BMW kupuje italského výrobce motorek Husqvarna

Německý koncern BMW koupí tradičního italského výrobce motocyklů Husqvarna. Vedení německého koncernu počítá s tím, že výroba a portfolio italské společnosti zůstane zachována a zachována zůstane také značka.

BMW si od tohoto kroku slibuje lepší pokrytí v nabídce motocyklů a navíc ušetření peněz při vývoji nových komponentů. Přeci jenom uplatnění jedné věci u dvou společností je levnější, než když každý dělá sám na sebe.

Celý kontrakt musí ještě schválit antimonopolní úřady obou zemí a pokud neshledají žádné překážky, začlení se Husqvarna pod křídla koncernu BMW do konce letošního roku.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků