BMW i3 dostalo facelift. Nyní lze elektromobil pořídit i ve sportovní verzi

V půlce modelového cyklu prodělal elektromobil od BMW modernizaci.

Jednou z novinek na tradičně velkorysém stánku BMW na autosalonu ve Frankfurtu bude zmodernizovaný model i3. Designové změny měly nejspíš za úkol učinit vůz opticky širším. Novinkou je ovšem také verze i3s.

Sportovní nádech má přinést nejen agresivnější vizáží. Nabídne i speciální sportovní režim pohonu a nejen to. Zatímco běžná varianta si ponechává elektromotor o výkonu 125 kW (170 k) a točivém momentu 250 Nm, i3s umí 135 kW (184 k) a točivý moment 270 Nm. Na 100 km/h akceleruje za 6,9 s, nejvyšší rychlost je standardně omezena na 160 km/h. Standardní i3 akceleruje na stovku za 7,3 sekundy a rozjede se na 150 km/h.

Vyzkoušeli jsme hybridy a elektromobily BMW. Všechny mají jiné přednosti

Vyzkoušeli jsme hybridy a elektromobily BMW. Všechny mají jiné přednosti

Akumulátor o kapacitě 33,2 kWh zůstává u obou variant shodný. Normální varianta ujede podle normy NEDC až 300 km, podle novější normy WLTP však jen 235 km.

Modernizována byla také palubní výbava. i3 se dočkalo lepšího palubního infotainmentu a dostalo systém pro jízdu v koloně, který zvládne řídit sám v rychlostech do zhruba 60 km/h.

Krom zmodernizovaného elektromobilu budou na stánku bavorské automobilky k vidění také koncepty řady 8 a Z4 či nová M5.

Podívejte se na fotogalerii obou variant:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků