BMW M 135i v ladění AC Schnitzer: nečekaný návrat v čase

AC Schnitzer, specialista na vozy BMW, představuje svůj program pro vylepšení čiperné „jedničky“ v podobě výchozího modelu M 135i. Ale nic převratného to ve skutečnosti není…

Souběžně s autosalonem v Los Angeles probíhá také autosalon v německém Essenu, a také tam je toho hodně k vidění. Za příklad poslouží nejnovější stavba z pera ladičské společnosti AC Schnitzer, jež nabízí atraktivnější háv pro nejmenší BMW současnosti ve verzi M 135i. Z poslední doby si vzpomeneme především na kompletní ladění AC Schnitzer pro BMW 3 (F30) nebo vylepšené „čtyřdveřové kupé“ BMW 6 Gran Coupé AC Schnitzer.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M 135i v nejnovějším ladění AC Schnitzer

V Essenu se ale představuje vylepšený třídveřový hatchback BMW M 135i. Dočkal se tužšího pérování, chromovaných koncovek výfuků Racing a upraveného předního nárazníku. V nabídce jsou také nejrůznější litá kola s průměrem ráfků až 20 palců, dekorační polepy nebo výraznější střešní spoiler nad zadním oknem.

BMW 1: přichází třídveřová karoserie, M135i, 114i a xDrive

BMW 1: přichází třídveřová karoserie, M135i, 114i a xDrive

Snímky z interiéru zatím k dispozici nemáme, ale těšit se můžeme údajně také na nové hlavice řadicí páky včetně prosvětleného dílu. U AC Schnitzeru připravili také upravené ovladače iDrive a další prvky z hliníkových slitin zahrnující také madlo ruční brzdy. A motor jsme si schválně nechali až na konec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz byl kladen na detaily, ale také na posílenou pohonnou jednotku

Standardní zážehový šestiválec s objemem 3,0 l dosahuje v továrním nastavení výkonu 320 koní (235 kW) a točivého momentu 450 Nm. U AC Schnitzeru na něm ale zapracovali a při údajně nezhoršené spotřebě dosáhli výkonu 360 koní (265 kW). Jistě úctyhodná porce, ale za připomenutí stojí, že identických parametrů dosahovalo kupé BMW ACS1 3,5i již před pěti lety
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M 135i po zásahu společnosti AC Schnitzer

bazar

BMW 3 2
Rok výroby: 2012
Stav: 166 220 km
Cena: 300 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2009
Stav: 163 670 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2005
Stav: 169 835 km
Cena: 176 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 175 176 km
Cena: 230 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2007
Stav: 169 020 km
Cena: 170 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 52 881 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků