BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

Pouštět se do úprav tak přetechnizovaného stroje, jakým BMW i8 bezpochyby je, vyžaduje notnou dávku odvahy. Belgický úpravce BR-Performance se do toho ovšem pustil a výsledek je rozhodně zajímavý. Výkon totiž může vystoupat až na 428 koní a 718 Nm.

Testy | BMW | Sportovní auta | Hybridy

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Neměli byste přitom zapomínat, jakým výkonem se BMW i8 pyšní ve standardním provedení. Jeho hybridní pohonnou jednotku reprezentuje zážehový tříválec s výkonem 170 kW (231 koní) a elektromotor s výkonem 96 kW (131 koní). Celkový výkon pohonné jednotky v sériovém stavu činí 266 kW (362 koní) a 570 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo výkonnější BMW i8? Za 890 euro dostanete 400 koní a 650 Nm

Už před časem se stejné společnosti podařilo výkon auta trochu zvednout, bylo to ale jen o pouhých 13 koní. Teď je nárůst o poznání razantnější, v rámci úprav označených jako Stage 1 vyskočí výkon na rovných 400 koní a 650 Nm. Úprava přitom zabere pouhé 4 hodiny a stojí 890 euro (24 tisíc korun).

Ani tím však honba za lepším maximem končit nemusí, BR-Performance nabízí zvýšení výkonu až na 428 koní a 718 Nm. Tady už se ale majitel pouští na poměrně tenký led, který by pro tříválcový motor nemusel skončit dobře. Jestli ono nakonec nebude snazší vyměnit ho za osmiválec...

Klepněte pro větší obrázek
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků