BMW končí s pomocným generátorem pro i3. Už ho prý není potřeba

kuk  |  06. 10. 2018 06:43

Teprve teď dali do i3 baterku, kterou tam měli dát už před 5ti lety!!!

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 10. 2018 09:21

Asi nevěřili že by se našlo pako které by za takovou mr.ku dalo mega a ono se jich vyrojilo mraky tak to začali brát vážně.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  06. 10. 2018 11:45

Tak za auto velikosti Dacie Sandero, jinde než ve městě nepoužitelném, to je nabídka co se neodmítá . Ale KUK už má určitě objednáno a stojí frontu před BMW shopíkem.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  06. 10. 2018 16:04

Už si v tom jel odborníku? i3 je štika i mimo město, běžnou konfekci nechává daleko za sebou.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  06. 10. 2018 17:27

Promiňte, ale za tuto cenovku si představuji, že dostanu plnohodnotný vůz. Nikoli městskou kabelku, pravda luxusní. A věc s max. rychlostí omezenou na 160 km/h, protože dojezd. Pro sběratele bižuterie asi ok. Pro mě nikoli.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  06. 10. 2018 18:39

Však říkám, žes v tom nejel, projeď se a změníš na městskou kabelku názor. Je to plně použitelné auto na každý den.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 19:02

K cemu v (pri)mestskem aute vice nez 160, u nas, v Evrope? Kvuli egu?

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 10. 2018 19:45

Tak pokud se v reálu nejezdí přes 160, tak maximálku omezili úplně zbytečně. S vyšším číslem by to papírově vypadalo mnohem líp

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2018 10:19

Souhlas, ja jen ze v tomto pripade tu maximalku neberu jako zasadni nedostatek.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 10. 2018 07:19

Luxusně odporný papundeklový interiér.

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  15. 10. 2018 14:38

Za jak dlouho dá z Prahy do Ostravy na otočku?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 10. 2018 14:16

Bylo by dobré kdyby si člověk mohl vybrat. Do práce to mám 10 km, na chalupu 22 km, garáž s elektrikou mám. Mně by stačil dojezd 80 až 100 km s tím, že by pak auto mohlo být, vzhledem k menší baterii levnější. A v tom případě by malý, záložní spalovací motor byl vhodný. Dokážu si představit delší cestu tak, že auto pojede mimo město s pomocným motorem, a průjezd obcí bude na elektriku.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  07. 10. 2018 19:21

Však takové auta jsou, např. 330e

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  08. 10. 2018 07:15

Ano, již od 1,2 milionu. Ale souhlas. To už je plně využitelné vozidlo, nikoli bateriová náhražka. Ale v principu to je řešení, kam budou v EU automobilky natlačeny. V základu dostanete atmosfericky nepřímovstřikový motor. Pro základní mobilitu. Potom budou nabízeny ony hybridy (spalovací motor, automatická převodovka, elektromotor, 10 - 20kWh aku). A na vrchol (z jakéhokoli důvodu) se umístí bateriové elektromobily. Legislativci (a lumíci trpící na CO2) budou uspokojeni; automobilky budou mít stále co nabídnout. Ale bude brekot, až se začne zjišťovat, proč to zatracené CO2 neklesá a neklesá. Ale to už je jiná kapitola.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  10. 10. 2018 15:15

Ještě moje úvaha o tom, jak by mohl pomocný motor vypadat. Měl by být malý a jednoduchý. Stačil by jednoválec s objemem cca půl litru, s turbodmychadlem. To je třetina toho, co má BMW i8. Turbodíra by u tohoto motoru nevadila. "Vyždímat" by se dalo, odhaduji, 30kW, což si myslím, že by stačilo. Nevyváženost jednoválce by byla vykompenzovaná hmotností generátoru, napojeného přímo na klikovku. Motor by pracoval v úzkém spektru otáček, a proto by byl na tento režim optomalizován. To na rozdíl od přímého pohonu v konvenčních automobilech, kde musí zvládnout hodně od - do.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 01. 2019 11:55

Tento motor u BMW i3 REX pohání pouze alternátor! Nemusí tedy zvládat od - do.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 204 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 47 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 173 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A