak moc M1 Z4M M3 v podstate auta orientovana jen na radost z jizdy a dokonce Z4M a M1 budou mit stejny motor... na druhou stranu na nakupni tasticku pro blondyny to asi bude hodne slusny odvaz :)
Kdeze pre blondiny... pre tie je Audi TT :-)
Nebo X5:-D
FUJ! Pripomneli jste mi "zazitek" z pred par mesicu - stojim si na krizovatce a koukam do zpetneho zrcatka. Za mnou cerna X5, vevnitr takova ta platinova bloncka po sezone, vek tak 35+, xicht zniceny solarkem a vytazky z perel, ukazkova fuchtle. No a vrta se v nose. Si rikam, uff... a kdyz se podivam za chvili, vrta se dal, ale navic to zere! Jeste, ze uz byla zelena, malem jsem si poblinkal pristrojovku... Tohle mi pripominat hlaskama o blonckach a X5, stydte se!
Určitě nebudeme diskutovat o tom, že BMW dělá parádní (nechci říct nejlepší) motory. A tahle 3.2 je ověnčená řadou titulů. Ale, přece jen, jestliže nový V8 v M3 je lehčí a přitom výkonější, jaký smysl má používat starší varianty (v podstatě minulou generaci)?Podle mne by se do M1 hodila nějaká točivý nepřeplňovaný 2.4 čtyřválec - tak trochu návrat k minulosti, lehké a ostré auto s točivým motorem. A hlavně aby byl samosvor - to reakce na příspěvek "o trech kolech".
Samosvor je v každém eMku, bude i v případné M1. Proč proboha točivý čtyřválec, když tam plánují dát točivý šestiválec? Čtyřválec by byl obrovský krok vzad - ušetřit pár kilo a přijít o výjimečný charakter řadového šestihrnku, kultivovanost, zvuk a zátah - ne, to by za to nestálo. A proč ne nový 4.0 V8? Protože ten by se tam zřejmě nevlezl, už ve trojce měli problém a vyboulená kapota je toho důkazem...Spectral
Hartge dal do jedničky desetiválec z M5/M6, takže místa pro osmíválec zde určitě bude...;-)
je tka hnusné velebnosti.. v 3D HB by to bylo lepší
Mě se líbí:-P Na M1 jsem móóóc zvědavej...:-))
No ja nevim co ta M1 prinese, vzdyt uz 130i ma vecne jedno kolo v luftu a vali si to po trech :-)
Kde se vzala tahle celkem už rozšířená fáma?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.