BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

Pouštět se do úprav tak přetechnizovaného stroje, jakým BMW i8 bezpochyby je, vyžaduje notnou dávku odvahy. Belgický úpravce BR-Performance se do toho ovšem pustil a výsledek je rozhodně zajímavý. Výkon totiž může vystoupat až na 428 koní a 718 Nm.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Neměli byste přitom zapomínat, jakým výkonem se BMW i8 pyšní ve standardním provedení. Jeho hybridní pohonnou jednotku reprezentuje zážehový tříválec s výkonem 170 kW (231 koní) a elektromotor s výkonem 96 kW (131 koní). Celkový výkon pohonné jednotky v sériovém stavu činí 266 kW (362 koní) a 570 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo výkonnější BMW i8? Za 890 euro dostanete 400 koní a 650 Nm

Už před časem se stejné společnosti podařilo výkon auta trochu zvednout, bylo to ale jen o pouhých 13 koní. Teď je nárůst o poznání razantnější, v rámci úprav označených jako Stage 1 vyskočí výkon na rovných 400 koní a 650 Nm. Úprava přitom zabere pouhé 4 hodiny a stojí 890 euro (24 tisíc korun).

Ani tím však honba za lepším maximem končit nemusí, BR-Performance nabízí zvýšení výkonu až na 428 koní a 718 Nm. Tady už se ale majitel pouští na poměrně tenký led, který by pro tříválcový motor nemusel skončit dobře. Jestli ono nakonec nebude snazší vyměnit ho za osmiválec...

Klepněte pro větší obrázek
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků