BMW i3 dostane delší dojezd a většího sourozence

BMW i3 dostane delší dojezd a většího sourozence

BMW v současnosti nabízí dva modely řady „i“, malý hatchback i3 a sportovní futuristiské kupé i8. Brzy by měl přijít třetí model a aby toho nebylo málo, úpravou projde i samotná i3. Ta dostane delší dojezd.

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Píší o tom kolegové z Green Car Reports s odkazem na německý Handelsblatt. Podle těchto informací dostane BMW i3 delší dojezd už příští rok. O kolik přesně by se ale měl zvětšit, to zatím nebylo upřesněno.

Oficiálně má i3 zvládnout až 200 kilometrů, pokud si vzpomenete na náš praktický test, ujeli jsme s tímto vozem v běžném provozu 152 kilometrů. Mimochodem upravený Nissan Leaf má zvládnout díky novým akumulátorům až 250 km. To jen pro představu, jaký dojezd můžeme u nové verze i3 očekávat.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Kromě delšího dojezdu u i3 je v plánu ještě jedna důležitá novinka. BMW rozšíří nabídku o třetí model této řady. Opět ale informace neříkají, kdy přesně takový vůz dorazí. Spekuluje se o čtyřdveřovém kupé s označením i5. Uvidíme. 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků