BMW i3: elektromobil na prvním videu

Značka BMW zveřejnila první video k připravovanému elektromobilu i3. Ale moc nového se z něj nedozvíte…
BMW i3: elektromobil na prvním videu

Již 29. července u BMW oficiálně představí svůj první sériový elektromobil. Jeho předzvěstí se stal prototyp BMW i3 Concept z frankfurtského autosalonu v roce 2011, přičemž o rok později se v Los Angeles představila vylepšená verze BMW i3 Coupe Concept, která vynikala zejména dotaženějším interiérem. Produkční variantu jsme vám již před několika dny nabídli na špionážních snímcích a záhy také na kresbách z patentového úřadu.

Design | Zajímavosti | Elektromobily | Video | BMW | Palivo

BMW i3 Coupe Concept: a přece se točí!

Oproti dosavadním studiím si na voze všimneme hlavně upravených nárazníků a kratších zadních dveří (půjde o pětidveřový hatchback). O pohon se postará vzadu uložený elektromotor s výkonem 170 koní (125 kW) a točivým momentem 250 Nm, jenž bude napájen z li-ionových akumulátorů, které vozu zajistí na jedno nabití dojezd 130 až 160 km.

K dispozici bude také verze doplněná dvouválcovým motocyklovým motorem s objemem 650 ccm v úloze generátoru elektrické energie, jenž jízdní dosah vozu BMW i3 prodlouží až na 300 km.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků