BMW i7 už má konfigurátor. Už základ je super, ale balíček za 660 tisíc ho pošle do úplně jiné dimenze

9 komentářů

gajdy
16. května • 11:52

Škoda tý ceny, jinak bych ho bral :D Klidně i s tím kašmírem.

GTI
14. května • 20:57

Svět se opravdu asi v pr.el obrací. Za mě historicky nejkrásnější sedma je gen. E38.

Hagi
13. května • 22:22

Zastaralá 400V architektura s relativně pomalým nabíjením, auto je bez vícestupňové převodovky, takže spotřeba při (pro sedmičku) přijatelné dálniční rychlosti 160 až 180 km/h bude extrémní a dojezd pak ani ne poloviční. Zvenku auto pro Číňana... S trochou výbavy přes 4 mil, tak tady se podle mě něco nepovedlo. Radši měli opisovat u Porsche/Audi

Kuk Vykuk
16. května • 22:24

To jsem netušil že Tesly jsou zastaralé. :D

Co?
15. května • 14:18

Ty fakt nemáš poruchy o světě aut,ty troubo

Quick
14. května • 23:06

Jj, technicky hodně slabé, asi proto se to snaží "zachránit" divokým designem.

OnlyTruth
13. května • 13:38

interier fakt parada. exterier hnus

Adamantium
13. května • 17:06

Interiér mi paráda nepřipadá. Vše ovládat přes dotykový panel, s tím ať jsou výrobci do zádele. Exteriér hnus, na tom se shodneme.

OnlyTruth
14. května • 9:57

ja som sa toho obaval tiez , ale ked som si kupoval novy MB C w206 a presadal som z w205 tak mi to trvalo ani jeden den aby som si zvykol. a vo vacsine pripadov to nerobi problem

Doporučujeme

Články odjinud