BMW jde do USA s naftovými motory

Německá automobilka BMW oznámila, že od příštího roku nabídne své naftové motory i zákazníkům ve Spojených státech. Automobilka nechce být, jak uvedl generální ředitel BMW, pozadu vůči své hlavní konkurenci, která se již začíná prosazovat se svými motory typu BlueTec.

Nové generace naftových agregátů již zřejmě budou schopny plnit přísné emisní limity ve většině států USA. Navíc američtí zákazníci začínají v poslední době stále více žádat výkonné a přitom úsporné vozy.

V některých státech, jako Kalifornie, se ale naftové motory neobjeví zřejmě nikdy, nebo jistě ne v nejbližších letech, opravdu přísným limitům nejsou ani nejmodernější diesely s mnoha dodatečnými technologiem schopny dostát.

Jak Američané na diesely zareagují, je otázkou. Sledovat jejich reakce na první zkušenosti s dieselovými motory je poněkud komické a rychlé rozšíření naftových agregátů pod kapotami jejich vozů zřejmě nelze očekávat.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků