BMW M1 zřejmě nakonec bude

Mnoho příznivců mnichovské automobilky čeká na ostrý model M1 již dlouhou dobu. Po negativních reakcích ze strany automobilky nyní přišla překvapující zpráva. M1 nakonec zřejmě bude, ale nečekejte ostrý hatchback. Základem bude totiž připravovaná varianta coupé, která se představí světu již na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. M1 přijde na trh až příští rok.

Hádáte, jaký motor se objeví pod kapotou? Podle našich informací by to měl být starý známý a výborný šestiválec 3,2 litru z modelu M3 předchozí generace nebo ze současné Z4 M. Motor poskytuje maximální výkon 252 kW (343 k). S ním má M1 akcelerovat na stovku za 5,2 sekundy a dosáhnout maximální rychlost 280 km/h, ovšem až po odstranění omezovače. Vypadá to tak, že u BMW by mohli postavit další schopné auto, které by dokázalo rozdávat radost plnými doušky. Samotné naladění „jedničky“ má proto výborné předpoklady, uvidíme jako to bude u verze coupé.

Tip: Přečtěte si test současné „M1”, BMW 130i.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky