BMW i3 prošlo další úpravou. Tentokrát si užijete i dvanáctiválec

BMW i3 se stalo předmětem úprav už několikrát. Jednou to bylo poněkud divoké, jindy jsme psali na téma tuningu pro tento model naopak v kontextu velmi decentní úpravy. Dnes se objevila zpráva o dalším tuningu, který opět pochází z Asie. Výsledek má vylepšený vzhled, upravený podvozek a užít si budete moci dokonce dvanáctiválcový motor.

Proboha! Tohle si BMW i3 snad nezasloužilo

Proboha! Tohle si BMW i3 snad nezasloužilo

Za vším stojí společnosti Studie a 3D Design. Výsledek těžko přehlédnete. Vylepšené BMW i3 chce navázat na slavnou E92 M3 GTS. Na karoserii proto najdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s černými doplňky. Černý je přední spoiler, maska chladiče, černá jsou také kola nebo zadní spoiler.

Fotogalerie: BMW i3 se dočkalo decentního tuningu

Fotogalerie: BMW i3 se dočkalo decentního tuningu

Stejnou barevnou kombinaci očekávejte také v interiéru, kterému dominují sportovní sedadla Recaro čalouněná kůží. Barvu Fire Orange pak najdete rovněž na dekorech palubní desky, tedy v místech, kde se ve standardní verzi prezentuje dřevo.

Oproti zbytku světa je japonské provedení BMW i3 už v základu o dva centimetry nižší. Sportovní podvozek ale snížil světlou výšku o dalších třicet milimetrů. Výsledek má být rychlý, obratný, prostě zábavný. Třešničkou na dortu je instalace systému BMW Active Sound. Jistě, tušíte správně, o změnách na pohonné jednotce se nikde nic nepíše, ale přesto se máme těšit na dvanáctiválec. Jak je tohle možné?

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

Jednoduše, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorů. Kromě dvanáctiválce si můžete nastavit třeba desetiválec, osmiválec nebo řadový šestiválec. Vítejte ve světě tuningu budoucnosti...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků