BMW i3 dostalo facelift. Nyní lze elektromobil pořídit i ve sportovní verzi

V půlce modelového cyklu prodělal elektromobil od BMW modernizaci.

Jednou z novinek na tradičně velkorysém stánku BMW na autosalonu ve Frankfurtu bude zmodernizovaný model i3. Designové změny měly nejspíš za úkol učinit vůz opticky širším. Novinkou je ovšem také verze i3s.

Sportovní nádech má přinést nejen agresivnější vizáží. Nabídne i speciální sportovní režim pohonu a nejen to. Zatímco běžná varianta si ponechává elektromotor o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 250 Nm, i3s umí 135 kW (184 k) a točivý moment 270 Nm. Na 100 km/h akceleruje za 6,9 s, nejvyšší rychlost je standardně omezena na 160 km/h. Standardní i3 akceleruje na stovku za 7,3 sekundy a rozjede se na 150 km/h.

Vyzkoušeli jsme hybridy a elektromobily BMW. Všechny mají jiné přednosti

Vyzkoušeli jsme hybridy a elektromobily BMW. Všechny mají jiné přednosti

Akumulátor o kapacitě 33,2 kWh zůstává u obou variant shodný. Normální varianta ujede podle normy NEDC až 300 km, podle novější normy WLTP však jen 235 km.

Modernizována byla také palubní výbava. i3 se dočkalo lepšího palubního infotainmentu a dostalo systém pro jízdu v koloně, který zvládne řídit sám v rychlostech do zhruba 60 km/h.

Krom zmodernizovaného elektromobilu budou na stánku bavorské automobilky k vidění také koncepty řady 8 a Z4 či nová M5.

Podívejte se na fotogalerii obou variant:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 181 678 km
Cena: 243 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2011
Stav: 54 374 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků