Přestože se nám BMW iX3 oficiálně představilo  teprve loni v červenci , už nyní má německá automobilka pro své elektrické SUV první modernizaci. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Přestože se nám BMW iX3 oficiálně představilo teprve loni v červenci, už nyní má německá automobilka pro své elektrické SUV první modernizaci. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Vylepšení samozřejmě navazuje na nedávno provedenou  modernizaci spalovacího sourozence X3 . Rovněž elektromobil se tak dočkal obdobných novinek, aby byly jeho technika a vzhled aktuální. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Vylepšení samozřejmě navazuje na nedávno provedenou modernizaci spalovacího sourozence X3. Rovněž elektromobil se tak dočkal obdobných novinek, aby byly jeho technika a vzhled aktuální. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Po stránce designu tedy rovněž iX3 dostalo omlazenou příď a záď, modré doplňky exkluzivní pro elektromobil zůstávají a dalšími stylistickým prvky odkazuje SUV na elektrické modely i4 a iX. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Po stránce designu tedy rovněž iX3 dostalo omlazenou příď a záď, modré doplňky exkluzivní pro elektromobil zůstávají a dalšími stylistickým prvky odkazuje SUV na elektrické modely i4 a iX. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Paket M Sport je nyní pro iX3 standardní výbavou. Adaptivní Matrix LED světlomety jsou rovněž v základu (laserové najdete v seznamu příplatků). | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Paket M Sport je nyní pro iX3 standardní výbavou. Adaptivní Matrix LED světlomety jsou rovněž v základu (laserové najdete v seznamu příplatků). | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Uvnitř rozšiřuje BMW standardní výbavu o sportovní sedadla. Jinak samozřejmě přichází vylepšení ve formě nového středového panelu, který si X3 převzalo z aktuální řady 4. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Uvnitř rozšiřuje BMW standardní výbavu o sportovní sedadla. Jinak samozřejmě přichází vylepšení ve formě nového středového panelu, který si X3 převzalo z aktuální řady 4. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Úhlopříčka standardně dodávaného digitálního přístrojové štítu pak byla zvětšena na 12,3 palce. Nechybí ani akustický projev při stisku tlačítka Start/Stop, který vznikl ve spolupráci s Hansem Zimmerem, nebo nová generace navigačního systému. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Úhlopříčka standardně dodávaného digitálního přístrojové štítu pak byla zvětšena na 12,3 palce. Nechybí ani akustický projev při stisku tlačítka Start/Stop, který vznikl ve spolupráci s Hansem Zimmerem, nebo nová generace navigačního systému. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Kromě systému varování před překážkou či ukazatele rychlostních limitů včetně indikátoru zákazu předjíždění doplňují standardní výbavu iX3 nové funkce balíčku Driving Assistant Plus... | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Kromě systému varování před překážkou či ukazatele rychlostních limitů včetně indikátoru zákazu předjíždění doplňují standardní výbavu iX3 nové funkce balíčku Driving Assistant Plus... | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

...– zahrnující udržování jízdy v pruhu, nově v zúžených pruzích, nebo v Německu aktivní zastavení na křižovatkách s příkazovou značkou STOP i na červenou na světelných křižovatkách. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

...– zahrnující udržování jízdy v pruhu, nově v zúžených pruzích, nebo v Německu aktivní zastavení na křižovatkách s příkazovou značkou STOP i na červenou na světelných křižovatkách. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Objevuje se i asistent nouzového zastavení v dopravní zácpě na dálnici, který automaticky rozpozná potřebu vytvoření uličky pro záchranné složky a podle situace navede vozidlo k ideálnímu okraji aktuálního jízdního pruhu. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Objevuje se i asistent nouzového zastavení v dopravní zácpě na dálnici, který automaticky rozpozná potřebu vytvoření uličky pro záchranné složky a podle situace navede vozidlo k ideálnímu okraji aktuálního jízdního pruhu. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Po technické stránce zůstává v iX3 pátá generace elektrického pohonu BMW eDrive. V tomto případě tedy specifikace s jedním elektromotorem pohánějícím zadní kola. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Po technické stránce zůstává v iX3 pátá generace elektrického pohonu BMW eDrive. V tomto případě tedy specifikace s jedním elektromotorem pohánějícím zadní kola. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Výkon zůstává na hodnotě 210 kW (286 koní), točivý moment na 400 N.m. Ani baterie a dojezd se nemění. S kapacitou 80 kWh zmiňuje BMW dojezd na jedno nabití až 460 km (WLTP). | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Výkon zůstává na hodnotě 210 kW (286 koní), točivý moment na 400 N.m. Ani baterie a dojezd se nemění. S kapacitou 80 kWh zmiňuje BMW dojezd na jedno nabití až 460 km (WLTP). | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Akceleraci z nuly na 100 km/h pak zvládá iX3 za 6,8 sekundy a maximálně dosáhne elektronicky limitovaných 180 km/h. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Akceleraci z nuly na 100 km/h pak zvládá iX3 za 6,8 sekundy a maximálně dosáhne elektronicky limitovaných 180 km/h. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Ústrojí BMW iX3 umožňuje jak jednofázové nabíjení výkonem až 7,4 kW a třífázové nabíjení výkonem až 11 kW, tak rychlonabíjení u veřejných DC nabíječek výkonem až 150 kW... | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Ústrojí BMW iX3 umožňuje jak jednofázové nabíjení výkonem až 7,4 kW a třífázové nabíjení výkonem až 11 kW, tak rychlonabíjení u veřejných DC nabíječek výkonem až 150 kW... | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

...– v tomto případě čekejte dobití z 10 na 80 % kapacity za 32 minut. Desetiminutové vysokorychlostní nabití prodlouží dojezd o 100 km (WLTP). | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

...– v tomto případě čekejte dobití z 10 na 80 % kapacity za 32 minut. Desetiminutové vysokorychlostní nabití prodlouží dojezd o 100 km (WLTP). | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Výroba modernizovaného BMW iX3 bude nadále probíhat ve společném podniku BMW Brilliance Automotive v čínském Šen-jangu. Produkce novinky začne letos v září, a to opět pro místní trh i pro export. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

Výroba modernizovaného BMW iX3 bude nadále probíhat ve společném podniku BMW Brilliance Automotive v čínském Šen-jangu. Produkce novinky začne letos v září, a to opět pro místní trh i pro export. | BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW

| BMW iX3 (2021) | Zdroj: BMW

Vylepšení samozřejmě navazuje na nedávno provedenou  modernizaci spalovacího sourozence X3 . Rovněž elektromobil se tak dočkal obdobných novinek, aby byly jeho technika a vzhled aktuální. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW
Po stránce designu tedy rovněž iX3 dostalo omlazenou příď a záď, modré doplňky exkluzivní pro elektromobil zůstávají a dalšími stylistickým prvky odkazuje SUV na elektrické modely i4 a iX. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW
Paket M Sport je nyní pro iX3 standardní výbavou. Adaptivní Matrix LED světlomety jsou rovněž v základu (laserové najdete v seznamu příplatků). | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW
Uvnitř rozšiřuje BMW standardní výbavu o sportovní sedadla. Jinak samozřejmě přichází vylepšení ve formě nového středového panelu, který si X3 převzalo z aktuální řady 4. | BMW iX3 (2021) Zdroj: BMW
24
Fotogalerie

BMW iX3 prošlo modernizací. Elektrické SUV je teď chytřejší, stále ujede 460 km

Novinky nedávno vylepšeného X3 teď dostala i jeho elektrická varianta. Pod kapotou se však nic nemění.

Přestože se nám BMW iX3 oficiálně představilo teprve loni v červenci, už nyní má německá automobilka pro své elektrické SUV první modernizaci. Vylepšení samozřejmě navazuje na nedávno provedenou modernizaci spalovacího sourozence X3. Rovněž elektromobil se tak dočkal obdobných novinek, aby byly jeho technika a vzhled aktuální.

Po stránce designu tedy rovněž iX3 dostalo omlazenou příď a záď, modré doplňky exkluzivní pro elektromobil zůstávají a dalšími stylistickým prvky odkazuje SUV na elektrické modely i4 a iX. Paket M Sport je nyní pro iX3 standardní výbavou. Adaptivní Matrix LED světlomety jsou rovněž v základu (laserové najdete v seznamu příplatků).

Uvnitř rozšiřuje BMW standardní výbavu o sportovní sedadla. Jinak samozřejmě přichází vylepšení ve formě nového středového panelu, který si X3 převzalo z aktuální řady 4. Úhlopříčka standardně dodávaného digitálního přístrojové štítu pak byla zvětšena na 12,3 palce. Nechybí ani akustický projev při stisku tlačítka Start/Stop, který vznikl ve spolupráci s Hansem Zimmerem, nebo nová generace navigačního systému.

Kromě systému varování před překážkou či ukazatele rychlostních limitů včetně indikátoru zákazu předjíždění doplňují standardní výbavu iX3 nové funkce balíčku Driving Assistant Plus – zahrnující udržování jízdy v pruhu, nově v zúžených pruzích nebo v Německu aktivní zastavení na křižovatkách s příkazovou značkou STOP i na červenou na světelných křižovatkách. Objevuje se i asistent nouzového zastavení v dopravní zácpě na dálnici, který automaticky rozpozná potřebu vytvoření uličky pro záchranné složky a podle situace navede vozidlo k ideálnímu okraji aktuálního jízdního pruhu.

Po technické stránce zůstává v iX3 pátá generace elektrického pohonu BMW eDrive. V tomto případě tedy specifikace s jedním elektromotorem pohánějícím zadní kola. Výkon zůstává na hodnotě 210 kW (286 koní), točivý moment na 400 N.m. Ani baterie a dojezd se nemění. S kapacitou 80 kWh zmiňuje BMW dojezd na jedno nabití až 460 km (WLTP). Akceleraci z nuly na 100 km/h pak zvládá iX3 za 6,8 sekundy a maximálně dosáhne elektronicky limitovaných 180 km/h.

Ústrojí BMW iX3 umožňuje jak jednofázové nabíjení výkonem až 7,4 kW a třífázové nabíjení výkonem až 11 kW, tak rychlonabíjení u veřejných DC nabíječek výkonem až 150 kW – v tomto případě čekejte dobití z 10 na 80 % kapacity za 32 minut. Desetiminutové vysokorychlostní nabití prodlouží dojezd o 100 km (WLTP).

Výroba modernizovaného BMW iX3 bude nadále probíhat ve společném podniku BMW Brilliance Automotive v čínském Šen-jangu. Produkce novinky začne letos v září, a to opět pro místní trh i pro export.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud