BMW i3 Coupe Concept: a přece se točí!

Mnichovští zveřejnili propagační video, v němž ukazují nový prototyp svého elektromobilu v pohybu.
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie

V polovině předloňského roku společnost BMW představila hned dvě koncepční studie, jež mají již během letošního roku zavádět proklamace o nulových emisích ve skutečnost. Šlo o prototypy BMW i3 a BMW i8 v podobě pětidveřového hatchbacku, resp. sportovního dvoudveřového kupé, které se stanou základem nové značky BMW „i“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW i3 Coupe Concept vstoupí do sériové výroby ještě letos

Na loňském autosalonu v Los Angeles slavila premiéru studie BMW i3 Concept Coupe. Vychází z původního hatchbacku a dle tvrzení automobilky BMW má jít o důkaz pestrosti připravované modelové řady i3. Kupé si zachovává rozvor náprav 2 570 mm, ovšem od výchozího hatchbacku se liší větší délkou karoserie (3 964 vs. 3 845 mm). Výška novinky činí 1 555 mm a šířka nezměněných 1 768 mm.

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

Na níže přiloženém krátkém filmu je jasné, že BMW i3 Concept Coupe není pouze maketou pro výstavy, ale provozuschopným prototypem. Má jít jen o jednu z řady variant připravované série modelů i3, přičemž všem má být společná pohonná soustava v podobě elektromotoru uloženého u zadní, poháněné nápravy, jemuž energii dodávají li-ionové akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také interiér již působí docela realisticky

Dosahuje výkonu 170 koní (125 kW) a točivého momentu 250 Nm a BMW i3 Coupe Concept s ním údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za 7,9 s.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků