BMW i3 Coupe Concept: a přece se točí!

Mnichovští zveřejnili propagační video, v němž ukazují nový prototyp svého elektromobilu v pohybu.
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie

V polovině předloňského roku společnost BMW představila hned dvě koncepční studie, jež mají již během letošního roku zavádět proklamace o nulových emisích ve skutečnost. Šlo o prototypy BMW i3 a BMW i8 v podobě pětidveřového hatchbacku, resp. sportovního dvoudveřového kupé, které se stanou základem nové značky BMW „i“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW i3 Coupe Concept vstoupí do sériové výroby ještě letos

Na loňském autosalonu v Los Angeles slavila premiéru studie BMW i3 Concept Coupe. Vychází z původního hatchbacku a dle tvrzení automobilky BMW má jít o důkaz pestrosti připravované modelové řady i3. Kupé si zachovává rozvor náprav 2 570 mm, ovšem od výchozího hatchbacku se liší větší délkou karoserie (3 964 vs. 3 845 mm). Výška novinky činí 1 555 mm a šířka nezměněných 1 768 mm.

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

Na níže přiloženém krátkém filmu je jasné, že BMW i3 Concept Coupe není pouze maketou pro výstavy, ale provozuschopným prototypem. Má jít jen o jednu z řady variant připravované série modelů i3, přičemž všem má být společná pohonná soustava v podobě elektromotoru uloženého u zadní, poháněné nápravy, jemuž energii dodávají li-ionové akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také interiér již působí docela realisticky

Dosahuje výkonu 170 koní (125 kW) a točivého momentu 250 Nm a BMW i3 Coupe Concept s ním údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za 7,9 s.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků