BMW i4 oficiálně: Konkurent Tesly Model 3 začíná s 340 koni, už má i českou cenu

Rembaz  |  02. 06. 2021 10:15

LR Model 3 stojí 1.5m prakticky už so všetkým a u BMW je to asi len cena od, nie?

Odpovědět  |   | 
buds  |  02. 06. 2021 12:23

Zatím se těžko porovnává, když neznáme úroveň výbavy, ale zase u BMW si člověk může být poměrně jistý, že z výroby budou dotažené šrouby a správně provedeno nalakování a montáž, což je u Tesly neustále velká loterie. Tesla svůj náskok trestuhodně promrhala a teď už bude jen ztrácet, protože oproti velkým výrobcům nemá co navíc nabídnout, naopak oni mají proces výroby zmáknutý dobře.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 06. 2021 12:54

Vidím to podobne. Na druhu stranu zase už tak nebude raketovo rast, čiže by sa už mohli viac zamerať na kvalitu.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  02. 06. 2021 15:01

Můžeš říct i přesně naopak. U Tesly si můžeš byt jist, ze mají elektro dost zmaknuty, jelikož ho dělají roky a prodávají ve velkým, zatímco pro bmw je to v porovnání s Teslou zelená louka.

Odpovědět  |   | 
buds  |  02. 06. 2021 18:34

A můžeš zde přesněji specifikovat, kde mají konkurenti ty problémy v elektrice? Já si nějak nevzpomínám, že by v posledních generacích elektromobilů od tradičních výrobců byla nějaká výrazná bota na elektrické části. Ona totiž Tesla nikdy neměla nic světoborného, celé to byl spíš velice dobrý marketing, jedinou opravdovou výhodu měla v tom, že byla první, kdo přišel s kompletně designovanou platformou pro BEV, zatímco ostatní výrobci pouze upravovali své platformy ze spalováků.

Odpovědět  |   | 
Info  |  02. 06. 2021 19:04

H Kona EV , cela vyrobena série špatna. Baterie bouchaly , požáry, všechno špatné okolo nabijeni, baterií a konektorů. Dokonce snad vznikaly zkraty. Toť jeden z příkladů

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 06. 2021 05:49

To ano, ale problém byl v samotných článcích, které ale vyrábí LG, ne Háčko. Za mě je to spíše nedodržení technologické kvality - tím se ale samozřejmě Háčko nemůže zbavit odpovědnosti.

Odpovědět  |   | 
Art Vandely  |  03. 06. 2021 15:50

Nezabudaj, ze Tesla Model 3 a Y bude ovela lacnejsia, ked sa bude vyrabat v Nemecku. Efektivnejsie vyrobne procesy, nove lacnejsie baterky, ziadna lodna preprava, ziadne 10% clo.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  03. 06. 2021 16:03

To sú len dohady nie? Nespominam, si že by Tesla niekedy niečo podobne potvrdila.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  02. 06. 2021 10:58

jako vážně si někdo koupí bavo jako elektrovozítko ? asi je něco špatně nebo se fakt svět mění, ale že by k lepšímu ???

Odpovědět  |   | 

No dokud to budou posírat jako dosud a vyrábět to furt jako spalováky taky si to lidi moc kupovat nebudou, zvlášte když zjistěj jaký je pro ně nabíjení vopruz narozdíl od Tesel.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Adam  |  02. 06. 2021 12:33

Já si myslím ,že to bude zážitek s tím jezdit.

Odpovědět  |   | 
Smrk  |  02. 06. 2021 12:55

Jízda s hořícím autem je vždy zážitek. BMW je dlouhodobě na špici s těmito zážitky. Jsou k autu zdarma. A sleva na rakev je také v ceně.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 14:20

BMW hoří víc než jiná auta?

Odpovědět  |   | 
Smrk.  |  02. 06. 2021 14:27

Ano, od roku 2015 a každým rokem je to horší a horší.
Takže jejich baterkový pokus bez Toyoty bude totální fiasko.

Z jednoho renomovaného webu:
"Mnichovská značka v této věci dlouho mlžila a poté přišla s několika svolávacími akcemi. Ani jedna z nich ale problém zjevně dostatečně dobře nevyřešila, naftové bavoráky hoří dál."

Odpovědět  |   | 
Modřín  |  02. 06. 2021 15:42

Nafta není motor do auta. I když je zde velmi oblíbená. Když se koukneš na US JD Power dependability study, BMW patří ke spolehlivějším vozům. US trh od Evropského se liší právě naftičkou a tříválcovými záprdky.

Odpovědět  |   | 
Info  |  02. 06. 2021 15:46

EU a Česko, to oč tu běží.
Na USA se nevymlouvej.

Odpovědět  |   | 
Borovice  |  02. 06. 2021 16:07

Tak nějak skáče přes kaluže, panáček. Amerika je ještě jakž takž ok.
Evropa je v úpadku morálním i ekonomickém.
Tady se stane opravdu něco velmi špatného a začnou znovu a snad lépe. Pokud na to budou mít koule.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 15:45

Naftové bavoráky hoří dál a hořet budou. Stejně jako auta jiných značek. Máme tu v ČR každý rok 12 tisíc požárů na silnicích a pochybuji, že všechno to jsou bavoráci.
Spíše než nicneříkající konstatování "horší a horší" bych rád viděl tvrdý zdroj dat, že bmw hoří významně častěji než jiná auta. Jinak to jsou jenom spekulace a přání otcem myšlenky.

Odpovědět  |   | 
Info  |  02. 06. 2021 15:59

Pravda bolí,ale požár kvůli technické závadě je opravdu doménou BMW posledních 6 let nejméně.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 16:42

Tvoje "pravda" rozhodně nebolí. Já nechci tvrdit, že tomu tak není, protože nemám zdroj dat, na základě kterých bych mohl rozhodnout. Pokud tvrdíš, že požár kvůli technické závadě je posledních 6 let doménou BMW, tak jistě rád k tomu poskytneš svůj zdroj, na základě kterého jsi dospěl k tomuto závěru. Určitě sis to nevycucal z prstu či nerozhodl se na základě dojmů.

Odpovědět  |   | 
Info  |  02. 06. 2021 16:50

Takže v Evropě letos a nejmenším začneme. Ostatní snad už zvládneš najít sám.
https://www.scotsman.com/lifestyle/cars/bmw-to-rec... ...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 18:06

My si nerozumíme. Nevím, zda si umíš přeložit slova jako “risk” nebo “can occur”. Já se ptám, zda bmw hoří častěji než jiná auta. Ne že “mohou” nebo “by mohla”.
Ale hledám odpověď na otázku, zda bmw hoří častěji než jiná auta. Nic víc.

Odpovědět  |   | 
Info  |  02. 06. 2021 18:23

I have no time to play stupid words with you.
BMW is crap and that's it. That time of quality is way gone. BMW is useless without help from Toyota. . End of the story. AND Mercedes under Chinese command is going to be rubish as well. Days of Germans quality cars are gone.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 20:32

Tvl, a tohle má být jako co?!? Když už ti dojdou argumenty v diskuzi, tak se snažíš ohromit svého oponenta mizernou školní angličtinou?
No, chlapče, tebe čekají krušné časy, až se jednou srazíš s realitou...

Odpovědět  |   | 
SRT  |  02. 06. 2021 20:54

Dostal tě pěkně.
Ztrapnil jsi sám sebe Pavle.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 21:29

Hele, tak nevím... Jediné co mě napadá, že mne dostal svojí "angličtinou"...
Ale vážně. Svolávačky se dělají kvůli všemu možnýmu a především i dost často preventivně. Takže slova "risk" či "can accure" (jak je v tom odkazovaném článku) se nedají vykládat tak, že se opravdu děje to, kvůli čemu jsou svolávačky konány.
Proto se ptám (a to nijak zaujatě proti bmw, německým autů, či jinak), odkud vzal tu informaci, že bmw hoří více než jiné značky. Protože pokud si půjdu pročíst svolávačky, tak prakticky u všech značek se najde nějaká, která souvisí s možným rizikem pořáru. A pokud opravdu má nějaký důvěryhodný zdroj, tak tam budou i ostatní značky, nejen bmw, a to mě velmi zajímá.
Když to nepochopil on, třeba to pochopíš ty.

Odpovědět  |   | 
SRT  |  02. 06. 2021 21:58

Tak schválně, co je špatně v té jeho " angličtině " ?
Mě to připadá jako hovorová angličtina, která se školou nemá vůbec nic společného. Právě proto jsi se ztrapnil a to hodně.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 23:06

Že třeba slovíčkařit se neřekne tak, jak tvrdí, má problémy s "a" a "the", jak je správně použít a s velkýma písmena si hraje jak se mu zlíbí. Nicméně je to naprosto jedno, i kdybych se v angličtině totálně mýlil a on to měl správně, tak jak má angličtina podpořit jeho argumenty? Kdyby to napsal rusky "У меня нет времени играть с вами в глупые слова. BMW - это дерьмо, и точка. Время качества давно прошло. BMW бесполезен без помощи Toyota. . Конец истории. И Mercedes под управлением китайцев тоже будет дрянью. Дни, когда немцы делали качественные автомобили, прошли" nebo čínsky "我没有时间和你玩傻话。宝马是垃圾,仅此而已。质量的时代已经过去了。如果没有丰田的帮助,宝马是没有用的。. 故事结束了。在中国人的指挥下,奔驰也将成为垃圾。德国人的优质汽车时代已经过去了。", dodalo by to snad ještě větší váhu jeho argumentům?

Odpovědět  |   | 
SRT  |  02. 06. 2021 23:14

S tou angličtinou jsi začal ty a opravdu nerozumíš mluvenému jazyku.
A raději přestaň vymýšlet, už jsi hodně hluboko pod čárou .
A s tou kvalitou, teda vlastně nekvalitou německých aut má taky pravdu. Vypadá to na tvou omezenost v přijmu informací, které se ti nezamlouvaji. Raději pomáhej doma s úklidem.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Pavel F.  |  03. 06. 2021 00:02

Já začal s angličtinou? Opravdu? Můžeš mě citovat, v jakém příspěvku píšu anglicky? Já tomuhle nerozumím, to už zavedli internet i na uzavřená oddělení Bohnic či co?
Oproti tobě, já se snažím držím původního tématu, tj. odkud je informace, že bmw častěji hoří. Jako odpovědi se dočkám anglické češtiny a od tebe informací, kterou nehledám a je mi jedno, že německá auta jsou nekvalitní, protože to je odpověď na otázku, na kterou se nikdo neptal, ale ty se tu s tím cpeš. Pokud do debaty nedokážeš rozumně přispět, tak zkus mlčet, nevypadáš pak tak blbě.

Odpovědět  |   | 
Info  |  02. 06. 2021 16:55

Trocha info zde
BMW of North America, LLC (BMW) is recalling certain 2021 X3 sDrive30i, X3 xDrive30i, X3 M40i, X3M, and X4, and 2021 X4 xDrive30i vehicles. The inlet check valve weld may fail, allowing the filling pipe to separate from the fuel tank. Fuel may leak through the failed weld, increasing the risk of a fire.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  02. 06. 2021 13:12

Za tu cenu to bude určitě prodejní trhák .

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 06. 2021 14:16

A akú cenu by si predstavoval?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 14:19

Určitě si představuje za cenu Octávky. Ojeté. 10 let staré.

Odpovědět  |   | 
Modřín  |  02. 06. 2021 15:44

Myslíš, že je lepší ušetřit 300k a koupit Konu eletric?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 06. 2021 15:48

Tak určitě ten, kdo uvažuje o sportovně vypadajícím kupé typu BMW i4 bude brát jako alternativu malé SUV...

Odpovědět  |   | 

V jížní Koreji zákázali spalovací Bavoráky prodávat kvůli požarům, tak teď to budou muset zkusit s baterkáčema.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
KOXAH  |  12. 06. 2021 21:51

Hlavně toto bmw je těžší než tesla model 3 skoro o půl tuny! Chápete ten vahovy rozdíl? Gumy, brzdy, nárazové testy, a to nemluvím o spotřebě. To je to samé jako u etronu. Jel jste někdo v tom? Děs. To auto postrádá smysl. Hlavně je člověk rad když najede 300 km na jedno nabití tím etronem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

včera | Jiří Baborský | 4 příspěvky
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV: Mílovými kroky k autu na celý život

Hyundai Santa Fe Hybrid

Facelift Hyundaie Santa Fe přinesl tolik změn, že by to snad vystačilo i na novou generaci. Zkusili jsme si ho se základním hybridem.

6.  6.  2021 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v Praze. Vypadá jako nová, cena překvapí

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v P…

Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.

19.  5.  2021 | | 2 N/A
Vladimír Kadera
Škoda Favorit
Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z vesmíru. Ve známém filmu ji nepoznáte

Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z ves…

Zřejmě nejslavnější filmové monstrum přivítalo ve svém filmovém univerzu i Tatru 813. Britové postavili pro natáčení celkem tři unikátní přepravníky vesmírných dobrodruhů.

5.  6.  2021 | | 29 N/A
David Rusol
FilmyTatra
Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na bě…

Luxusní supersporty a grand tourery se teď dají koupit i za třetinu původní ceny. Servisy to ale samozřejmě nezajímá.

7.  6.  2021 | | 36 N/A
David Rusol
Servis
Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než n…

Když veřejnost očekávala felicii, zrodil se nejluxusnější favorit všech dob. Když veřejnost podléhala vábení fabie, zrodila se jedna z nejpůsobivějších felicií. Modely Solitaire a Mystery si byly v mnohém podobné.

29.  5.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vozy Scala a Kamiq přišly o chytrá řešení

Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vo…

Každá ušetřená koruna znamená při velkém počtu vyrobených vozů velkou úsporu. Někdy si ale říkáme, jestli to za to automobilkám opravdu stojí…

24.  5.  2021 |
Jan Mička
ŠkodaByznys