Za ty peníze je to auto o ničem, sporťák to není, praktické to není a na baterky to moc neujede.
Viděl jsem je minulou středu v německu na dálnici, projeli komel mě 4ks a každý jiná barva, zvuk byl úžasný, jeden jel jako prase minimálně 250 km/h a ti tři za ním tak 160 km/h a vypadalo to skvěle. Co jsem postřehl za barvy tak bílá, modrá, černá a taková do fialova nevím přesně to byl ten co jel jako prase. Jinak moc hezký.
Jen ze zvědavosti, ten skvělý zvuk vydával ten tříválec, nebo elektromotor?
tak jedno je jasny, elektromotor to urcite sam nebyl pri tech 160 i 250, na elektromotor to jede max 120km/h...
To nevím co ten zvuk vydávalo ale bylo to luxusní, jo a pro upřesnění to bylo kousek ( asi 3km na dálnici ) od BMW Werke Leipzig
Že by příplatková polská gumička na výfuku? :-DTo že to bylo hned vedle BMW je jasné, to jste ani nemusel psát. Tenle "supersport na dvorek" to tempo vydrží jen čtyři minuty, tedy maximálně 16km. :-|Což mě připomíná, že by se už opravdu ale opravdu mělo něco udělat s EU metodikou výpočtu kombinované spotřeby. Protože tohle auto bude po těch 16 rychlých kilometrech a svým 1,5 litrovým přeturbeným motůrekm žíznivá hydra. Přesto se legálně chlubí spotřebou něco přes 2 litry na 100.
Nevim jak je pocitana spotreba ale pokud se chlubi 2litry / 100km, tak to tu spotrebu fakt ma, ne? Resp. jsem myslel, ze prumerna spotreba se pocita systemem kolik km auto ujede na plnou nadrz a pak se z toho vypocita spotreba na 100km. ... Pri vasem tvrzeni, ze ta spotreba je pocitana prave na tech 16 elektro km, je jak kdybyste pustil skodovku z kopce a pak tvrdil, ze ma spotrebu 0l/100km
To ani omylem. Výpočet spotřeby se řídí směrnicí EHK 83 a provádí se tako:Měření městského cyklu trvá 4 x 195 sec a měří se cca 4,05 km při průměrné rychlosti 19km/hod .Měření mimo městského cyklu trvá 400 sec, měří se cca 6,9 km při průměrné rychlosti 62,6 km/hod.Něměří se na silnici ale na válci.Tudíž je výsledek pro auta jako je i8 zcela k h.......... :-/
PS: Kombinovaná spotřeba se neměří ale dopočítává z městské a mimo městské poměrem 30:70.
Netvrdím, že je i8 ošklivá, naopak o dva řády hezčí než i3. Ale za peníze, které jsou avizovány nenabízí adekvátní hodnotu, není to ani supersport, ani luxusní auto, prostě je to jakási hybridní směska s vlastnostmi auta řekněme za 1,5 mio. maximálně 2.0 mio. Za 3,5 milionu je to totálně mimo mísu.
preco uhlikovy kompozit kotry puka a nei kevlarovy kotry ej pevnejsi?
Tak jsem měl konečně možnost pořádně si ho prohlédnout naživo a co mě překvapilo nejvíc.... nevypadá zdaleka tak bombasticky, jako na fotkách.Jestli sem si myslel, že trapné výkony za idiotskou cenu může nějak ospravedlnit exkluzivní dojem, tak už si to tedy nemyslím.Nejvíc mě překvapilo, že to auto je v reálu hodně velké (především dlouhé) a vypadá tak nějak divně lacině! Tak nějak nedotaženě. To co jsou na fotkách krásné drobné detaily jsou ve skutečnosti díly obřích rozměrů a vůbec nevypadají tak dobře.
no mne nazivo prislo teda lepsi nez foto nebo ono i na foto je to dost dobry a wow se dostavilo... ale cena je mimo dle mne. porad by me hlodal pocit, ze podobne prachy dostanu u renomovanejsich znacek i nejaky motor :-Pale asi to maji spocitane :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.