Komu na co je tato draha hracka? Nema to poriadny motor, ale tvari sa to ako sportiak. Je to taky mackopes.:-D
..a teraz postavte vedla toho 850CSi s manualom a uvidime ktore je krajsie a v ktorom sa budeme viac bavit. Odpoved snad jasna.
Zbytečné fantazírování motivované faktem, že tato kdysi "prémiová" automobilka už pekelně dlouho nevypotila skutečné sportovní auto.A pro neznalé - ano i8, ani modely M či Z nejsou skutečně sportovní auta.
Proč kdysi "prémiová" ? Copak je podmínkou prémiovosti vyrábět sporťáky? Rolls, Bentley nebo Volvo žádný sporťáky také nedělají a přesto jsou prémie. BMW si prostě vybralo cestu luxusních limuzín, SUVček a na sporťáky dlabe, protože tam je obrovská konkurence, prodeje sporťáků celosvětově nejsou nijak závratné a dostat se mezi vyvolené jako jsou Ferrari nebo Porsche je v podstatě nemožné.
Protože za otřesný úpadek v kvalitě způsobený úsporným programem si takové označení nezaslouží.To že BMW s nástupem recese začalo dělat auta v mizerné kvalitě, za kterou by se pomalu styděl i Renault, je nezpochybnitelné.
BMW kvalitou nijak nevybočuje z D3. A porovnávat prémii s Renaultem, no to je už docela úlet, nevšiml jsem si, že by Renault vyráběl byť jediný model, který by se dal postavit vedle některého BMW.
BMW je z nich kvalitativně zdaleka nejhorší a srovnávat ho s ostatními a chtít stejnou cenu je poměrně drzost. Ale oni na to (a na EV) dojedou.
To je ničím nepodložený výkřik. BMW si může dovolit ceny jaké má a marže jaké má protože z D3 má jeho značka nejlepší zvuk a za značku se platí. Nejslabší z D3 je Mercedes-Benz, neustále něco dohání, má nejslabší zisky tudíž i nejslabší potenciál dalšího rozvoje, nedokáže řídit svoje značky (krach fúze s Chryslerem, krach obnovení Maybachu, velmi slabé výsledky a v současné době upadající Smart).
To se psalo už u X6 a skutek utek :-D
Určitě se nechci BMW zastávat, ale obecně automobilky potřebují prodávat masám. A kdo dnes poptává skutečná sportovní auta, když jsou kamery a omezení na každém rohu? Taková skupina zákazníků je zoufala malá a proto ji málokdo vyslyší. A tak raději vyrábí "na jistotu" pro větší segment, který poptává spíš "imáge" než ryze sportovní vlastnosti bez kompromisů.
Jistě.Na druhou stranu... Audi ho má, Toyota ho má, Nissan ho má... dokonce i ten blbý Ford má sportovní auto v nabídce. A že se i sportovní auta prodávají, je prostě fakt.
A to je samozřejmost že bmw musí mít to co ostatní?
Přečtěte si původní příspěvek.
Hm, tak já mám pro soudruhy z Mnichova vzkaz: zákazníci, kteří by koupili M1 si nepořídí i8, ale R8, AMG GT, 911 a tak dále. Je ale hezké, že BMW myslí i na konkurenci!
Tohle už se probíralo stokrát a vždy byla odpověď stejná, tohle auto je stavěné na tříválcový chcípák a ne na osmiválce. Prostě ECOkára se vzhledem sporťáku, ale nic víc.
Jo, ale jenom do tý doby než zjistěj, že tahle modní kravinka vývoj nezaplatí a potom fofrem předělat, upravit a pod kapotu plnokrevníka. Design se jim poved, motorizace nee.
Všiml sis, že vyráběji i jiná auta? To si pak totiž můžeš dovolit vývoj nečeho (v tomto případě technologického demonstrátoru), co si na sebe samo nevydělá.
Ano všiml sem si, že dělají i jiná auta. Uvedením jákéhokoliv prototypu nebo demonstrátoru do sériové výroby je za účelem zisku. Tak to prostě v dnešní době je ať si říká kdo chce co chce.B-]
Ach ta sladká možnost vypnout mozek a uchýlit se ke stupidníému dogmatu...
Vývoj použitých technologií se využije i na dalších modelech. Takže se jim to ve výsledku vyplatí díky technologickému náskoku. Stačí se podívat jak zvládli masovou výrobu karbonových karoserií a když už to takhle rozjeli, tak to určitě nezavřou po skončení výroby i8 a i3. Navíc řada "i" se má rozšiřovat a o technologii se podělí i se zavedenými modely.
Kdo, BMW? :-D:-DJo jasně, zvládli hliníkové šasi, a aby ušetřili vrátili se k oceli. A jejich vlajková M5ka pak váží dvě tuny :-PBMW škudlí kde to jen jde, na karbonové karosérie rovnou zapomeňte.
Vyrobit stovku i3 denně mi přijde jako úspěch. Tak jasně, že nebudou dělat trojku kombíka z karbonu, ale rozhodně i5 ho hojně využije a třeba i další generace M nebudou mít jen karbonovou střechu. Nehledě na to, že nemusí vyrábět rovnou tu jejich karbonovou směsku, ale jinou plastovou skořepinu třeba na panely karoserie.
Úspěch v čem? Až jich dokážou alespoň 200 denně PRODAT, což je v této kategorii fakt minimu, přiznám jim alespoň malý úspěch.Jinak tohle je diskuze fakt o ničem, protože v ruce nemáte jediný faktický argument a reagovat na nepříjemná fakta, že BMW opoušít moderní technologie ve prospěch úspor, prostě ignorujete.
Argument je ten že v Německu je registrováno víc Trabantů, než všech elektromobilů dohromady.
Je těžké přiznat ze buď to má pro reálný provoz nějakou zásadní chybu, nebo o to prostě není zájem.I o to jejich elektro městské vozítko zájem opadne.Lide nemají o elektro auta zájem bez ohledu na cenu. Ani BMW, Porsche, Audio a jiní nedokáží zásadně prolomit dojezd, dobu nabíjení, snižování dojezdu v zimě,bnebo zase opačně ve velkém vedru.
A hlavne to stahuje jakymsi tim bruselskym zpusobem prumerne hodnoty CO2 automobilce a plati mensi ekologicky vypalny. Hura volit Stranu svobodnych obcanu, jinak budeme mit za chvili trivalce i v X5 :-/
Dávat malý motor do X5 může skutečně jenom blbec. Inteligentní člověk si v první řadě nekoupí tak těžké auto.
To je jasný, že neudělají benzinový osmiválec, protože pak by si tu i8 mohli v mnichově strčit do pr.dele kabelem napřed
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.