BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

Karel  |  19. 05. 2014 16:18

To je jasný, že neudělají benzinový osmiválec, protože pak by si tu i8 mohli v mnichově strčit do pr.dele kabelem napřed

Odpovědět  |   | 
dedekMMC  |  19. 05. 2014 16:25

Jo, ale jenom do tý doby než zjistěj, že tahle modní kravinka vývoj nezaplatí a potom fofrem předělat, upravit a pod kapotu plnokrevníka. Design se jim poved, motorizace nee.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  19. 05. 2014 21:35

Všiml sis, že vyráběji i jiná auta? To si pak totiž můžeš dovolit vývoj nečeho (v tomto případě technologického demonstrátoru), co si na sebe samo nevydělá.

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  19. 05. 2014 23:10

A hlavne to stahuje jakymsi tim bruselskym zpusobem prumerne hodnoty CO2 automobilce a plati mensi ekologicky vypalny. Hura volit Stranu svobodnych obcanu, jinak budeme mit za chvili trivalce i v X5

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  21. 05. 2014 09:21

Dávat malý motor do X5 může skutečně jenom blbec. Inteligentní člověk si v první řadě nekoupí tak těžké auto.

Odpovědět  |   | 
dedekMMC  |  20. 05. 2014 06:49

Ano všiml sem si, že dělají i jiná auta. Uvedením jákéhokoliv prototypu nebo demonstrátoru do sériové výroby je za účelem zisku. Tak to prostě v dnešní době je ať si říká kdo chce co chce.

Odpovědět  |   | 
LanRic  |  20. 05. 2014 10:31

Vývoj použitých technologií se využije i na dalších modelech. Takže se jim to ve výsledku vyplatí díky technologickému náskoku. Stačí se podívat jak zvládli masovou výrobu karbonových karoserií a když už to takhle rozjeli, tak to určitě nezavřou po skončení výroby i8 a i3. Navíc řada "i" se má rozšiřovat a o technologii se podělí i se zavedenými modely.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 05. 2014 11:20

Kdo, BMW?
Jo jasně, zvládli hliníkové šasi, a aby ušetřili vrátili se k oceli. A jejich vlajková M5ka pak váží dvě tuny
BMW škudlí kde to jen jde, na karbonové karosérie rovnou zapomeňte.

Odpovědět  |   | 
LanRic  |  20. 05. 2014 22:50

Vyrobit stovku i3 denně mi přijde jako úspěch. Tak jasně, že nebudou dělat trojku kombíka z karbonu, ale rozhodně i5 ho hojně využije a třeba i další generace M nebudou mít jen karbonovou střechu. Nehledě na to, že nemusí vyrábět rovnou tu jejich karbonovou směsku, ale jinou plastovou skořepinu třeba na panely karoserie.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  21. 05. 2014 07:29

Je těžké přiznat ze buď to má pro reálný provoz nějakou zásadní chybu, nebo o to prostě není zájem.
I o to jejich elektro městské vozítko zájem opadne.Lide nemají o elektro auta zájem bez ohledu na cenu.

Ani BMW, Porsche, Audio a jiní nedokáží zásadně prolomit dojezd, dobu nabíjení, snižování dojezdu v zimě,bnebo zase opačně ve velkém vedru.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  21. 05. 2014 08:57

Úspěch v čem? Až jich dokážou alespoň 200 denně PRODAT, což je v této kategorii fakt minimu, přiznám jim alespoň malý úspěch.
Jinak tohle je diskuze fakt o ničem, protože v ruce nemáte jediný faktický argument a reagovat na nepříjemná fakta, že BMW opoušít moderní technologie ve prospěch úspor, prostě ignorujete.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  21. 05. 2014 19:16

Argument je ten že v Německu je registrováno víc Trabantů, než všech elektromobilů dohromady.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  21. 05. 2014 09:25

Ach ta sladká možnost vypnout mozek a uchýlit se ke stupidníému dogmatu...

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  19. 05. 2014 21:13

Tohle už se probíralo stokrát a vždy byla odpověď stejná, tohle auto je stavěné na tříválcový chcípák a ne na osmiválce. Prostě ECOkára se vzhledem sporťáku, ale nic víc.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  20. 05. 2014 00:46

Hm, tak já mám pro soudruhy z Mnichova vzkaz: zákazníci, kteří by koupili M1 si nepořídí i8, ale R8, AMG GT, 911 a tak dále. Je ale hezké, že BMW myslí i na konkurenci!

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 05. 2014 06:45

Zbytečné fantazírování motivované faktem, že tato kdysi "prémiová" automobilka už pekelně dlouho nevypotila skutečné sportovní auto.
A pro neznalé - ano i8, ani modely M či Z nejsou skutečně sportovní auta.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  20. 05. 2014 06:59

Určitě se nechci BMW zastávat, ale obecně automobilky potřebují prodávat masám. A kdo dnes poptává skutečná sportovní auta, když jsou kamery a omezení na každém rohu? Taková skupina zákazníků je zoufala malá a proto ji málokdo vyslyší. A tak raději vyrábí "na jistotu" pro větší segment, který poptává spíš "imáge" než ryze sportovní vlastnosti bez kompromisů.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 05. 2014 07:33

Jistě.
Na druhou stranu... Audi ho má, Toyota ho má, Nissan ho má... dokonce i ten blbý Ford má sportovní auto v nabídce. A že se i sportovní auta prodávají, je prostě fakt.

Odpovědět  |   | 
sad panda  |  20. 05. 2014 13:55

A to je samozřejmost že bmw musí mít to co ostatní?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  21. 05. 2014 14:18

Přečtěte si původní příspěvek.

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  20. 05. 2014 10:11

Proč kdysi "prémiová" ? Copak je podmínkou prémiovosti vyrábět sporťáky? Rolls, Bentley nebo Volvo žádný sporťáky také nedělají a přesto jsou prémie. BMW si prostě vybralo cestu luxusních limuzín, SUVček a na sporťáky dlabe, protože tam je obrovská konkurence, prodeje sporťáků celosvětově nejsou nijak závratné a dostat se mezi vyvolené jako jsou Ferrari nebo Porsche je v podstatě nemožné.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 05. 2014 11:23

Protože za otřesný úpadek v kvalitě způsobený úsporným programem si takové označení nezaslouží.
To že BMW s nástupem recese začalo dělat auta v mizerné kvalitě, za kterou by se pomalu styděl i Renault, je nezpochybnitelné.

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  20. 05. 2014 12:47

BMW kvalitou nijak nevybočuje z D3. A porovnávat prémii s Renaultem, no to je už docela úlet, nevšiml jsem si, že by Renault vyráběl byť jediný model, který by se dal postavit vedle některého BMW.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 05. 2014 13:21

BMW je z nich kvalitativně zdaleka nejhorší a srovnávat ho s ostatními a chtít stejnou cenu je poměrně drzost. Ale oni na to (a na EV) dojedou.

Odpovědět  |   | 
sad panda  |  20. 05. 2014 13:58

To se psalo už u X6 a skutek utek

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  20. 05. 2014 17:30

To je ničím nepodložený výkřik. BMW si může dovolit ceny jaké má a marže jaké má protože z D3 má jeho značka nejlepší zvuk a za značku se platí. Nejslabší z D3 je Mercedes-Benz, neustále něco dohání, má nejslabší zisky tudíž i nejslabší potenciál dalšího rozvoje, nedokáže řídit svoje značky (krach fúze s Chryslerem, krach obnovení Maybachu, velmi slabé výsledky a v současné době upadající Smart).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 05. 2014 09:42

..a teraz postavte vedla toho 850CSi s manualom a uvidime ktore je krajsie a v ktorom sa budeme viac bavit. Odpoved snad jasna.

Odpovědět  |   | 
John  |  21. 05. 2014 10:29

Komu na co je tato draha hracka? Nema to poriadny motor, ale tvari sa to ako sportiak. Je to taky mackopes.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 48 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A