BMW iX3 oficiálně. Elektrické SUV zpředu opravdu vypadá jako Kia

runner42  |  25. 04. 2018 06:47

1) Příkon nabíjení 150kW ani omylem nenabije 70kWh akumulátor za půl hodiny na 100%, to jsou zase fantasie.

2) Rezervaci takového příkonu od dodavatele nemáte šanci jen tak získat, a to ani pro domácnost, ani pro komerční nabíjecí stanice s více stojany.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 11:01

bod 2 je peknej nesmysl, rezervovani takoveho vykonu je snadne a u dodavatele meli hotovo vse driv nez jsme se stacili nadat, zato satvebni urady jsou pomale

na jednom parkovisti kousek od naseho domu jsem resili projekt prave pro 5x 50kW nabijecky, CEZu stacilo podat zadost, zaplatit poplatek a za 14 jiz na miste kopali a za necelej mesic bylo hotovo a je tam mala kioskova trafacka (plati se jeji pronajem, pripadne si zadatel muze zajistit vlastni trafostanici, vlastni muze bejt az do 4MVA, a ta by utahla i mensi mesto), horsi je to s urady dal, CEZ to mel snadne a maji vyjimky na takove stavby, takze ac obecni pozemek, tak CEZ to mel vyrizene rychle a od nejblizsiho 22kV to mel natazene rychle diky obecnimu zajmu, ale my musime cekat normalne a klasicky se jedou vsechny kolecka s okolnima vlastnikama ve stavebnim rizeni

mimochodem na rezervaci vykonu maj normalne dodavatele cenik, spadame do kategorie 100kW az 10MW

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 11:09

pro doplneni, mame pronajatou jen cast te trafacky a to 1/6 o 630kVA, takze pohodlne by to zvladalo 6 kusu 50kW nabijecek s mensi rezervou (630kW), cena od CEZ je pod 10 tisici mesicne a cena za elektrinu se bude ridit tarifem C27d

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 04. 2018 11:13

Pro mínusáře...
1) nabíjení baterie nemá lineární průběh
2) příkon pro 150kW nelze realizovat na NN, znamená to nutnost připojení na soustavu vysokého napětí 22 kV.

Sněte dál...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 11:21

proc porad lzes s tim bodem 2? sakra zjisti si o tom neco, na zadne 22kV se pripojit nemusis, to za tebe distributor obstara a jedina podminka je bud mit vlastni trafostanici (ano tam se jedna o pripojeni na 10-22kV, nekde je porad jeste 10kV) a nebo si trafacku od distributora pronajmes a pak jsi napojeny na ni

jinak minusi nedavam, nedavam ani plusy

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 04. 2018 11:44

Já čtu, že je nutné připojení, né že si to máš udělat sam.
Jen potvrzuješ, co psal runner.

Nedávno tu byla diskuze, jak si na horách nabiješ u sjezdovky. Chtěli jsme příkon na zasněžování... nešlo to. Už vidím, jak budujeme dobíjecí stanici 6x150kW 😲

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 12:28

na kterych horach, staveli jsem v Peci barak(bytovej dum) a kdyby tam chteli majitele pripoj jak do fabriky, tak s tim problem nebyl

nesmis se patat blbky na cekacce nekde pro zakazniky, vznes dotaz primo na sveho distributora a nebo nams tu balamutis a jste treba v chranenem pasmu kde se to resi i roky? a ze jsme jiz resili i 1 pasmo narodniho parku, jde vsechno, jen to nekdy trva

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 04. 2018 16:34

Bedřichov

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 20:12

takze CEZ, resil jsi to nekde "na prepazce" a nebo primo s nekym vejs treba telefonicky? urcite tam mate vedeni minimalne 10kV, mozna jestli modernizovali tak 22kV a jiste tam bude nekde trafacka v obci, nemel by bejt problem s navysenim rezervovaneho vykonu, tak jako kdys si tam nekdo postavi novej hotel, tak taky bude resit totez, a s mnohem vetsim rezervovanym vykonem

pokud je to od trafacky dal nez 200 metru asi si budes muset zaplatit i nove vedeni pod zemi k tomu odbernymu mistu, cos asi bude nejdrazsi na cele akci

Odpovědět  |   | 
řidič  |  27. 04. 2018 09:47

nermluvte hlouposti ,pokud to síť nedovoluje, protože nemá kapacitu, nepustí tam distribuce ani rychlovarnou konvici, protože by mohlo spadnout úplně všechno- přetížení sítě.
Distribuce vždy posuzuje, zda je síť dostatečně dimenzována na požadavky na ni kladené. Žádný automatický nárok na připojení on-line není! Až se sejde více požadavků či někdo odběr zruší, je možno připojit dalšího podobným požadavkem nebo dobudovat síť.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  27. 04. 2018 09:41

To je hlopoust, 150 kW se na NN běžně realizuje a tento příkon potřebuje 220 A jisitč. Měření typu "B" se vším ,co s tím souvisí.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 11:26

a domacnosti na takovej vykon dosahnou taky, plati se za jisteni 160A a pak kazdy dalsi A se doplaci az do 320A, az nad tuhle hranici se musi resit trafacka jisteni 160A znamena 63kW pri 400V, realne tak doma muze mit zadatel az 128kW rozvod bez nutnosti resit trafacku

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 04. 2018 11:39

K čemu mi je 128kW, když potřebuji 150kW?

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 12:30

no tak musis zazadat bud o dve odberny mista na adrese, nebo si poridit trafacku, pak ti tam dovedou 22kV a mas vystarano

navic podminku maj distributori ruzny, CEZ, PRE,Inogi, nevim pod koho spadas

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  26. 04. 2018 08:11

Spojovat domácnost s rychlonabíječkou je naprostý nesmysl. Nikdo si nebude pořizovat rychlonabíječku doma. Stojí to raketu a jelikož nabíjíte přes noc, tak si vystačíte s normálním wallboxem (což je defacto jen chytrý stykač)

Odpovědět  |   | 
f  |  25. 04. 2018 09:18

Je to takové multi-kulti bezvýrazné auto pro gender-fluid mileniály kterým na to rodiče dají peníze... tohle je definitivní konec BMW, nemá to koule.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 04. 2018 10:54

Vetsina BMW u nas se porizuje na firmu, v nafte a nemalo jich je 4x4... o jakych koulich tady pises?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 04. 2018 02:44

O těch svejch.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  25. 04. 2018 09:43

Uz vidim, jak s SUV a 70kwh baterii ujedu 400km.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 04. 2018 11:17

Slibem nezarmoutíš.
Mě to přijde v pohodě, pokud tedy akceptujeme teorii, že SUV může jezdit za 5,5 litru benzínu, protože takhle to energeticky vychází.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  26. 04. 2018 08:15

Smutný je hlavně to, že v roce 2020 vyjdou v takovémto typu auta s baterkou POUHÝCH 70 kWh. Čekal jsem aspoň 95-100 kWh...
Podle svých zkušeností a znalostí s i3 tipuji u ix3 dojezd cca 300 km, takže reálně 250, kdy už budete hledat nabíječku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 04. 2018 11:56

Na rozvoz deti, shopping, dojizdeni slecen/mamin do zamestnani (tipuji nejcastejsi vyuziti) to staci.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  25. 04. 2018 10:55

KABAŇŮV RUKOPIS? Jen si ho u BMW užijte. :)))

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 11:13

Kaban se na tomhle urcite nepodilal, nebude se podilet na zadnem modelu i ani M, a prvni jeho prace pro BMWW bude zrejme verejnosti k videni az tak za 2-3 roky, clanku o tom se napsalo tusim docela dost kdy a na cem pro BMW bude delat a na cem naopak vubec delat nebude

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 04. 2018 02:34

Auto s elvisovskejma brejlema na čumáku co má aerodynamickej odpor cihly a bude se prodávat až za 2 roky. Dojezd asi stejný jako dnešní Tesla Model X 75D. Model hlavně pro Čínu.

Odpovědět  |   | 
audax  |  27. 04. 2018 05:07

číňania to rozoberú,skopírujú a za pár týždňov bude Bei-Mei-Wong elektroautíčko na modifikované tuškové baterky hotové,dojazd dolu kopcom bude 500 km a dobitie na plnú kapacitu baterkami Panaosonik bude takmer okamžitá,obvykle ich kúpi majitel auta v každej tržnici a stánku kdekolvek v kontinentálnej číne....

Odpovědět  |   | 
řidič  |  27. 04. 2018 09:51

komu se předek líbí, ať mi dá + komu ne, ať -.

Budu první dávám mínus.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A