BMW i3 Coupe Concept: a přece se točí!

Mnichovští zveřejnili propagační video, v němž ukazují nový prototyp svého elektromobilu v pohybu.
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie

V polovině předloňského roku společnost BMW představila hned dvě koncepční studie, jež mají již během letošního roku zavádět proklamace o nulových emisích ve skutečnost. Šlo o prototypy BMW i3 a BMW i8 v podobě pětidveřového hatchbacku, resp. sportovního dvoudveřového kupé, které se stanou základem nové značky BMW „i“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW i3 Coupe Concept vstoupí do sériové výroby ještě letos

Na loňském autosalonu v Los Angeles slavila premiéru studie BMW i3 Concept Coupe. Vychází z původního hatchbacku a dle tvrzení automobilky BMW má jít o důkaz pestrosti připravované modelové řady i3. Kupé si zachovává rozvor náprav 2 570 mm, ovšem od výchozího hatchbacku se liší větší délkou karoserie (3 964 vs. 3 845 mm). Výška novinky činí 1 555 mm a šířka nezměněných 1 768 mm.

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

BMW i3 Coupe: sportovní švih pro elektromobil

Na níže přiloženém krátkém filmu je jasné, že BMW i3 Concept Coupe není pouze maketou pro výstavy, ale provozuschopným prototypem. Má jít jen o jednu z řady variant připravované série modelů i3, přičemž všem má být společná pohonná soustava v podobě elektromotoru uloženého u zadní, poháněné nápravy, jemuž energii dodávají li-ionové akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také interiér již působí docela realisticky

Dosahuje výkonu 170 koní (125 kW) a točivého momentu 250 Nm a BMW i3 Coupe Concept s ním údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za 7,9 s.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW i3 Coupe Concept
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků