BMW i8 musí opět do servisu, nyní kvůli stabilizačnímu systému

BMW i8 musí opět do servisu, nyní kvůli stabilizačnímu systému

BMW svolávalo hybridní tříválcové kupé i8 už jednou. Tenkrát se musely opravit více než dvě stovky aut kvůli možnému úniku paliva. Nyní se svolávací akce týká stabilizačního systému, respektive jeho hydrauliky. BMW nemá hlášeny nehody nebo zranění způsobené touto vadou.

V hydraulické jednotce stabilizačního systému mohou být špatně vyvrtané otvory, což může omezovat pohyb jednoho nebo více pístků. To může mít za následek špatnou funkci stabilizačního systému DSC zejména během brzdění.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň 

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň 

Svolávací akce se týká pouze 16 aut vyrobených mezi 29. květnem 2015 a 5. červnem 2015. Podle BMW by měly být servisy připraveny na svolávání od 10. února. Technici provedou kontrolu a případně výměnu hydraulické jednotky DSC.

Jen připomeneme, že BMW i8 pohání přeplňovaný tříválec 1,5 l s označením B38A15T0 (stal se i motorem roku). Jeho výkon je 170 kW (231 k) v 5800 ot./min. a točivý moment dosahuje na 320 Nm v 3700 ot./min. Celkový výkon hybridní soustavy je 266 kW (362 k) a točivý moment dosahuje na 570 Nm. Hmotnost BMW i8 je 1485 kg.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 152 příspěvků