BMW jde do USA s naftovými motory

Německá automobilka BMW oznámila, že od příštího roku nabídne své naftové motory i zákazníkům ve Spojených státech. Automobilka nechce být, jak uvedl generální ředitel BMW, pozadu vůči své hlavní konkurenci, která se již začíná prosazovat se svými motory typu BlueTec.

Nové generace naftových agregátů již zřejmě budou schopny plnit přísné emisní limity ve většině států USA. Navíc američtí zákazníci začínají v poslední době stále více žádat výkonné a přitom úsporné vozy.

V některých státech, jako Kalifornie, se ale naftové motory neobjeví zřejmě nikdy, nebo jistě ne v nejbližších letech, opravdu přísným limitům nejsou ani nejmodernější diesely s mnoha dodatečnými technologiem schopny dostát.

Jak Američané na diesely zareagují, je otázkou. Sledovat jejich reakce na první zkušenosti s dieselovými motory je poněkud komické a rychlé rozšíření naftových agregátů pod kapotami jejich vozů zřejmě nelze očekávat.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků