BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 je atraktivní, rychlé a ekologické, jenže podle některých mu chybí opravdový motor. Zda BMW někdy takový vůz postaví, to není jisté, nicméně jedno podobné auto v Německu opravdu vzniká. Na svědomí ho má společnost Gabura, která i8 kompletně rozebrala a nainstalovala ryze nehybridní techniku.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Novou technikou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který údajně ještě navíc prošel laděním u Alpiny. Přesná čísla  zatím známá nejsou, neoficiální zprávy ovšem hovoří o výkonu necelých 800 koní.

Gabura jako taková zatím ještě s konkrétními informacemi šetří, některé zdroje ale slibují uspořádání se sekvenční šestistupňovou převodovkou umístěnou u zadní nápravy. 

BMW 150d je nenápadný hatchback s naftovým reaktorem pod kapotou

BMW 150d je nenápadný hatchback s naftovým reaktorem pod kapotou

Jsme opravdu zvědaví, co z tohoto projektu nakonec vznikne. Když vezmeme v úvahu, že BMW i8 jako takové je poměrně lehké i přes přítomnost elektromotorů a baterií, pak bude čistě spalovací provedení regulérní monstrum.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků