Jak se vám líbí nejlevnější BMW iX? SUV do zásuvky umí šokovat nejen vzhledem

Nejlevnější provedení xDrive40 s výkonem 240 kW a deklarovaným dojezdem 424 km stojí podle českého konfigurátoru více než 2,1 milionu korun. Podívejte se, jak vypadá.

V polovině listopadu uběhne rok od představení nového BMW iX. Elektrické SUV má podle dosavadních informací vstoupit na trh koncem letošního roku, ceny pro Českou republiku už ale známe od března. Vůz je k dispozici v provedeních xDrive40 s výkonem 240 kW (326 koní) a xDrive50 s 370 kilowatty (503 koní) a cenově se drží zhruba na úrovni šestiválcových verzí SUV X5. Konkrétně se bavíme o ceně 2.127.970 Kč za čtyřicítku a 2.541.370 Kč za padesátku. Přitom ještě v březnu byly ceny o necelých 61.000 Kč nižší.

Nové BMW iX oficiálně: Hi-tech elektrická vlajková loď nabídne dojezd přes 600 km

Nové BMW iX oficiálně: Hi-tech elektrická vlajková loď nabídne dojezd přes 600 km

Jak vypadá BMW iX v nadupaných a výbavou napěchovaných verzích, jste už mohli zjistit díky oficiálním fotkám. Nás ale zajímalo, jak vůz vypadá v nejlevnější verzi, jakou dokáže nabídnout český konfigurátor. Výsledek našeho „pátrání“ najdete v přiložené galerii.

Pokud jdete po nejnižší ceně, musíte se spokojit s bílým lakem karoserie a 20palcovými aerodynamickými koly. Vážně to jsou dvacítky, ale vzhledem k tomu, jak je BMW iX velké, se kola v podbězích docela ztrácejí. V konfigurátoru jsou k dispozici i dva designy jednadvacítek (za 47.424 Kč a 54.184 Kč) a jedny dvaadvacítky, za které se připlácí 94.848 Kč. Ani výběr laků není velký – vedle nemetalické bílé barvy (standard) jsou to čtyři metalické odstíny (černý, modrý a dva šedé) po 29.796 korunách.

BMW iX odhaluje české ceny. Elektrické SUV se chce rovnat spalovacímu X5

BMW iX odhaluje české ceny. Elektrické SUV se chce rovnat spalovacímu X5

Pro zlepšení vizuálního dojmu vám stačí jediný klik. Vyberte sportovní paket s leskle černými prvky karoserie (nástavce prahů, panely nárazníků), 21palcovými koly a modrými brzdovými třmeny a BMW iX rázem prokoukne. Už jste v tom ale za více než 2,2 milionu korun, protože paket stojí 81.302 Kč. V galerii najdete i verzi se sportovním paketem, mějte ale na paměti, že má jeho výběr vliv na spotřebu energie a tím pádem i dojezd na jedno nabití. Z 424 km je rázem „jen“ 415 km.

BMW iX mrzne na norském ostrově. Cíle jsou stanoveny, finální testování probíhá

BMW iX mrzne na norském ostrově. Cíle jsou stanoveny, finální testování probíhá

Možnosti konfigurace interiéru bez navýšení ceny jsou rozmanitější. Volit můžete mezi třemi interiéry Atelier Oyster, přičemž všechny mají sedadla čalouněná syntetickou kůží a asymetrické prošívání ve střední části. Ozdobné prvky a ovladače jsou ve všech případech v barvě Gold Bronze. Za příplatek 13.546 Kč dostanete interiér Loft Stone Grey, navržený po vzoru butikových hotelů a čalouněný látkou z mikrovlákna. Pokud máte rádi spíše přírodní kůži, jsou tu interiéry Suite Amido a Suite Castanea. Oba stojí 94.848 Kč.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků