BMW M1 zřejmě nakonec bude

Mnoho příznivců mnichovské automobilky čeká na ostrý model M1 již dlouhou dobu. Po negativních reakcích ze strany automobilky nyní přišla překvapující zpráva. M1 nakonec zřejmě bude, ale nečekejte ostrý hatchback. Základem bude totiž připravovaná varianta coupé, která se představí světu již na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. M1 přijde na trh až příští rok.

Hádáte, jaký motor se objeví pod kapotou? Podle našich informací by to měl být starý známý a výborný šestiválec 3,2 litru z modelu M3 předchozí generace nebo ze současné Z4 M. Motor poskytuje maximální výkon 252 kW (343 k). S ním má M1 akcelerovat na stovku za 5,2 sekundy a dosáhnout maximální rychlost 280 km/h, ovšem až po odstranění omezovače. Vypadá to tak, že u BMW by mohli postavit další schopné auto, které by dokázalo rozdávat radost plnými doušky. Samotné naladění „jedničky“ má proto výborné předpoklady, uvidíme jako to bude u verze coupé.

Tip: Přečtěte si test současné „M1”, BMW 130i.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků