BMW i3 se zatím do hrobu nechystá. Značka chce model vyrábět až do roku 2024

potírač elektromenševiků  |  16. 12. 2019 22:43

Nalijeme si čistého vína, tohle je typická z nouze ctnost.

Do vývoje BMW nasypalo podle vlastních slov 17 miliard Kč. Protože se zatím prodalo jen 160 tisíc kusů, na jedno malé městské auto to vychází v R&D nákladech 120 tisíc Kč, a to jste ho ještě nezačali vyrábět.

A to je tak brutálně moc, že tahle ohyzda, ten svrab silnic, bude v autosalonech smrdět ještě nejmíň 10 let, aby ta sekera byla co možná nejmenší.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 12. 2019 01:16

Běž si to auto půjčit a pak mudruj, mudrlante.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 14:42

Jsi hloupý. Ten vývoj dále využijí i v jiných autech, ale to je na tvou prázdnou hlavu zřejmě příliš velká myšlenka.
A nebo se ti to prostě jen nehodí do tvého nenávistného boje?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 12. 2019 15:52

Blb bez informací, typická dylina... Co za techniku má například nové Mini BEV? Chvilka překvapení... Že by to byla převlečená i3?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 16:53

Doufám, že ten blb nebyl myšlen na mě, když pak vzápětí píšeš souhlasnou myšlenku. Ale Mini je jen začátek. Prostě si na i3 otestovali první prvky elektrických pohonů a teď mohou už jen navazovat. Vývoj dalších aut už bude o to levnější.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  18. 12. 2019 00:16

Blb je "po­tí­rač elek­tro­men­še­vi­ků". Psychologie odmítání je mocný fenomén...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  17. 12. 2019 09:19

Som tak rád, že všetka elektrická energia ktorá vychádza zo zásuvky v stene je úplne zadarmo a čistá. Vyrábajú ju jednorožce krmené organickými dúhami. Zakaždým keď zapojím EV,Zem sa stane skutočne zelenšou. Počul som, že ťažba lithia, kobaltu,niklu,...a všetky plasty v EV sú dobré aj pre Zem.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  17. 12. 2019 10:19

zatimco tezba ropy a dalsi jeji zpracovani jeste nez se dostane do aut, kde se zni stane jeste vetsi humus, oplyva vylozene ekologicnosti. proberte se. vyroba el neni mozna ekologicka ale fosilni retezec je strasliva katastrofa.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 14:41

Ty jsi vážně blb, že ti na světě není rovno.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 12. 2019 15:48

Ruští důchodci Tě zdraví a děkují za všechny peníze, které jsi jim dobrovolně, za posledních 10 let, naposílal 👍👍👍

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  17. 12. 2019 20:06

A co tym basnik chtel rici?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 12. 2019 22:31

Já ti to přeložím: "Zdechni, hloupé zvíře."

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  18. 12. 2019 00:19

Potreba platit Putinovi za ropu, aby mel na duchody, je urcita forma sado-masochismu... Ja bych radeji chtel jezdit na ceske uhli a penize by tu pekne zustavaly. Kolik se rocne vyveze miliard Korun za ropu pro vyrobu paliv?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  18. 12. 2019 08:41

Namiesto ropy budeš platiť za obohatený urán, palivo do jadrových elektrární.Dopyt po elektrike bude čoskoro väčší.Nemci dokončujú plynovod po dne Baltskeho mora cez ktorý bude tiecť plyn poháňajuci "ekologické" paroplynove elektrárne, pretože zatvárajú jadrové a špinavé uholne. Ropy ktorej sa vzdame,s radosťou spotrebuje 4,5 miliardova Azia a je jedno či pochádza z Ruska, Saudskej Arábie, Lybie,... Paradoxne odmietanim ropy sa stávame na Ruských nerastných surovinách zavislejší.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  18. 12. 2019 08:58

Pri rozšírení elektrických haraburd na cestách budete potrebovať viac uhoľnych elektrární aby si mohol jazdiť na české uhlie a miliardy zostali doma.Najlepšie, keby ti jednu uhoľnu elektrarnu postavili v susedstve,aby si vedel aký humus musia dýchať v Ostrave, Frydku, Karvinej.
Si tak hlupučky a naivný až je to milé.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 12. 2019 13:41

Ono to zase tolik nebide. Kdysi mi tu elekteo fans tvrdili, ze vypadek spotrenmi dane z paliv pri prechodu na elektro nebude v rozpoctu poznat a neni duvod davat spotrebni dan na elektrinu. A protoze dane tvori 2/3 ceny, tak ta tretina je uplne zanedbatelna.

Odpovědět  |   | 

kdyby nezačali výrábět i3, tak bmw se nespojila s dalšími automobilkami a nevznikla by nabíječka ionity.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 14 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 38 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A