BMW i3 se prohnalo knihovnou. Hrobové ticho příliš nenarušilo

kuk  |  13. 05. 2017 14:52

Není nadto zasrat podlahu v knihovně černejma šmouhama vod pneumatik. To němečtí bramboráři trochu nedomysleli. Barbarské chování ve svatostánku kultury. Ještě že to je jen ve 3D.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 05. 2017 15:10  |  [37.48.35.xxx]

Vážená Autorevue, běžte už s tou rudou propagandou do pr**le. Jako fakt už vážně. Zkuste psát o něčem alespoň trochu zajímavém.
Jestli máte nutkání psát o elektromobilech, napište dva články o každém u nás prodaném kusu, což je asi pětina článků než to množství odpadu co generujete teď.

Odpovědět  |   | 
Davefull1  |  13. 05. 2017 16:21  |  [213.129.159.xxx]

Do pr**le bež ty, chováš se jak když by ti měli tu Okinu 1.9tdíčko s rotačkou hned zítra zakázat a musel by sis povině koupit elektroauto. Ale nic takovýho se nedeje, nechápu proč je většina čechů tak tvrdohlavých a odsuzujou něco co ani nevyzkoušeli, to řikali někde na Nově že jsou elektroauta špatný?

Odpovědět  |   | 
sokar  |  13. 05. 2017 19:36  |  [46.33.96.xxx]

No ke tvé smůle má runner v garáži něco zcela jiného než tdičko.....

Mě to sere taky. Radši bych video s nějakým alespoň pětiválcem jak bourá knihovnu zvukem z výfuku apod.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  13. 05. 2017 23:14

Tak ho natočte a redakce to jistě ráda zveřejní. Jinak tu musíte číst o jiných, co si tu práci s něčím dali...

Odpovědět  |   | 
Davefull1  |  14. 05. 2017 00:15  |  [213.129.159.xxx]

Jde o to že já ho neznam, a je úplně jedno co má, ale jeho vidlácký chování je takový jako by měl deset let starou naftu, u který by se do dokrve hádal že to je to nejlepší co na svetě múže bejt. Přitom elektroauta jsou daleko účinější a vhodnější pro používání, než ty spalovací, a ve světě to začínají chápat, zatím co čeští čepičkáři to hooodně dlouho ještě nepochopí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 05. 2017 02:27

Tedle kašpar už mele z posledního tak kolem sebe jenom kope. Všichni uživatelé elektrik jsou pro něj jen buzeranti a komouši. Teď se mu zhroutila další modla
NIO’s EP9 EV beats every production car ever with a Nurburgring lap record of 6:45.90
https://electrek.co/2017/05/13/nios-ep9-nurbu... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 05. 2017 02:29

Vítej v zelenym pekle

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí 2  |  14. 05. 2017 08:21  |  [213.192.2.xxx]

Obecně nejsou ani čistší, ani účinnější. Může to tak být v jednotlivých případech a to ještě jen někdy - ke tvé smůle už si s tím výpočtem dali práci i odborníci a na takováto obecná prohlášení, jaké jsi nám tu právě předvedl, je tam příliš mnoho vstupních proměnných.

Diesel (jako koncepce, nenapsal jsem nafta) může být snadno, levně a rychle ta nejčistší dostupná technologie, když se v ní začne spalovat to, co se jinak spaluje na ropných věžích jako odpad - zemní plyn.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 05. 2017 09:17

Elektromobil jako aplikace z uzavřeném obtížně větraném prostoru nebo v jakémkoliv jiném prostředí s vysokými nároky na lokální emise je skvělé řešení.
Elektromobil jako obecný prostředek individuální dopravy je zcela nevhodný a selhává v užitných, ekonomických i ekologických parametrech.

Vyrábět elektromobil pro individuální dopravu a argumentovat pouze lokálními emisemi je argumentace postavená na lži. Dotace na elektromobily jsou postaveny na lži. I ubohoučké propagandistické nedochůdče, jakým je tento článek na Autorevue, je postaveno na lži.

A proč reaguji jak reaguji? Proč vůbec pod články o elektromobilech píšu? Protože jsem potomkem národa, který podobné lži odvrhl mezi prvními už mnohokrát. Půjčím si k tomu citát mistra Jeronýma, i díky kterému jsme nakonec racionálním ateistickým národem...
" Pamatujte, že stejně neřestné jako lhát je nevzepřít se statečně lhářům, kteří se snaží pravdu potlačit."

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  16. 05. 2017 02:42

Něco k zamyšlení - bude pro ovzduší, z lokálního i globálního hlediska lepší, když 100 000 domácností bude topit v kamnech na uhlí, nebo když se postaví uhelná elektrárna, která je schopna zásobovat stejných 100 000 domácností el. energií tak, že můžou topit přímotopy nebo akumulačními kamny? Já bych osobně radši bydlel vedle té elektrárny, než vedle pouhé setiny daného množství domů/bytů s topením na uhlí.

Odpovědět  |   | 
hnup  |  13. 05. 2017 16:39  |  [188.175.163.xxx]

Všechno je to otázka priorit. Někdo má potřebu vidět v knihovně BMW a někdo tam hledá knihy, aby našel způsob jak si takové auto snadno pořídit: https://goo.gl/iKiiV3... Výsledek je pak dán. Pro toho prvního je toto auto nedosažitelná meta a pro toho druhého je to třeba Harrier II AV-8B a drobné neřeší.
Co myslíte, že je těžší? Pilotovat takové letadlo a nebo čumět na krám co bude za pár roků mimo mísu?

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  13. 05. 2017 19:53  |  [94.112.6.xxx]

Dobře udělaná reklama.

Odpovědět  |   | 
Nek  |  13. 05. 2017 21:39  |  [93.99.225.xxx]

Možná, kdyby auto nebylo počítačově přidáno.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 05. 2017 02:40

Takhle se bourá knihovna ... teda pokud to není spíš následek povodně
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d8/a7/40/d8a740... ...

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí 2  |  14. 05. 2017 08:11  |  [213.192.2.xxx]

„A teď ponožku do pudingu, to bude mňamka. No a co že tam nepatří, vždyť je přeci čistá…”

Kr@téni.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 05. 2017 13:42  |  [109.80.100.xxx]

na závěr návštěvy té Bibliothek pak mohli nastartovat REX (range extender), jako svého času Jeremy, když už jsou u BMW tak třeskutě originální...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: