BMW i3 ztratilo v testu Euro NCAP jednu hvězdu

BMW i3 ztratilo v testu Euro NCAP jednu hvězdu

Další kolo testů Euro NCAP zná své výsledky. Agentura vyzkoušela například nové Infiniti Q50, hybridní Outlander nebo nastupující generaci Peugeotu 308, tou absolutně nejzajímavější novinku v tomto kole ale jednoznačně je elektrické BMW i3. Vzhledem k velmi moderním technologiím použitým při výrobě auta by se dalo automaticky očekávat maximální možné hodnocení, jenže kompaktní elektromobil pět hvězd nedostal.

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

U procentuálního ohodnocení obdrželo BMW i3 86 %, 81 %, 57 % a 55 % (ochrana dospělých, dětí, chodců a bezpečnostní systémy). U čelního nárazu dostalo nové BMW od Euro NCAP v podstatě standardní hodnocení. Výjimkou je levá noha řidiče. Tato oblast je hodnocena jako oblast s mezní ochranou. Stejnou úroveň bezpečnosti získala i3 také při hodnocení ochrany krku v momentě, kdy dojde k nárazu zezadu.

Jako největší problém se ale ukázala disciplína bočního nárazu na sloup. Euro NCAP hodnotí ochranu trupu v takovém případě pouze jako slabou.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků