BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

28 komentářů

John
21. května • 10:29

Komu na co je tato draha hracka? Nema to poriadny motor, ale tvari sa to ako sportiak. Je to taky mackopes.:-D

Antiautomat
20. května • 9:42

..a teraz postavte vedla toho 850CSi s manualom a uvidime ktore je krajsie a v ktorom sa budeme viac bavit. Odpoved snad jasna.

runner42
20. května • 6:45

Zbytečné fantazírování motivované faktem, že tato kdysi "prémiová" automobilka už pekelně dlouho nevypotila skutečné sportovní auto.
A pro neznalé - ano i8, ani modely M či Z nejsou skutečně sportovní auta.

Rampa
20. května • 10:11

Proč kdysi "prémiová" ? Copak je podmínkou prémiovosti vyrábět sporťáky? Rolls, Bentley nebo Volvo žádný sporťáky také nedělají a přesto jsou prémie. BMW si prostě vybralo cestu luxusních limuzín, SUVček a na sporťáky dlabe, protože tam je obrovská konkurence, prodeje sporťáků celosvětově nejsou nijak závratné a dostat se mezi vyvolené jako jsou Ferrari nebo Porsche je v podstatě nemožné.

runner42
20. května • 11:23

Protože za otřesný úpadek v kvalitě způsobený úsporným programem si takové označení nezaslouží.
To že BMW s nástupem recese začalo dělat auta v mizerné kvalitě, za kterou by se pomalu styděl i Renault, je nezpochybnitelné.

Rampa
20. května • 12:47

BMW kvalitou nijak nevybočuje z D3. A porovnávat prémii s Renaultem, no to je už docela úlet, nevšiml jsem si, že by Renault vyráběl byť jediný model, který by se dal postavit vedle některého BMW.

runner42
20. května • 13:21

BMW je z nich kvalitativně zdaleka nejhorší a srovnávat ho s ostatními a chtít stejnou cenu je poměrně drzost. Ale oni na to (a na EV) dojedou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rampa
20. května • 17:30

To je ničím nepodložený výkřik. BMW si může dovolit ceny jaké má a marže jaké má protože z D3 má jeho značka nejlepší zvuk a za značku se platí. Nejslabší z D3 je Mercedes-Benz, neustále něco dohání, má nejslabší zisky tudíž i nejslabší potenciál dalšího rozvoje, nedokáže řídit svoje značky (krach fúze s Chryslerem, krach obnovení Maybachu, velmi slabé výsledky a v současné době upadající Smart).

sad panda
20. května • 13:58

To se psalo už u X6 a skutek utek :-D

Jig
20. května • 6:59

Určitě se nechci BMW zastávat, ale obecně automobilky potřebují prodávat masám. A kdo dnes poptává skutečná sportovní auta, když jsou kamery a omezení na každém rohu? Taková skupina zákazníků je zoufala malá a proto ji málokdo vyslyší. A tak raději vyrábí "na jistotu" pro větší segment, který poptává spíš "imáge" než ryze sportovní vlastnosti bez kompromisů.

runner42
20. května • 7:33

Jistě.
Na druhou stranu... Audi ho má, Toyota ho má, Nissan ho má... dokonce i ten blbý Ford má sportovní auto v nabídce. A že se i sportovní auta prodávají, je prostě fakt.

sad panda
20. května • 13:55

A to je samozřejmost že bmw musí mít to co ostatní?

runner42
21. května • 14:18

Přečtěte si původní příspěvek.

Vincent
20. května • 0:46

Hm, tak já mám pro soudruhy z Mnichova vzkaz: zákazníci, kteří by koupili M1 si nepořídí i8, ale R8, AMG GT, 911 a tak dále. Je ale hezké, že BMW myslí i na konkurenci!

Rampa
19. května • 21:13

Tohle už se probíralo stokrát a vždy byla odpověď stejná, tohle auto je stavěné na tříválcový chcípák a ne na osmiválce. Prostě ECOkára se vzhledem sporťáku, ale nic víc.

dedekMMC
19. května • 16:25

Jo, ale jenom do tý doby než zjistěj, že tahle modní kravinka vývoj nezaplatí a potom fofrem předělat, upravit a pod kapotu plnokrevníka. Design se jim poved, motorizace nee.

Gouda
19. května • 21:35

Všiml sis, že vyráběji i jiná auta? To si pak totiž můžeš dovolit vývoj nečeho (v tomto případě technologického demonstrátoru), co si na sebe samo nevydělá.

dedekMMC
20. května • 6:49

Ano všiml sem si, že dělají i jiná auta. Uvedením jákéhokoliv prototypu nebo demonstrátoru do sériové výroby je za účelem zisku. Tak to prostě v dnešní době je ať si říká kdo chce co chce.B-]

Gouda
21. května • 9:25

Ach ta sladká možnost vypnout mozek a uchýlit se ke stupidníému dogmatu...

LanRic
20. května • 10:31

Vývoj použitých technologií se využije i na dalších modelech. Takže se jim to ve výsledku vyplatí díky technologickému náskoku. Stačí se podívat jak zvládli masovou výrobu karbonových karoserií a když už to takhle rozjeli, tak to určitě nezavřou po skončení výroby i8 a i3. Navíc řada "i" se má rozšiřovat a o technologii se podělí i se zavedenými modely.

runner42
20. května • 11:20

Kdo, BMW? :-D:-D
Jo jasně, zvládli hliníkové šasi, a aby ušetřili vrátili se k oceli. A jejich vlajková M5ka pak váží dvě tuny :-P
BMW škudlí kde to jen jde, na karbonové karosérie rovnou zapomeňte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LanRic
20. května • 22:50

Vyrobit stovku i3 denně mi přijde jako úspěch. Tak jasně, že nebudou dělat trojku kombíka z karbonu, ale rozhodně i5 ho hojně využije a třeba i další generace M nebudou mít jen karbonovou střechu. Nehledě na to, že nemusí vyrábět rovnou tu jejich karbonovou směsku, ale jinou plastovou skořepinu třeba na panely karoserie.

runner42
21. května • 8:57

Úspěch v čem? Až jich dokážou alespoň 200 denně PRODAT, což je v této kategorii fakt minimu, přiznám jim alespoň malý úspěch.
Jinak tohle je diskuze fakt o ničem, protože v ruce nemáte jediný faktický argument a reagovat na nepříjemná fakta, že BMW opoušít moderní technologie ve prospěch úspor, prostě ignorujete.

Hloupej Honza
21. května • 19:16

Argument je ten že v Německu je registrováno víc Trabantů, než všech elektromobilů dohromady.

Hloupej Honza
21. května • 7:29

Je těžké přiznat ze buď to má pro reálný provoz nějakou zásadní chybu, nebo o to prostě není zájem.
I o to jejich elektro městské vozítko zájem opadne.Lide nemají o elektro auta zájem bez ohledu na cenu. Ani BMW, Porsche, Audio a jiní nedokáží zásadně prolomit dojezd, dobu nabíjení, snižování dojezdu v zimě,bnebo zase opačně ve velkém vedru.

Ondrej
19. května • 23:10

A hlavne to stahuje jakymsi tim bruselskym zpusobem prumerne hodnoty CO2 automobilce a plati mensi ekologicky vypalny. Hura volit Stranu svobodnych obcanu, jinak budeme mit za chvili trivalce i v X5 :-/

Gouda
21. května • 9:21

Dávat malý motor do X5 může skutečně jenom blbec. Inteligentní člověk si v první řadě nekoupí tak těžké auto.

Karel
19. května • 16:18

To je jasný, že neudělají benzinový osmiválec, protože pak by si tu i8 mohli v mnichově strčit do pr.dele kabelem napřed

Doporučujeme

Články odjinud