BMW i8 znovu pod palbou tuningu. Tentokrát došlo pouze na design

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali BMW i8 ve skutečně radikální úpravě. Společnost Gabura vzala jeden mnichovský hybrid, vyhodila všechno hybridní záležitosti a nasadila klasický spalovací osmiválec. Dnes tu máme zcela opačný tuning. Radikálně se změnil vzhled, ale původní technika zůstala sériová.

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

Úpravu, kterou vidíte ve fotogalerii, má na svědomí japonská společnost Energy Motor Sport. Ta připravila pro BMW i8 hodně výrazný body-kit. Kompletně jiné jsou nárazníky, i8 dostala rozšířené blatníky, další spoiler dozadu a měnil se i zadní nárazník, ze kterého toho moc nezbylo.

Agresivní vzhled dále podtrhnou kovaná kola BBS, která mají velikost 21 palců a která obouvají pneumatiky Pirelli P Zero. Třešničkou na dortu pak jsou například nová karbonová zpětná zrcátka nebo chromová folie na karoserii.

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Jak už bylo zmíněno v úvodu, na techniku lidé od Energy Motor Sport nesáhli, takže i s tímto monstrem můžete jezdit vysoce ekologicky. K vidění by upravené BMW i8 mělo být na tokijském autosalonu začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 236 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků