BMW Isetta: blíží se další retro-návrat?

Německá automobilka BMW, která na scénu před pár lety opět přivedla malé Mini, hodlá překvapit i dalším návratem. Tentokrát by se mělo jednat o minivůz s názvem Isetta z padesátých let.

Bavorská automobilka se tuto oblíbenou „bublinu“ rozhodla trochu oprášit a představit veřejnosti první rendery tohoto mikroauta. Vůz by měl být dlouhý 2,4 m a do jeho kabiny mají pohodlně vejít dvě dospělé osoby. O nějakém zavazadlovém prostoru se v případě tohoto vozu příliš hovořit nedá, ovšem nějaké drobnosti, jako například kartáčky na zuby, do něj určitě přibalíte.

Co se týče konstrukce staré Isetty, jistě víte, že jednou z její největších zajímavostí bylo otevíraní předních dveří, protože se v podstatě odklápěl přední panel. To se ovšem v novém modelu muselo změnit a to především kvůli bezpečnosti a praktičnosti. Nová Isetta tak zdědila především výrazné rysy svého předchůdce a podoba je skutečně jasná na první pohled, koncepce auta je ale odlišná. Rovněž diametrálně by měla být odlišná motorizace. Původní model totiž disponoval jen 13koňovým motorem. Nový model by mělo rozhodně pohánět větší stádo koní, ale žádné bližší informace zatím nejsou známy.

Automobilka BMW zatím oficiálně nepotvrdila, zda to s tímto vozem myslí skutečně natolik vážně, že by jej pustila do sériové výroby. Na druhé straně by to však mohl být celkem slušný konkurent pro připravovaný minivůz od Volkswagenu. 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků