BMW iX3 oficiálně. Elektrické SUV zpředu opravdu vypadá jako Kia

27 komentářů

řidič
27. dubna • 9:51

komu se předek líbí, ať mi dá + komu ne, ať -.Budu první dávám mínus.

Kuk Vykuk
26. dubna • 2:34

Auto s elvisovskejma brejlema na čumáku co má aerodynamickej odpor cihly a bude se prodávat až za 2 roky. Dojezd asi stejný jako dnešní Tesla Model X 75D. Model hlavně pro Čínu.

audax
27. dubna • 5:07

číňania to rozoberú,skopírujú a za pár týždňov bude Bei-Mei-Wong elektroautíčko na modifikované tuškové baterky hotové,dojazd dolu kopcom bude 500 km a dobitie na plnú kapacitu baterkami Panaosonik bude takmer okamžitá,obvykle ich kúpi majitel auta v každej tržnici a stánku kdekolvek v kontinentálnej číne....

VS3
25. dubna • 10:55

KABAŇŮV RUKOPIS? Jen si ho u BMW užijte. :)))

Saman
25. dubna • 11:13

Kaban se na tomhle urcite nepodilal, nebude se podilet na zadnem modelu i ani M, a prvni jeho prace pro BMWW bude zrejme verejnosti k videni az tak za 2-3 roky, clanku o tom se napsalo tusim docela dost kdy a na cem pro BMW bude delat a na cem naopak vubec delat nebude

Lojzic
25. dubna • 9:43

Uz vidim, jak s SUV a 70kwh baterii ujedu 400km. :-D

Pavel F.
26. dubna • 8:15

Smutný je hlavně to, že v roce 2020 vyjdou v takovémto typu auta s baterkou POUHÝCH 70 kWh. Čekal jsem aspoň 95-100 kWh...
Podle svých zkušeností a znalostí s i3 tipuji u ix3 dojezd cca 300 km, takže reálně 250, kdy už budete hledat nabíječku.

bzzz
26. dubna • 11:56

Na rozvoz deti, shopping, dojizdeni slecen/mamin do zamestnani (tipuji nejcastejsi vyuziti) to staci.

runner42
25. dubna • 11:17

Slibem nezarmoutíš. ;-)
Mě to přijde v pohodě, pokud tedy akceptujeme teorii, že SUV může jezdit za 5,5 litru benzínu, protože takhle to energeticky vychází.

f
25. dubna • 9:18

Je to takové multi-kulti bezvýrazné auto pro gender-fluid mileniály kterým na to rodiče dají peníze... tohle je definitivní konec BMW, nemá to koule.

bzzz
25. dubna • 10:54

Vetsina BMW u nas se porizuje na firmu, v nafte a nemalo jich je 4x4... o jakych koulich tady pises?

Kuk Vykuk
26. dubna • 2:44

O těch svejch. :-D

runner42
25. dubna • 6:47

1) Příkon nabíjení 150kW ani omylem nenabije 70kWh akumulátor za půl hodiny na 100%, to jsou zase fantasie.2) Rezervaci takového příkonu od dodavatele nemáte šanci jen tak získat, a to ani pro domácnost, ani pro komerční nabíjecí stanice s více stojany.

Saman
25. dubna • 11:26

a domacnosti na takovej vykon dosahnou taky, plati se za jisteni 160A a pak kazdy dalsi A se doplaci az do 320A, az nad tuhle hranici se musi resit trafacka ;-) jisteni 160A znamena 63kW pri 400V, realne tak doma muze mit zadatel az 128kW rozvod bez nutnosti resit trafacku ;-)

jirka
25. dubna • 11:39

K čemu mi je 128kW, když potřebuji 150kW?

Saman
25. dubna • 12:30

no tak musis zazadat bud o dve odberny mista na adrese, nebo si poridit trafacku, pak ti tam dovedou 22kV a mas vystaranonavic podminku maj distributori ruzny, CEZ, PRE,Inogi, nevim pod koho spadas

Pavel F.
26. dubna • 8:11

Spojovat domácnost s rychlonabíječkou je naprostý nesmysl. Nikdo si nebude pořizovat rychlonabíječku doma. Stojí to raketu a jelikož nabíjíte přes noc, tak si vystačíte s normálním wallboxem (což je defacto jen chytrý stykač)

runner42
25. dubna • 11:13

Pro mínusáře...
1) nabíjení baterie nemá lineární průběh
2) příkon pro 150kW nelze realizovat na NN, znamená to nutnost připojení na soustavu vysokého napětí 22 kV.Sněte dál...

řidič
27. dubna • 9:41

To je hlopoust, 150 kW se na NN běžně realizuje a tento příkon potřebuje 220 A jisitč. Měření typu "B" se vším ,co s tím souvisí.

Saman
25. dubna • 11:21

proc porad lzes s tim bodem 2? sakra zjisti si o tom neco, na zadne 22kV se pripojit nemusis, to za tebe distributor obstara a jedina podminka je bud mit vlastni trafostanici (ano tam se jedna o pripojeni na 10-22kV, nekde je porad jeste 10kV) a nebo si trafacku od distributora pronajmes a pak jsi napojeny na ni ;-)jinak minusi nedavam, nedavam ani plusy

jirka
25. dubna • 11:44

Já čtu, že je nutné připojení, né že si to máš udělat sam.
Jen potvrzuješ, co psal runner.Nedávno tu byla diskuze, jak si na horách nabiješ u sjezdovky. Chtěli jsme příkon na zasněžování... nešlo to. Už vidím, jak budujeme dobíjecí stanici 6x150kW 😲

Saman
25. dubna • 12:28

na kterych horach, staveli jsem v Peci barak(bytovej dum) a kdyby tam chteli majitele pripoj jak do fabriky, tak s tim problem nebylnesmis se patat blbky na cekacce nekde pro zakazniky, vznes dotaz primo na sveho distributora ;-) a nebo nams tu balamutis a jste treba v chranenem pasmu kde se to resi i roky? a ze jsme jiz resili i 1 pasmo narodniho parku, jde vsechno, jen to nekdy trva ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirka
25. dubna • 16:34

Bedřichov

Saman
25. dubna • 20:12

takze CEZ, resil jsi to nekde "na prepazce" a nebo primo s nekym vejs treba telefonicky? urcite tam mate vedeni minimalne 10kV, mozna jestli modernizovali tak 22kV a jiste tam bude nekde trafacka v obci, nemel by bejt problem s navysenim rezervovaneho vykonu, tak jako kdys si tam nekdo postavi novej hotel, tak taky bude resit totez, a s mnohem vetsim rezervovanym vykonempokud je to od trafacky dal nez 200 metru asi si budes muset zaplatit i nove vedeni pod zemi k tomu odbernymu mistu, cos asi bude nejdrazsi na cele akci

řidič
27. dubna • 9:47

nermluvte hlouposti ,pokud to síť nedovoluje, protože nemá kapacitu, nepustí tam distribuce ani rychlovarnou konvici, protože by mohlo spadnout úplně všechno- přetížení sítě.
Distribuce vždy posuzuje, zda je síť dostatečně dimenzována na požadavky na ni kladené. Žádný automatický nárok na připojení on-line není! Až se sejde více požadavků či někdo odběr zruší, je možno připojit dalšího podobným požadavkem nebo dobudovat síť.

Saman
25. dubna • 11:01

bod 2 je peknej nesmysl, rezervovani takoveho vykonu je snadne a u dodavatele meli hotovo vse driv nez jsme se stacili nadat, zato satvebni urady jsou pomalena jednom parkovisti kousek od naseho domu jsem resili projekt prave pro 5x 50kW nabijecky, CEZu stacilo podat zadost, zaplatit poplatek a za 14 jiz na miste kopali a za necelej mesic bylo hotovo a je tam mala kioskova trafacka (plati se jeji pronajem, pripadne si zadatel muze zajistit vlastni trafostanici, vlastni muze bejt az do 4MVA, a ta by utahla i mensi mesto), horsi je to s urady dal, CEZ to mel snadne a maji vyjimky na takove stavby, takze ac obecni pozemek, tak CEZ to mel vyrizene rychle a od nejblizsiho 22kV to mel natazene rychle diky obecnimu zajmu, ale my musime cekat normalne a klasicky se jedou vsechny kolecka s okolnima vlastnikama ve stavebnim rizenimimochodem na rezervaci vykonu maj normalne dodavatele cenik, spadame do kategorie 100kW az 10MW ;-)

Saman
25. dubna • 11:09

pro doplneni, mame pronajatou jen cast te trafacky a to 1/6 o 630kVA, takze pohodlne by to zvladalo 6 kusu 50kW nabijecek s mensi rezervou (630kW), cena od CEZ je pod 10 tisici mesicne a cena za elektrinu se bude ridit tarifem C27d

Doporučujeme

Články odjinud