BMW i3 vs. BMW M3: dokáže nováček porazit legendu?

BMW i3 vs. BMW M3: dokáže nováček porazit legendu?

První sériově vyráběné elektrické BMW se chlubí na kategorii elektromobilů velmi zajímavými parametry. Maximální výkon činí 170 koní, točivý moment nabídne 250 Nm a to všechno dohromady znamená stovku za 7,2 s, nejvyšší rychlost 150 km/h a pružné zrychlení 80-120 km/h v čase 4,9 s. Jízda to tedy bude zajímavá, ostatně podobně ji hodnotil také Jirka Červenka ve svých prvních jízdních dojmech.

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

Zřejmě aby byla demonstrována schopnost akcelerace nové i3, postavil se vedle něj soupeř nejpovolanější, a sice BMW M3. Výsledek si můžete prohlédnout na přiloženém videu. Je minimálně trochu zvláštní, jak málo více než čtyřstekoňový soupeř elektrickému BMW odjel, když dokáže zvládnout stovku hluboko pod pět sekund...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků