BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

Pouštět se do úprav tak přetechnizovaného stroje, jakým BMW i8 bezpochyby je, vyžaduje notnou dávku odvahy. Belgický úpravce BR-Performance se do toho ovšem pustil a výsledek je rozhodně zajímavý. Výkon totiž může vystoupat až na 428 koní a 718 Nm.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Neměli byste přitom zapomínat, jakým výkonem se BMW i8 pyšní ve standardním provedení. Jeho hybridní pohonnou jednotku reprezentuje zážehový tříválec s výkonem 170 kW (231 koní) a elektromotor s výkonem 96 kW (131 koní). Celkový výkon pohonné jednotky v sériovém stavu činí 266 kW (362 koní) a 570 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo výkonnější BMW i8? Za 890 euro dostanete 400 koní a 650 Nm

Už před časem se stejné společnosti podařilo výkon auta trochu zvednout, bylo to ale jen o pouhých 13 koní. Teď je nárůst o poznání razantnější, v rámci úprav označených jako Stage 1 vyskočí výkon na rovných 400 koní a 650 Nm. Úprava přitom zabere pouhé 4 hodiny a stojí 890 euro (24 tisíc korun).

Ani tím však honba za lepším maximem končit nemusí, BR-Performance nabízí zvýšení výkonu až na 428 koní a 718 Nm. Tady už se ale majitel pouští na poměrně tenký led, který by pro tříválcový motor nemusel skončit dobře. Jestli ono nakonec nebude snazší vyměnit ho za osmiválec...

Klepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků