BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

BMW M1 nebude. Automobilka si nechce přidělávat konkurenci

Sportovní automobil postavený na základech modelu i8 s osmiválcem o výkonu 600 koní coby nástupce slavného M1? Velmi lákavá představa, o které se v nedávné době několikrát spekulovalo. Konec veškerým dohadům ale udělal Carsten Pries, produktový šéf divize M. Podle jeho slov takový vůz vzniknout nemůže, protože by představoval konkurenci pro i8.

Sportovní auta | BMW | Technika | Hybridy | Design | Příslušenství

BMW i8: výroba hybridního sporťáku pod drobnohledem (+ 107x foto)

Je to vlastně celkem logické, přestože nová M1 by byla bývala zatraceně zajímavá. Do vývoje BMW i8 vložila automobilka nemalé finanční prostředky a dá se předpokládat, že by čistě benzinový supersport byl pro mnohé zákazníky lákavější alternativou než nový hybrid. Navíc údajně i8 nemůže být přestavěna na benzinový osmiválec, protože byla od začátku navržena jako hybrid používající velmi malý motor.

Elektromobily | Premiéry | BMW | Technika | Palivo

BMW DesignworksUSA představuje elegantní solární přístřešek

V budoucnu je možné, že se některé prvky z řady i dostanou do rukou divize M a stejně tak je možný i opačný postup. Na novou M1 nebo M8 ale máme zapomenout.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků