BMW i3 se zatím do hrobu nechystá. Značka chce model vyrábět až do roku 2024

potírač elektromenševiků  |  16. 12. 2019 22:43

Nalijeme si čistého vína, tohle je typická z nouze ctnost.

Do vývoje BMW nasypalo podle vlastních slov 17 miliard Kč. Protože se zatím prodalo jen 160 tisíc kusů, na jedno malé městské auto to vychází v R&D nákladech 120 tisíc Kč, a to jste ho ještě nezačali vyrábět.

A to je tak brutálně moc, že tahle ohyzda, ten svrab silnic, bude v autosalonech smrdět ještě nejmíň 10 let, aby ta sekera byla co možná nejmenší.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 12. 2019 01:16

Běž si to auto půjčit a pak mudruj, mudrlante.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 14:42

Jsi hloupý. Ten vývoj dále využijí i v jiných autech, ale to je na tvou prázdnou hlavu zřejmě příliš velká myšlenka.
A nebo se ti to prostě jen nehodí do tvého nenávistného boje?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 12. 2019 15:52

Blb bez informací, typická dylina... Co za techniku má například nové Mini BEV? Chvilka překvapení... Že by to byla převlečená i3?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 16:53

Doufám, že ten blb nebyl myšlen na mě, když pak vzápětí píšeš souhlasnou myšlenku. Ale Mini je jen začátek. Prostě si na i3 otestovali první prvky elektrických pohonů a teď mohou už jen navazovat. Vývoj dalších aut už bude o to levnější.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  18. 12. 2019 00:16

Blb je "po­tí­rač elek­tro­men­še­vi­ků". Psychologie odmítání je mocný fenomén...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  17. 12. 2019 09:19

Som tak rád, že všetka elektrická energia ktorá vychádza zo zásuvky v stene je úplne zadarmo a čistá. Vyrábajú ju jednorožce krmené organickými dúhami. Zakaždým keď zapojím EV,Zem sa stane skutočne zelenšou. Počul som, že ťažba lithia, kobaltu,niklu,...a všetky plasty v EV sú dobré aj pre Zem.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  17. 12. 2019 10:19

zatimco tezba ropy a dalsi jeji zpracovani jeste nez se dostane do aut, kde se zni stane jeste vetsi humus, oplyva vylozene ekologicnosti. proberte se. vyroba el neni mozna ekologicka ale fosilni retezec je strasliva katastrofa.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 14:41

Ty jsi vážně blb, že ti na světě není rovno.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 12. 2019 15:48

Ruští důchodci Tě zdraví a děkují za všechny peníze, které jsi jim dobrovolně, za posledních 10 let, naposílal 👍👍👍

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  17. 12. 2019 20:06

A co tym basnik chtel rici?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 22:31

Já ti to přeložím: "Zdechni, hloupé zvíře."

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  18. 12. 2019 00:19

Potreba platit Putinovi za ropu, aby mel na duchody, je urcita forma sado-masochismu... Ja bych radeji chtel jezdit na ceske uhli a penize by tu pekne zustavaly. Kolik se rocne vyveze miliard Korun za ropu pro vyrobu paliv?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  18. 12. 2019 08:41

Namiesto ropy budeš platiť za obohatený urán, palivo do jadrových elektrární.Dopyt po elektrike bude čoskoro väčší.Nemci dokončujú plynovod po dne Baltskeho mora cez ktorý bude tiecť plyn poháňajuci "ekologické" paroplynove elektrárne, pretože zatvárajú jadrové a špinavé uholne. Ropy ktorej sa vzdame,s radosťou spotrebuje 4,5 miliardova Azia a je jedno či pochádza z Ruska, Saudskej Arábie, Lybie,... Paradoxne odmietanim ropy sa stávame na Ruských nerastných surovinách zavislejší.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  18. 12. 2019 08:58

Pri rozšírení elektrických haraburd na cestách budete potrebovať viac uhoľnych elektrární aby si mohol jazdiť na české uhlie a miliardy zostali doma.Najlepšie, keby ti jednu uhoľnu elektrarnu postavili v susedstve,aby si vedel aký humus musia dýchať v Ostrave, Frydku, Karvinej.
Si tak hlupučky a naivný až je to milé.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 12. 2019 13:41

Ono to zase tolik nebide. Kdysi mi tu elekteo fans tvrdili, ze vypadek spotrenmi dane z paliv pri prechodu na elektro nebude v rozpoctu poznat a neni duvod davat spotrebni dan na elektrinu. A protoze dane tvori 2/3 ceny, tak ta tretina je uplne zanedbatelna.

Odpovědět  |   | 

kdyby nezačali výrábět i3, tak bmw se nespojila s dalšími automobilkami a nevznikla by nabíječka ionity.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro