BMW i8 znovu pod palbou tuningu. Tentokrát došlo pouze na design

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali BMW i8 ve skutečně radikální úpravě. Společnost Gabura vzala jeden mnichovský hybrid, vyhodila všechno hybridní záležitosti a nasadila klasický spalovací osmiválec. Dnes tu máme zcela opačný tuning. Radikálně se změnil vzhled, ale původní technika zůstala sériová.

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

Úpravu, kterou vidíte ve fotogalerii, má na svědomí japonská společnost Energy Motor Sport. Ta připravila pro BMW i8 hodně výrazný body-kit. Kompletně jiné jsou nárazníky, i8 dostala rozšířené blatníky, další spoiler dozadu a měnil se i zadní nárazník, ze kterého toho moc nezbylo.

Agresivní vzhled dále podtrhnou kovaná kola BBS, která mají velikost 21 palců a která obouvají pneumatiky Pirelli P Zero. Třešničkou na dortu pak jsou například nová karbonová zpětná zrcátka nebo chromová folie na karoserii.

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Jak už bylo zmíněno v úvodu, na techniku lidé od Energy Motor Sport nesáhli, takže i s tímto monstrem můžete jezdit vysoce ekologicky. K vidění by upravené BMW i8 mělo být na tokijském autosalonu začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků