BMW M Division možná postaví vlastní automobil

Oddělení M Division se v posledních letech daří velice dobře, což dává předpoklady k dalšímu významnému kroku…
BMW M Division možná postaví vlastní automobil

Albert Biermann, šéf produktového rozvoje značky BMW, v rozhovoru pro magazín Inside Line připustil, že divize BMW M v blízké budoucnosti představí svůj vlastní model. Tomuto oddělení se poslední dobou velmi daří a prodeje doplňků pro vozy BMW a jejich sérií rostou utěšeným tempem.

BMW M: prodeje rostou, u nás nový paket

BMW M: prodeje rostou, u nás nový paket

Biermann nyní uvedl, že by M Division mohla přijít s vlastním, samostatným modelem, bude to ovšem, jak jinak, věcí důsledného zvažování nákladů a potenciálních výnosů. „Z konstrukčního hlediska máme na to a udělali bychom to velmi rádi,“ řekl Biermann. „Hovořili jsme o tom již mnohokrát, ale zatím jsme ke skutečnému projektu nepřistoupili.“

AMG má náskok

Připomeňme, že konkurenční oddělení AMG značky Mercedes – Benz již s vlastním produktem přišlo, řeč je pochopitelně o „novodobém Gullwingu“ Mercedes – Benz SLS AMG.

Albert Biermann zároveň hovořil i o dalších zásadních prvcích týkajících se vozů BMW M. Podle něj je současná technika přeplňování turbodmychadly blízko tomu, aby nabízela stejně rychlou odezvu na potřebu zrychlení jako motory s atmosférickým plněním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stávající produkty BMW M Division stále budí respekt. Dočkají se ale samostatného modelu?

Zároveň pak nevyloučil budoucí nástup vozů BMW M se vznětovými motory. „Nemůžeme stále jen přidávat koně. M neprodává koňské síly, o tom to není,“ dodal Biermann.

A o čem to tedy, pane Biermanne, budoucnost M Division bude…?
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků