BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 je atraktivní, rychlé a ekologické, jenže podle některých mu chybí opravdový motor. Zda BMW někdy takový vůz postaví, to není jisté, nicméně jedno podobné auto v Německu opravdu vzniká. Na svědomí ho má společnost Gabura, která i8 kompletně rozebrala a nainstalovala ryze nehybridní techniku.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Novou technikou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který údajně ještě navíc prošel laděním u Alpiny. Přesná čísla  zatím známá nejsou, neoficiální zprávy ovšem hovoří o výkonu necelých 800 koní.

Gabura jako taková zatím ještě s konkrétními informacemi šetří, některé zdroje ale slibují uspořádání se sekvenční šestistupňovou převodovkou umístěnou u zadní nápravy. 

BMW 150d je nenápadný hatchback s naftovým reaktorem pod kapotou

BMW 150d je nenápadný hatchback s naftovým reaktorem pod kapotou

Jsme opravdu zvědaví, co z tohoto projektu nakonec vznikne. Když vezmeme v úvahu, že BMW i8 jako takové je poměrně lehké i přes přítomnost elektromotorů a baterií, pak bude čistě spalovací provedení regulérní monstrum.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků