BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

Seznam kapitol
  1. BMW X5 a 2
  2. Fotogalerie (27x foto)

Divize M Performance připravila sérii sportovních doplňků pro další dva modely. Zájemci si budou moci dokoupit všechno možné jak v případě nového kupé řady 2, tak také u velkého SUV X5 třetí generace. Pro oba zmíněné modely lze pořídit karbonové díly vylepšující aerodynamiku (spoiler, difuzor), samozřejmě kola nebo detaily v podobě polepů karoserie, stejně jako sportovní volant s displejem. Ale zaměřme se na ty důležitější věci.

BMW X5: nová generace je tady (4 x video)

BMW X5: nová generace je tady (4 x video)

M Performance nabízí pro řadu dvě zvýšení výkonu. Týká se to provedení 220d Coupé. U něj lze zvýšit výkon o šestnáct koní a točivý moment o 40 Nm. Pro vrcholnou M235i je naopak připraven sportovní výfuk a samosvorný diferenciál. Kupovat lze rovněž sportovní podvozek snížený o 20 mm nabízející jiné tlumiče a pružiny.

BMW řady 2: kompletní představení nového kupé (51x foto, 2x video)

BMW řady 2: kompletní představení nového kupé (51x foto, 2x video)

U BMW X5 je M Performance Power Kit k dispozici pro verzi xDrive35i. Výkon je možné tímto způsobem zvednout o dvacet koní a točivý moment o 50 Nm. Konečné parametry tedy zní 326 k a 450 Nm. Zájemci o jakoukoliv motorizaci pak mají možnost pořídit třeba jiné koncovky výfuku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW X5 a 2
  2. Fotogalerie (27x foto)
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků