Hnusný auto se zcela katastrofálním poměrem cena/užitná hodnota.Tohle auto od blbečků pro blbečky BMW hodně poškodí, až jim to trh a akcionáři dají sežrat.
Tak presne to se uz stalo- BMW padaji akcie...http://green.autoblog.com/2013/11/08/bmw-i-brand-ca... ... Snad udelaji nezamestnane z tech co navrhovali design a tech kteří pustili takovou kašpařinu do vyroby. Zlatej svatej Chris Bangle.
Já teda zatím nějaký razantní pokles mimo rámec běžných výkyvů nevidím, ale zajímavé to touhle dobou za rok určitě bude :-D
přátelé, snažte se oprostit v diskuzi od českých poměrů a podívejte se na to auto z jiného úhlu. Je to, ostatně jako 99,99% elektromobilů auto do města, maximálně příměstské dojíždění ( tím nemyslím Prahu, kde se dostanete z jednoho kraje na druhý za 30 minut max ). Jsou na světě velké městské aglomerace ( zeměpis 7. nebo 8. třídy ), kde se takové auto uplatní, vzhledem k dojezdu, nulovým emisím. A cena....... pro nás samozřejmě mimo, ale venku je dost lidí, co do kanclu budou jezdit ze své vilky za městem tímto vozem, budou mít všude volný vjezd právě díky emisím a je to pro ně pohodlnější, než se cpát někde v metru. Navíc, BMW vyrábí auto, která obecně nejsou v otázkách spotřeby ( emise CO2 ) zrovnakrálem žebříčku sledovanosti.... a aby si BMW splnila všechny ty poblblé normy z EU, co udělali soudruzi z NDR ( vyrábí se v Lipsku.... ) ..... ???? dali na trh elekroauto........ a mají splněno, než se zase normy posun někam za hranice lidského chápání.
Myslím, že si to poněkud idealizujete. Pro příměstské dojíždění do 30 km nepotřebujete elektromobil. Plně si vystačíte s laciným vozítkem za třetinovou cenu. A dojíždění do centra města není fakticky limitováno emisemi, ale především časem stráveným v zácpách a parkovacími místy. Nic z toho elektromobil neřeší, naopak díky požadavkům na dobíjecí infrastrukturu dělá ještě obtížnější.
velké městské aglomerace zavádějí nebo již zavedly emisní limity pro vjezd do center těchto měst, pro auta tohoto typu jsou zvýhodněné parkovací povolení atd, atd. Navíc, jsou v Evropě země, kde to auto vyjde na cca 10 průměrných platů, takže cenově to není takový problém......jak jsem uváděl....při hodnocení tohoto auta je nutné se oprostit od českého pohledu na věc........jinak sám nejsem žádný fanda eletromobility a osobně to považuji za nesmyslnou větev vývoje......budoucnost je v CNG nebo LNG !!!
Nerozumíme si. Emisní limity pro vjezd do ceter měst jsou uměle vytvořený regulační prvek. Problém vaší fantazie o tom jak sednete do elektromobilu a pojedete do centra leží úplně jinde - jak se tam dostat přes nízkokapacitní komunikace, kde zaparkovat a k tomu chcete ještě přidat problém, kde dobíjet.Představte si, že najednou všichni "uvědomněle" večer vymění ošklivé spalovací motory za elektromobily. Ráno máte uplně ty stejné kolony a problém kde zaparkovat, jako předtím.
Na užitnou hodnotu už se dnes moc nehraje. Každému je jasné, že u aut na několik milionů (BMW obecně) ji moc hodnotit nejde. Jde jen o prachy.
Tak užitná hodnota není jen objem kufru. Je to míra, do jaké auto plní svůj účel. Vysokou užitnou hodnotu může mít jak limuzína za 5 mega, tak sporťák bez kufru.i3 naproti tomu ani přesně nedokáže vydefinovat, kam míří. Není to ani prestižní, ani sportovní, ani rodinné přibližovadlo. Nevyhoví jako nenáročné (a lacinné vozítko).Určujícím charakterem i3 je že je to elektromobil, což je jedině a pouze vlastnost pohonu, nikoliv přínos vozidla. A protože je to pouze elektromobil bez skutečného přínosu, nemá nárok na existenci.
Takže z 0 na cca 50 Km/h je to skoro stejný a dál.......? Nikde žádné hodnoty kolik fakticky jeli. Jenom ten inženýr v i3 se tam povedl.... :-)
dobrej Harry Fotr:-D
Tak proč by nemohla i3 podělat M3 na rozjezd že, elektro centrály celkem mají odpich, ale narovinu, v čem by jste raději seděli ? na baterii nebo na V8 :)
Tu M3 řídil nějakej impresivní kašpar
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.