BMW M: velké atmosféry skončí, budoucnost je v přeplňování

27 komentářů

Aleq
30. března • 23:12

tak to je konec.... jedne velke legendy... jednoho velkeho snu... 3-[

Beaumont
31. března • 8:03

Aleq: A proč jako? Na dobře udělaném turbu není nic špatného a BMW už s ním nějaké ty zkušenosti má (2002 Turbo, 745i, *35i...). Ono už mnichovské asi taky nebaví postavit fantastiký vysokootáčkový atmosférický motor a pak se dívat, jak Audi pomocí dvou turbodmychadel získá za poloviční náklady a úsilí vyšší výkon...

Aleq
31. března • 13:49

Charakteristika atmosfery je uplne jina. Verim, ze moderni twinturbo se priblizi, ale porad tam bude podle me ta "gumovost"

Přema
6. dubna • 18:37

Tady všichni děláte jako byste v běžném provozu poznali, jestli máte 450k nebo 483k s turbem nebo bez turba... dyť to jsou směšný diskuze. Podle mě je dobře, že ty motory omezujou. Tím nechcu říct, že bych byl socialista a chtěl, aby měli všichni hovno, to určitě ne: Kdo na to má, ať si koupí drahý auto, velký, luxusní, ale nevim k čemu je potřeba obří motor s ještě obří spotřebou. Stejně ten výkon nemá šanci využít.
Ale je mi to jasný, vy všichni si tu M3 nebo M6 můžete dovolit a s menším turbo-motorem už to nebude mít cenu :-D :-D

Delphin
30. března • 13:04

Chápete to? AMG čerstvě téměř u všech svých motorů přešel od přeplňování kompresorem k velkoobjemovým atmosférám a M jde přesně opačným směrem...

Radek Ondrášík
30. března • 14:01

Ono přeplňování kompresorem a turbem je zase o něčem jiném. Prostě jde o papír, kde prostě turbomotor bude mít menší spotřebu, než větší atmosféra, nedejbože kompresor.

Petr
30. března • 14:27

Ja bych rekl, ze by modely M mohli zatizit specialni ekologickou dani cca 100 tisic ... jednak se nejedna o bezne vozy a jednak, kdyz nekdo bude chtit atmosferu, tak si proste priplati. Ale motor v 335i je skvělý, jen ma o neco jine vlastnosti pri surove jizde ... nevadi... osobne si myslim, ze na Mka by se mel davat zbrojak, kdyz nekdy vidim ty mlade kluky ve starsich M-Powerech jak jedou po okreskach 200, tak bych ji urazil ruce a vzal ridicaky:). Samozrejme, jak idiot muze clovek jezdit i koncernovem TDi.Moje osobni meta je porizeni M3 CSL e46, ktera a novejsi modely nepotrebuji:).P.S.- Dockejme casu... EU nam do bavoraku namontuje za chvili i omezovace na 160 a to pak uz bude jedno uplne vsechno:).

anawarr
30. března • 21:19

petr, petr, petr....??? to mi něco říká, nejsi ty ze somálska?

Petr
30. března • 23:16

Jo tos trefil... tady nikdo jinej v nicem jinem nejezdi. M3 je tady lidove vozitko .... lovime s tim gazely

Petr1968
30. března • 22:35

BMW 1,2 Turbo (HTP):-D:-D:-D:-D

stará Blažková
30. března • 18:23

To musí být úžasný zážitek, řítit se ve své emtrojce 90 - 130 km/hod. ;-)

Petr
30. března • 23:14

To auto neni o rychlosti v primce, ale to vi, jen ten kdo ho ma:). A uz vubec ne o klickovani v mestskem provozu.

Osmodiar
30. března • 12:24

Budoucnost nejostřejších vozů "z" modrobílou vrtuli?

Paegas
30. března • 11:15

A jak to bude např. se sedmičkovou řadou? A co třeba Audi, chystají to samé? Pokud to takhle půjde dál, vidím to tak, že se auta začnou velice brzy zmenšovat..

Mr.Murphy
30. března • 12:18

Zmenšovat auta, jen to ne proboha!!!!! Já čekám na novou generaci Q7, která bude měřit doufám 9 metrů a vážit 3,5t. Chci do to V12 10l TDI - jedině v takovém voze bude moje rodina bezpečná a mé ego adekvátně spokojené B-]

Jose
30. března • 11:52

Audi má s přeplňováním svých S a RS modelů již bohaté zkušenosti.

Paegas
30. března • 11:10

:(((((((((((((((((((((((((((((((

asdf
30. března • 9:53

kurva, zbavime se panbickaru, nacistu a komousu a misto toho nam tu multikultiekokokoti nasadej jinou verbez. at uz de dopice tahle totalitni verbez :-(

neodborník
30. března • 10:06

Krásný příklad exempláře vyprodukovaného socialistickým školstvím, dle slovníku a uvažování.

asdf
30. března • 15:17

lol, kdyby me vychovavali socani, tak drzim tlamu a krok jako ty. jenze ja jsem inteligentni krasny mlady zdravy a bohaty libertarian, takze si budu psat co chci a ukvikana verbez jako ty s tim nic nenadela B-]

MAAR
30. března • 10:10

No napsal to sice škaredě, ale má pravdu. Za ekologii se dnes schovává kde kdo a kde co. I čistě komerční zájmy a nikdo s tím nic neudělá, protože vyšší zájem ekologi si nikdo nedovolí zpochybňovat.

nornik
30. března • 10:42

A navic je znečišťování životního prostředí i novým hříchem podle vatikanu, není úniku :-D

stará Blažková
30. března • 18:11

Celý svět jde do prdele soudruzi ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
anawarr
30. března • 21:13

máš být starý, jako já a taky by jsi to dožil s 5.0 litrem :-D:-D:-Dekologie mě zajímá stejně, jako genocida v kongu, a hladomor v somálsku

jogurt
30. března • 10:32

Navíc se obávám, že proti současnému vrcholně zdegenerovanému "školství", které místo učení mládeže vědomostem a úctě k autoritě zahrabává samo sebe do dementních frází, hlášení a evaluací, bylo to socilaistické sice poplatné režimu, ale tehdy šlo ještě o vzdělání.

Mr.Murphy
30. března • 12:25

Přesně, biflovat všechno nazpaměť a hlavně držet hubu a krok! OMG....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
30. března • 18:13

Pokud jste by hloupý ve škole a musel jste se biflovat, pak to nebylo vinou školství, ale vaší. Biflovat jste se asi musel některé vzorce v matematice, které nešly logicky odvodit. Pokud víte co je logika.

Doporučujeme

Články odjinud