BMW letos neuvede žádný nový model řady „i“. Spyder dorazí v roce 2018

BMW letos neuvede žádný nový model řady „i“. Spyder dorazí v roce 2018

Automobilka BMW aktuálně nabízí ve své ekologické řadě „i“ dva modely a zdá se, že to tak ještě nějakou dobu zůstane. Letos se údajně nepředstaví žádná novinka, která by se postavila vedle i8 a kompaktního i3.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Tvrdí to alespoň australský Motoring. Podle jeho zdrojů letos nepřijde ani i5, která by měla dorazit příští rok, ani i8 Spyder, která se už několikrát ukázala jako koncept a která vypadala velmi sériově. Naposledy byla tato studie k vidění na veletrhu CES před pár týdny.

Fotogalerie: BMW i8 Spyder

Fotogalerie: BMW i8 Spyder

Spyder by se mohl objevit příští rok, reálnější je ale příchod až v roce 2018. Klasické kupé i8 se údajně prodává dobře s tím, že otevřená verze zatím není potřeba. Mnichovské automobilce se odklad hodí také kvůli rostoucí Tesle, která by mohla příliš brzy představené nové BMW řady „i“ snadno překonat nějakým svým novým modelem.

BMW ovšem nebude letos zcela bez novinek. Jednou z těch nejdůležitějších má být příchod nové generace řady 5, která by se měla ukázat na podzimním autosalonu v Paříži. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků