BMW je nejhodnotnější značkou současnosti

Plyne to alespoň z právě zveřejněných výsledků studie agentury Millward Brown, podle kterých BMW z trůnu nejcennější automobilové značky sesadilo Toyotu. Ale bylo to jen těsné, BMW bylo ohodnoceno na 16,52 miliard eur, zatímco Toyota na 16,48 miliard eur. Další konkurenti však skončili s citelným odstupem, třetí je tedy Honda (10,83 miliard Euro), čtvrtý Mercedes-Benz (10,40) a páté Porsche (9,10). Desítku doplňují ještě Nissan, Ford, Volkswagen, Audi a Renault. Výrazně si polepšily značky Volkswagen (meziroční zhodnocení o 20 %) a Ford (+ 19 %), zatímco Porsche svojí hodnotou padlo o 31 a Toyota o 27 %.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků