BMW je nejhodnotnější značkou současnosti

Plyne to alespoň z právě zveřejněných výsledků studie agentury Millward Brown, podle kterých BMW z trůnu nejcennější automobilové značky sesadilo Toyotu. Ale bylo to jen těsné, BMW bylo ohodnoceno na 16,52 miliard eur, zatímco Toyota na 16,48 miliard eur. Další konkurenti však skončili s citelným odstupem, třetí je tedy Honda (10,83 miliard Euro), čtvrtý Mercedes-Benz (10,40) a páté Porsche (9,10). Desítku doplňují ještě Nissan, Ford, Volkswagen, Audi a Renault. Výrazně si polepšily značky Volkswagen (meziroční zhodnocení o 20 %) a Ford (+ 19 %), zatímco Porsche svojí hodnotou padlo o 31 a Toyota o 27 %.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky