BMW i3 Coupe Concept: a přece se točí!

Mnichovští zveřejnili propagační video, v němž ukazují nový prototyp svého elektromobilu v pohybu.
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie

V polovině předloňského roku společnost BMW představila hned dvě koncepční studie, jež mají již během letošního roku zavádět proklamace o nulových emisích ve skutečnost. Šlo o prototypy BMW i3 a BMW i8 v podobě pětidveřového hatchbacku, resp. sportovního dvoudveřového kupé, které se stanou základem nové značky BMW „i“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW i3 Coupe Concept vstoupí do sériové výroby ještě letos

Na loňském autosalonu v Los Angeles slavila premiéru studie BMW i3 Concept Coupe. Vychází z původního hatchbacku a dle tvrzení automobilky BMW má jít o důkaz pestrosti připravované modelové řady i3. Kupé si zachovává rozvor náprav 2 570 mm, ovšem od výchozího hatchbacku se liší větší délkou karoserie (3 964 vs. 3 845 mm). Výška novinky činí 1 555 mm a šířka nezměněných 1 768 mm.

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

Na níže přiloženém krátkém filmu je jasné, že BMW i3 Concept Coupe není pouze maketou pro výstavy, ale provozuschopným prototypem. Má jít jen o jednu z řady variant připravované série modelů i3, přičemž všem má být společná pohonná soustava v podobě elektromotoru uloženého u zadní, poháněné nápravy, jemuž energii dodávají li-ionové akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také interiér již působí docela realisticky

Dosahuje výkonu 170 koní (125 kW) a točivého momentu 250 Nm a BMW i3 Coupe Concept s ním údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za 7,9 s.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků