BMW i8 znovu pod palbou tuningu. Tentokrát došlo pouze na design

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali BMW i8 ve skutečně radikální úpravě. Společnost Gabura vzala jeden mnichovský hybrid, vyhodila všechno hybridní záležitosti a nasadila klasický spalovací osmiválec. Dnes tu máme zcela opačný tuning. Radikálně se změnil vzhled, ale původní technika zůstala sériová.

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

Úpravu, kterou vidíte ve fotogalerii, má na svědomí japonská společnost Energy Motor Sport. Ta připravila pro BMW i8 hodně výrazný body-kit. Kompletně jiné jsou nárazníky, i8 dostala rozšířené blatníky, další spoiler dozadu a měnil se i zadní nárazník, ze kterého toho moc nezbylo.

Agresivní vzhled dále podtrhnou kovaná kola BBS, která mají velikost 21 palců a která obouvají pneumatiky Pirelli P Zero. Třešničkou na dortu pak jsou například nová karbonová zpětná zrcátka nebo chromová folie na karoserii.

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Jak už bylo zmíněno v úvodu, na techniku lidé od Energy Motor Sport nesáhli, takže i s tímto monstrem můžete jezdit vysoce ekologicky. K vidění by upravené BMW i8 mělo být na tokijském autosalonu začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky