BMW končí s pomocným generátorem pro i3. Už ho prý není potřeba

kuk  |  06. 10. 2018 06:43

Teprve teď dali do i3 baterku, kterou tam měli dát už před 5ti lety!!!

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 10. 2018 09:21

Asi nevěřili že by se našlo pako které by za takovou mr.ku dalo mega a ono se jich vyrojilo mraky tak to začali brát vážně.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  06. 10. 2018 11:45

Tak za auto velikosti Dacie Sandero, jinde než ve městě nepoužitelném, to je nabídka co se neodmítá . Ale KUK už má určitě objednáno a stojí frontu před BMW shopíkem.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  06. 10. 2018 16:04

Už si v tom jel odborníku? i3 je štika i mimo město, běžnou konfekci nechává daleko za sebou.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  06. 10. 2018 17:27

Promiňte, ale za tuto cenovku si představuji, že dostanu plnohodnotný vůz. Nikoli městskou kabelku, pravda luxusní. A věc s max. rychlostí omezenou na 160 km/h, protože dojezd. Pro sběratele bižuterie asi ok. Pro mě nikoli.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  06. 10. 2018 18:39

Však říkám, žes v tom nejel, projeď se a změníš na městskou kabelku názor. Je to plně použitelné auto na každý den.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 19:02

K cemu v (pri)mestskem aute vice nez 160, u nas, v Evrope? Kvuli egu?

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 10. 2018 19:45

Tak pokud se v reálu nejezdí přes 160, tak maximálku omezili úplně zbytečně. S vyšším číslem by to papírově vypadalo mnohem líp

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2018 10:19

Souhlas, ja jen ze v tomto pripade tu maximalku neberu jako zasadni nedostatek.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 10. 2018 07:19

Luxusně odporný papundeklový interiér.

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  15. 10. 2018 14:38

Za jak dlouho dá z Prahy do Ostravy na otočku?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 10. 2018 14:16

Bylo by dobré kdyby si člověk mohl vybrat. Do práce to mám 10 km, na chalupu 22 km, garáž s elektrikou mám. Mně by stačil dojezd 80 až 100 km s tím, že by pak auto mohlo být, vzhledem k menší baterii levnější. A v tom případě by malý, záložní spalovací motor byl vhodný. Dokážu si představit delší cestu tak, že auto pojede mimo město s pomocným motorem, a průjezd obcí bude na elektriku.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  07. 10. 2018 19:21

Však takové auta jsou, např. 330e

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  08. 10. 2018 07:15

Ano, již od 1,2 milionu. Ale souhlas. To už je plně využitelné vozidlo, nikoli bateriová náhražka. Ale v principu to je řešení, kam budou v EU automobilky natlačeny. V základu dostanete atmosfericky nepřímovstřikový motor. Pro základní mobilitu. Potom budou nabízeny ony hybridy (spalovací motor, automatická převodovka, elektromotor, 10 - 20kWh aku). A na vrchol (z jakéhokoli důvodu) se umístí bateriové elektromobily. Legislativci (a lumíci trpící na CO2) budou uspokojeni; automobilky budou mít stále co nabídnout. Ale bude brekot, až se začne zjišťovat, proč to zatracené CO2 neklesá a neklesá. Ale to už je jiná kapitola.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  10. 10. 2018 15:15

Ještě moje úvaha o tom, jak by mohl pomocný motor vypadat. Měl by být malý a jednoduchý. Stačil by jednoválec s objemem cca půl litru, s turbodmychadlem. To je třetina toho, co má BMW i8. Turbodíra by u tohoto motoru nevadila. "Vyždímat" by se dalo, odhaduji, 30kW, což si myslím, že by stačilo. Nevyváženost jednoválce by byla vykompenzovaná hmotností generátoru, napojeného přímo na klikovku. Motor by pracoval v úzkém spektru otáček, a proto by byl na tento režim optomalizován. To na rozdíl od přímého pohonu v konvenčních automobilech, kde musí zvládnout hodně od - do.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 01. 2019 11:55

Tento motor u BMW i3 REX pohání pouze alternátor! Nemusí tedy zvládat od - do.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: