BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

Sportovní automobil postavený na základech modelu i8 s osmiválcem o výkonu 600 koní coby nástupce slavného M1? Velmi lákavá představa, o které se v nedávné době několikrát spekulovalo. Konec veškerým dohadům ale udělal Carsten Pries, produktový šéf divize M. Podle jeho slov takový vůz vzniknout nemůže, protože by představoval konkurenci pro i8.

BMW i8: výroba hybridního sporťáku pod drobnohledem (+ 107x foto)

BMW i8: výroba hybridního sporťáku pod drobnohledem (+ 107x foto)

Je to vlastně celkem logické, přestože nová M1 by byla bývala zatraceně zajímavá. Do vývoje BMW i8 vložila automobilka nemalé finanční prostředky a dá se předpokládat, že by čistě benzinový supersport byl pro mnohé zákazníky lákavější alternativou než nový hybrid. Navíc údajně i8 nemůže být přestavěna na benzinový osmiválec, protože byla od začátku navržena jako hybrid používající velmi malý motor.

BMW DesignworksUSA představuje elegantní solární přístřešek

BMW DesignworksUSA představuje elegantní solární přístřešek

V budoucnu je možné, že se některé prvky z řady i dostanou do rukou divize M a stejně tak je možný i opačný postup. Na novou M1 nebo M8 ale máme zapomenout.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků