BMW i4 oficiálně: Konkurent Tesly Model 3 začíná s 340 koni, už má i českou cenu

39 komentářů

KOXAH
12. června • 21:51

Hlavně toto bmw je těžší než tesla model 3 skoro o půl tuny! Chápete ten vahovy rozdíl? Gumy, brzdy, nárazové testy, a to nemluvím o spotřebě. To je to samé jako u etronu. Jel jste někdo v tom? Děs. To auto postrádá smysl. Hlavně je člověk rad když najede 300 km na jedno nabití tím etronem.

Kuk Vykuk
8. června • 4:42

V jížní Koreji zákázali spalovací Bavoráky prodávat kvůli požarům, tak teď to budou muset zkusit s baterkáčema. B-]:-D

Kevil
2. června • 13:12

Za tu cenu to bude určitě prodejní trhák :-P.

Modřín
2. června • 15:44

Myslíš, že je lepší ušetřit 300k a koupit Konu eletric?

Pavel F.
2. června • 15:48

Tak určitě ten, kdo uvažuje o sportovně vypadajícím kupé typu BMW i4 bude brát jako alternativu malé SUV... :-D

Rembaz
2. června • 14:16

A akú cenu by si predstavoval?

Pavel F.
2. června • 14:19

Určitě si představuje za cenu Octávky. Ojeté. 10 let staré. :-D:-D:-D

Adam
2. června • 12:33

Já si myslím ,že to bude zážitek s tím jezdit.

Smrk
2. června • 12:55

Jízda s hořícím autem je vždy zážitek. BMW je dlouhodobě na špici s těmito zážitky. Jsou k autu zdarma. A sleva na rakev je také v ceně.

Pavel F.
2. června • 14:20

BMW hoří víc než jiná auta?

Smrk.
2. června • 14:27

Ano, od roku 2015 a každým rokem je to horší a horší.
Takže jejich baterkový pokus bez Toyoty bude totální fiasko.Z jednoho renomovaného webu:
"Mnichovská značka v této věci dlouho mlžila a poté přišla s několika svolávacími akcemi. Ani jedna z nich ale problém zjevně dostatečně dobře nevyřešila, naftové bavoráky hoří dál."

Pavel F.
2. června • 15:45

Naftové bavoráky hoří dál a hořet budou. Stejně jako auta jiných značek. Máme tu v ČR každý rok 12 tisíc požárů na silnicích a pochybuji, že všechno to jsou bavoráci.
Spíše než nicneříkající konstatování "horší a horší" bych rád viděl tvrdý zdroj dat, že bmw hoří významně častěji než jiná auta. Jinak to jsou jenom spekulace a přání otcem myšlenky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Info
2. června • 15:59

Pravda bolí,ale požár kvůli technické závadě je opravdu doménou BMW posledních 6 let nejméně.

Pavel F.
2. června • 16:42

Tvoje "pravda" rozhodně nebolí. :-D Já nechci tvrdit, že tomu tak není, protože nemám zdroj dat, na základě kterých bych mohl rozhodnout. Pokud tvrdíš, že požár kvůli technické závadě je posledních 6 let doménou BMW, tak jistě rád k tomu poskytneš svůj zdroj, na základě kterého jsi dospěl k tomuto závěru. Určitě sis to nevycucal z prstu či nerozhodl se na základě dojmů.

Info
2. června • 16:55

Trocha info zde
BMW of North America, LLC (BMW) is recalling certain 2021 X3 sDrive30i, X3 xDrive30i, X3 M40i, X3M, and X4, and 2021 X4 xDrive30i vehicles. The inlet check valve weld may fail, allowing the filling pipe to separate from the fuel tank. Fuel may leak through the failed weld, increasing the risk of a fire.

Info
2. června • 16:50

Takže v Evropě letos a nejmenším začneme. Ostatní snad už zvládneš najít sám.
https://www.scotsman.com/lifestyle/cars/bmw-to-rec... ...

Pavel F.
2. června • 18:06

My si nerozumíme. Nevím, zda si umíš přeložit slova jako “risk” nebo “can occur”. Já se ptám, zda bmw hoří častěji než jiná auta. Ne že “mohou” nebo “by mohla”.
Ale hledám odpověď na otázku, zda bmw hoří častěji než jiná auta. Nic víc.

Info
2. června • 18:23

I have no time to play stupid words with you.
BMW is crap and that's it. That time of quality is way gone. BMW is useless without help from Toyota. . End of the story. AND Mercedes under Chinese command is going to be rubish as well. Days of Germans quality cars are gone.

Pavel F.
2. června • 20:32

Tvl, a tohle má být jako co?!? :-D Když už ti dojdou argumenty v diskuzi, tak se snažíš ohromit svého oponenta mizernou školní angličtinou? :-D:-D:-D
No, chlapče, tebe čekají krušné časy, až se jednou srazíš s realitou... B-]

SRT
2. června • 20:54

Dostal tě pěkně.
Ztrapnil jsi sám sebe Pavle.

Pavel F.
2. června • 21:29

Hele, tak nevím... Jediné co mě napadá, že mne dostal svojí "angličtinou"... :-D
Ale vážně. Svolávačky se dělají kvůli všemu možnýmu a především i dost často preventivně. Takže slova "risk" či "can accure" (jak je v tom odkazovaném článku) se nedají vykládat tak, že se opravdu děje to, kvůli čemu jsou svolávačky konány.
Proto se ptám (a to nijak zaujatě proti bmw, německým autů, či jinak), odkud vzal tu informaci, že bmw hoří více než jiné značky. Protože pokud si půjdu pročíst svolávačky, tak prakticky u všech značek se najde nějaká, která souvisí s možným rizikem pořáru. A pokud opravdu má nějaký důvěryhodný zdroj, tak tam budou i ostatní značky, nejen bmw, a to mě velmi zajímá.
Když to nepochopil on, třeba to pochopíš ty.

SRT
2. června • 21:58

Tak schválně, co je špatně v té jeho " angličtině " ?
Mě to připadá jako hovorová angličtina, která se školou nemá vůbec nic společného. Právě proto jsi se ztrapnil a to hodně.

Pavel F.
2. června • 23:06

Že třeba slovíčkařit se neřekne tak, jak tvrdí, má problémy s "a" a "the", jak je správně použít a s velkýma písmena si hraje jak se mu zlíbí. Nicméně je to naprosto jedno, i kdybych se v angličtině totálně mýlil a on to měl správně, tak jak má angličtina podpořit jeho argumenty? Kdyby to napsal rusky "У меня нет времени играть с вами в глупые слова. BMW - это дерьмо, и точка. Время качества давно прошло. BMW бесполезен без помощи Toyota. . Конец истории. И Mercedes под управлением китайцев тоже будет дрянью. Дни, когда немцы делали качественные автомобили, прошли" nebo čínsky "我没有时间和你玩傻话。宝马是垃圾,仅此而已。质量的时代已经过去了。如果没有丰田的帮助,宝马是没有用的。. 故事结束了。在中国人的指挥下,奔驰也将成为垃圾。德国人的优质汽车时代已经过去了。", dodalo by to snad ještě větší váhu jeho argumentům?

SRT
2. června • 23:14

S tou angličtinou jsi začal ty a opravdu nerozumíš mluvenému jazyku.
A raději přestaň vymýšlet, už jsi hodně hluboko pod čárou .
A s tou kvalitou, teda vlastně nekvalitou německých aut má taky pravdu. Vypadá to na tvou omezenost v přijmu informací, které se ti nezamlouvaji. Raději pomáhej doma s úklidem.

Pavel F.
3. června • 0:02

Já začal s angličtinou? Opravdu? Můžeš mě citovat, v jakém příspěvku píšu anglicky? Já tomuhle nerozumím, to už zavedli internet i na uzavřená oddělení Bohnic či co?
Oproti tobě, já se snažím držím původního tématu, tj. odkud je informace, že bmw častěji hoří. Jako odpovědi se dočkám anglické češtiny a od tebe informací, kterou nehledám a je mi jedno, že německá auta jsou nekvalitní, protože to je odpověď na otázku, na kterou se nikdo neptal, ale ty se tu s tím cpeš. Pokud do debaty nedokážeš rozumně přispět, tak zkus mlčet, nevypadáš pak tak blbě.

Modřín
2. června • 15:42

Nafta není motor do auta. I když je zde velmi oblíbená. Když se koukneš na US JD Power dependability study, BMW patří ke spolehlivějším vozům. US trh od Evropského se liší právě naftičkou a tříválcovými záprdky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Borovice
2. června • 16:07

Tak nějak skáče přes kaluže, panáček. Amerika je ještě jakž takž ok.
Evropa je v úpadku morálním i ekonomickém.
Tady se stane opravdu něco velmi špatného a začnou znovu a snad lépe. Pokud na to budou mít koule.

Info
2. června • 15:46

EU a Česko, to oč tu běží.
Na USA se nevymlouvej.

Optimista
2. června • 10:58

jako vážně si někdo koupí bavo jako elektrovozítko ? asi je něco špatně nebo se fakt svět mění, ale že by k lepšímu ??? :-D

Kuk Vykuk
8. června • 4:36

No dokud to budou posírat jako dosud a vyrábět to furt jako spalováky taky si to lidi moc kupovat nebudou, zvlášte když zjistěj jaký je pro ně nabíjení vopruz narozdíl od Tesel. :-DB-]

Rembaz
2. června • 10:15

LR Model 3 stojí 1.5m prakticky už so všetkým a u BMW je to asi len cena od, nie?

Art Vandely
3. června • 15:50

Nezabudaj, ze Tesla Model 3 a Y bude ovela lacnejsia, ked sa bude vyrabat v Nemecku. Efektivnejsie vyrobne procesy, nove lacnejsie baterky, ziadna lodna preprava, ziadne 10% clo.

Rembaz
3. června • 16:03

To sú len dohady nie? Nespominam, si že by Tesla niekedy niečo podobne potvrdila.

buds
2. června • 12:23

Zatím se těžko porovnává, když neznáme úroveň výbavy, ale zase u BMW si člověk může být poměrně jistý, že z výroby budou dotažené šrouby a správně provedeno nalakování a montáž, což je u Tesly neustále velká loterie. Tesla svůj náskok trestuhodně promrhala a teď už bude jen ztrácet, protože oproti velkým výrobcům nemá co navíc nabídnout, naopak oni mají proces výroby zmáknutý dobře.

Luise
2. června • 15:01

Můžeš říct i přesně naopak. U Tesly si můžeš byt jist, ze mají elektro dost zmaknuty, jelikož ho dělají roky a prodávají ve velkým, zatímco pro bmw je to v porovnání s Teslou zelená louka.

buds
2. června • 18:34

A můžeš zde přesněji specifikovat, kde mají konkurenti ty problémy v elektrice? Já si nějak nevzpomínám, že by v posledních generacích elektromobilů od tradičních výrobců byla nějaká výrazná bota na elektrické části. Ona totiž Tesla nikdy neměla nic světoborného, celé to byl spíš velice dobrý marketing, jedinou opravdovou výhodu měla v tom, že byla první, kdo přišel s kompletně designovanou platformou pro BEV, zatímco ostatní výrobci pouze upravovali své platformy ze spalováků.

Info
2. června • 19:04

H Kona EV , cela vyrobena série špatna. Baterie bouchaly , požáry, všechno špatné okolo nabijeni, baterií a konektorů. Dokonce snad vznikaly zkraty. Toť jeden z příkladů

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
3. června • 5:49

To ano, ale problém byl v samotných článcích, které ale vyrábí LG, ne Háčko. Za mě je to spíše nedodržení technologické kvality - tím se ale samozřejmě Háčko nemůže zbavit odpovědnosti.

Rembaz
2. června • 12:54

Vidím to podobne. Na druhu stranu zase už tak nebude raketovo rast, čiže by sa už mohli viac zamerať na kvalitu.

Doporučujeme

Články odjinud