BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

Sportovní automobil postavený na základech modelu i8 s osmiválcem o výkonu 600 koní coby nástupce slavného M1? Velmi lákavá představa, o které se v nedávné době několikrát spekulovalo. Konec veškerým dohadům ale udělal Carsten Pries, produktový šéf divize M. Podle jeho slov takový vůz vzniknout nemůže, protože by představoval konkurenci pro i8.

BMW i8: výroba hybridního sporťáku pod drobnohledem (+ 107x foto)

BMW i8: výroba hybridního sporťáku pod drobnohledem (+ 107x foto)

Je to vlastně celkem logické, přestože nová M1 by byla bývala zatraceně zajímavá. Do vývoje BMW i8 vložila automobilka nemalé finanční prostředky a dá se předpokládat, že by čistě benzinový supersport byl pro mnohé zákazníky lákavější alternativou než nový hybrid. Navíc údajně i8 nemůže být přestavěna na benzinový osmiválec, protože byla od začátku navržena jako hybrid používající velmi malý motor.

BMW DesignworksUSA představuje elegantní solární přístřešek

BMW DesignworksUSA představuje elegantní solární přístřešek

V budoucnu je možné, že se některé prvky z řady i dostanou do rukou divize M a stejně tak je možný i opačný postup. Na novou M1 nebo M8 ale máme zapomenout.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků