BMW i8 ještě letos projde modernizací. Sundá střechu a dostane 420 koní

Nový modelový rok bude v případě BMW i8 znamenat více změn.

O tom, že se BMW chystá představit i8 ve verzi Spyder, se hovoří již delší dobu. Nyní se však začíná spekulovat také o posíleném pohonném ústrojí, které premiéru otevřené verze doprovodí, a dostane se i do kupé.

Zatímco zvenčí se toho nejspíš v rámci faceliftu moc nezmění, to důležité se odehraje uvnitř. Britský Autocar přichází s informací, že podstata pohonného ústrojí se nezmění. Stále půjde o tříválcovou patnáctistovku, která se doplňuje s elektromotorem. Výkon však vzroste na 313 kW - 420 koní. To je o 36 kW více, než má současné provedení. Dosud přitom spekulace předpovídaly zvýšení jen o 11 kilowatt.

BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Poslední špionážní fotky také ukazují plátěnou střechu, kterou by měl Spyder použít. Mluví se však také o nasazovací pevné střeše, která by měla být k dispozici za příplatek. Modernizovaná i8 by měla být představena letos v prosinci. V prodeji bude včetně verze Spyder na začátku příštího roku.

Otevřenou i8 představilo BMW jako koncept již v roce 2012. Prohlédněte si jej v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků