BMW končí s pomocným generátorem pro i3. Už ho prý není potřeba

kuk  |  06. 10. 2018 06:43

Teprve teď dali do i3 baterku, kterou tam měli dát už před 5ti lety!!!

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 10. 2018 09:21

Asi nevěřili že by se našlo pako které by za takovou mr.ku dalo mega a ono se jich vyrojilo mraky tak to začali brát vážně.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  06. 10. 2018 11:45

Tak za auto velikosti Dacie Sandero, jinde než ve městě nepoužitelném, to je nabídka co se neodmítá . Ale KUK už má určitě objednáno a stojí frontu před BMW shopíkem.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  06. 10. 2018 16:04

Už si v tom jel odborníku? i3 je štika i mimo město, běžnou konfekci nechává daleko za sebou.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  06. 10. 2018 17:27

Promiňte, ale za tuto cenovku si představuji, že dostanu plnohodnotný vůz. Nikoli městskou kabelku, pravda luxusní. A věc s max. rychlostí omezenou na 160 km/h, protože dojezd. Pro sběratele bižuterie asi ok. Pro mě nikoli.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  06. 10. 2018 18:39

Však říkám, žes v tom nejel, projeď se a změníš na městskou kabelku názor. Je to plně použitelné auto na každý den.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 10. 2018 19:02

K cemu v (pri)mestskem aute vice nez 160, u nas, v Evrope? Kvuli egu?

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 10. 2018 19:45

Tak pokud se v reálu nejezdí přes 160, tak maximálku omezili úplně zbytečně. S vyšším číslem by to papírově vypadalo mnohem líp

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 10. 2018 10:19

Souhlas, ja jen ze v tomto pripade tu maximalku neberu jako zasadni nedostatek.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 10. 2018 07:19

Luxusně odporný papundeklový interiér.

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  15. 10. 2018 14:38

Za jak dlouho dá z Prahy do Ostravy na otočku?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 10. 2018 14:16

Bylo by dobré kdyby si člověk mohl vybrat. Do práce to mám 10 km, na chalupu 22 km, garáž s elektrikou mám. Mně by stačil dojezd 80 až 100 km s tím, že by pak auto mohlo být, vzhledem k menší baterii levnější. A v tom případě by malý, záložní spalovací motor byl vhodný. Dokážu si představit delší cestu tak, že auto pojede mimo město s pomocným motorem, a průjezd obcí bude na elektriku.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  07. 10. 2018 19:21

Však takové auta jsou, např. 330e

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  08. 10. 2018 07:15

Ano, již od 1,2 milionu. Ale souhlas. To už je plně využitelné vozidlo, nikoli bateriová náhražka. Ale v principu to je řešení, kam budou v EU automobilky natlačeny. V základu dostanete atmosfericky nepřímovstřikový motor. Pro základní mobilitu. Potom budou nabízeny ony hybridy (spalovací motor, automatická převodovka, elektromotor, 10 - 20kWh aku). A na vrchol (z jakéhokoli důvodu) se umístí bateriové elektromobily. Legislativci (a lumíci trpící na CO2) budou uspokojeni; automobilky budou mít stále co nabídnout. Ale bude brekot, až se začne zjišťovat, proč to zatracené CO2 neklesá a neklesá. Ale to už je jiná kapitola.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  10. 10. 2018 15:15

Ještě moje úvaha o tom, jak by mohl pomocný motor vypadat. Měl by být malý a jednoduchý. Stačil by jednoválec s objemem cca půl litru, s turbodmychadlem. To je třetina toho, co má BMW i8. Turbodíra by u tohoto motoru nevadila. "Vyždímat" by se dalo, odhaduji, 30kW, což si myslím, že by stačilo. Nevyváženost jednoválce by byla vykompenzovaná hmotností generátoru, napojeného přímo na klikovku. Motor by pracoval v úzkém spektru otáček, a proto by byl na tento režim optomalizován. To na rozdíl od přímého pohonu v konvenčních automobilech, kde musí zvládnout hodně od - do.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 01. 2019 11:55

Tento motor u BMW i3 REX pohání pouze alternátor! Nemusí tedy zvládat od - do.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 5 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A