BMW i8 musí opět do servisu, nyní kvůli stabilizačnímu systému

BMW i8 musí opět do servisu, nyní kvůli stabilizačnímu systému

BMW svolávalo hybridní tříválcové kupé i8 už jednou. Tenkrát se musely opravit více než dvě stovky aut kvůli možnému úniku paliva. Nyní se svolávací akce týká stabilizačního systému, respektive jeho hydrauliky. BMW nemá hlášeny nehody nebo zranění způsobené touto vadou.

V hydraulické jednotce stabilizačního systému mohou být špatně vyvrtané otvory, což může omezovat pohyb jednoho nebo více pístků. To může mít za následek špatnou funkci stabilizačního systému DSC zejména během brzdění.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň 

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň 

Svolávací akce se týká pouze 16 aut vyrobených mezi 29. květnem 2015 a 5. červnem 2015. Podle BMW by měly být servisy připraveny na svolávání od 10. února. Technici provedou kontrolu a případně výměnu hydraulické jednotky DSC.

Jen připomeneme, že BMW i8 pohání přeplňovaný tříválec 1,5 l s označením B38A15T0 (stal se i motorem roku). Jeho výkon je 170 kW (231 k) v 5800 ot./min. a točivý moment dosahuje na 320 Nm v 3700 ot./min. Celkový výkon hybridní soustavy je 266 kW (362 k) a točivý moment dosahuje na 570 Nm. Hmotnost BMW i8 je 1485 kg.

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků