BMW M1 zřejmě nakonec bude

Mnoho příznivců mnichovské automobilky čeká na ostrý model M1 již dlouhou dobu. Po negativních reakcích ze strany automobilky nyní přišla překvapující zpráva. M1 nakonec zřejmě bude, ale nečekejte ostrý hatchback. Základem bude totiž připravovaná varianta coupé, která se představí světu již na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. M1 přijde na trh až příští rok.

Hádáte, jaký motor se objeví pod kapotou? Podle našich informací by to měl být starý známý a výborný šestiválec 3,2 litru z modelu M3 předchozí generace nebo ze současné Z4 M. Motor poskytuje maximální výkon 252 kW (343 k). S ním má M1 akcelerovat na stovku za 5,2 sekundy a dosáhnout maximální rychlost 280 km/h, ovšem až po odstranění omezovače. Vypadá to tak, že u BMW by mohli postavit další schopné auto, které by dokázalo rozdávat radost plnými doušky. Samotné naladění „jedničky“ má proto výborné předpoklady, uvidíme jako to bude u verze coupé.

Tip: Přečtěte si test současné „M1”, BMW 130i.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků