BMW M1 se vrátí na okruhy, alespoň na chvíli

Německá automobilka BMW při příležitosti 30. výročí vzniku sportovní divize M opět oživí závodní sérii BMW M1 Procar, která byla kdysi chloubou německého motosportu. Série plnila úkol jakéhosi doprovodného závodu a jezdilo se před jednotlivými závody F1 po celé Evropě a i teď se závod odjezde před začátkem velké ceny Německa.

Návštěvníci Hockenheimringu se tak stanou svědky velkolepého historického návratu, byť se závodu zúčastní deset aut, což je o polovinu méně, než tomu bylo v minulosti. Za volanty najdeme nejen pětici nejrychlejších jezdců F1 ale do kokpitů závodních M1 se posadí řada významných osobností, od bavorského prince Leopolda, přes Jacquese Laffita až po Jochena Neerpasche, který stál u samotného zrodu těchto vozidel.

O tom, že to bude zajímavá podívaná, svědčí i připravovaný průvodní program. Kromě prohlídky závodních vozů BMW M1 zde bude vystaven i nedávno představený koncept BMW M1 Hommage.

Klepněte pro větší obrázek
BMW M1 Procar
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 43 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků