BMW i3: detailní prohlídka výrobní linky

BMW i3: detailní prohlídka výrobní linky

O BMW i3 jsme si řekli už snad úplně všechno. Začalo to konceptem (který měl už od pohledu hodně blízko k sériové podobě), pokračovalo postupným odhalováním a skončilo světovou výstavní premiérou na autosalonu ve Frankfurtu. Nedávno BMW definitivně odstartovalo svou elektrickou revoluci v Lipsku, kde spustilo sériovou výrobu.

Elektrické BMW i3 poprvé zblízka na videu z Frankfurtu

Elektrické BMW i3 poprvé zblízka na videu z Frankfurtu

Dnes ke všemu zmíněnému můžeme přidat tři videa, která velmi podrobně ukazují jednotlivé fáze výroby. Najdete na nich úplně vše od skládání akumulátorů, přes výrobu elektromotoru až po závěrečnou kompletaci automobilu.

První evropští zájemci dostanou nové BMW i3 v listopadu.

bazar

BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 99 199 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků