BMW M 135i v ladění AC Schnitzer: nečekaný návrat v čase

AC Schnitzer, specialista na vozy BMW, představuje svůj program pro vylepšení čiperné „jedničky“ v podobě výchozího modelu M 135i. Ale nic převratného to ve skutečnosti není…

Souběžně s autosalonem v Los Angeles probíhá také autosalon v německém Essenu, a také tam je toho hodně k vidění. Za příklad poslouží nejnovější stavba z pera ladičské společnosti AC Schnitzer, jež nabízí atraktivnější háv pro nejmenší BMW současnosti ve verzi M 135i. Z poslední doby si vzpomeneme především na kompletní ladění AC Schnitzer pro BMW 3 (F30) nebo vylepšené „čtyřdveřové kupé“ BMW 6 Gran Coupé AC Schnitzer.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M 135i v nejnovějším ladění AC Schnitzer

V Essenu se ale představuje vylepšený třídveřový hatchback BMW M 135i. Dočkal se tužšího pérování, chromovaných koncovek výfuků Racing a upraveného předního nárazníku. V nabídce jsou také nejrůznější litá kola s průměrem ráfků až 20 palců, dekorační polepy nebo výraznější střešní spoiler nad zadním oknem.

BMW 1: přichází třídveřová karoserie, M135i, 114i a xDrive

BMW 1: přichází třídveřová karoserie, M135i, 114i a xDrive

Snímky z interiéru zatím k dispozici nemáme, ale těšit se můžeme údajně také na nové hlavice řadicí páky včetně prosvětleného dílu. U AC Schnitzeru připravili také upravené ovladače iDrive a další prvky z hliníkových slitin zahrnující také madlo ruční brzdy. A motor jsme si schválně nechali až na konec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz byl kladen na detaily, ale také na posílenou pohonnou jednotku

Standardní zážehový šestiválec s objemem 3,0 l dosahuje v továrním nastavení výkonu 320 koní (235 kW) a točivého momentu 450 Nm. U AC Schnitzeru na něm ale zapracovali a při údajně nezhoršené spotřebě dosáhli výkonu 360 koní (265 kW). Jistě úctyhodná porce, ale za připomenutí stojí, že identických parametrů dosahovalo kupé BMW ACS1 3,5i již před pěti lety
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M 135i po zásahu společnosti AC Schnitzer
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky