BMW i3 prošlo další úpravou. Tentokrát si užijete i dvanáctiválec

BMW i3 se stalo předmětem úprav už několikrát. Jednou to bylo poněkud divoké, jindy jsme psali na téma tuningu pro tento model naopak v kontextu velmi decentní úpravy. Dnes se objevila zpráva o dalším tuningu, který opět pochází z Asie. Výsledek má vylepšený vzhled, upravený podvozek a užít si budete moci dokonce dvanáctiválcový motor.

Proboha! Tohle si BMW i3 snad nezasloužilo

Proboha! Tohle si BMW i3 snad nezasloužilo

Za vším stojí společnosti Studie a 3D Design. Výsledek těžko přehlédnete. Vylepšené BMW i3 chce navázat na slavnou E92 M3 GTS. Na karoserii proto najdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s černými doplňky. Černý je přední spoiler, maska chladiče, černá jsou také kola nebo zadní spoiler.

Fotogalerie: BMW i3 se dočkalo decentního tuningu

Fotogalerie: BMW i3 se dočkalo decentního tuningu

Stejnou barevnou kombinaci očekávejte také v interiéru, kterému dominují sportovní sedadla Recaro čalouněná kůží. Barvu Fire Orange pak najdete rovněž na dekorech palubní desky, tedy v místech, kde se ve standardní verzi prezentuje dřevo.

Oproti zbytku světa je japonské provedení BMW i3 už v základu o dva centimetry nižší. Sportovní podvozek ale snížil světlou výšku o dalších třicet milimetrů. Výsledek má být rychlý, obratný, prostě zábavný. Třešničkou na dortu je instalace systému BMW Active Sound. Jistě, tušíte správně, o změnách na pohonné jednotce se nikde nic nepíše, ale přesto se máme těšit na dvanáctiválec. Jak je tohle možné?

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

Jednoduše, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorů. Kromě dvanáctiválce si můžete nastavit třeba desetiválec, osmiválec nebo řadový šestiválec. Vítejte ve světě tuningu budoucnosti...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků