BMW hlásí: Číslo jedna žije (spy photos)

Pozorným fotografům tentokrát neunikla novinka bavorské automobilky - BMW řady 1. Pětidveřový prototyp, který zastihli při testech kdesi na zasněžených evropských silnicích, byl jen lehce zakamuflovaný, moc toho neskrýval. Zaujala nás hlavně nápadná maska chladiče, sportovnější nárazníky a tvar zadních světel. Na první pohled bylo také vidět, že vůz na snímcích byl oproti stávajícímu modelu o něco delší a C-sloupek užší, což zcela jistě pomůže lepšímu výhledu z vozu. 

Také příští generace BMW řady 1 nabídne množství konfigurací: včetně třídveřové a pětidveřové verze, i kupé a kabriolet. Podle AutoBildu, který hovořil s šéfem vývoje BMW Klausem Draegerem, automobilka „hodlá v duchu své nedávno přijaté filosofie rychle rozvíjet nové segmenty“. Proto se v ní nyní vážně uvažuje (konečné rozhodnutí ještě nebylo přijato) o verzi, jež by nabídla dost místa na zadních sedadlech i dospělým cestujícím. To je u současných vozů řady 1 problém, proto nemají šanci uchytit se na trhu ve Spojených státech.

Co se týká motorů, ty budou dodávány v širokém rozpětí, od nejslabších 1,4 l až po nejsilnější 3,0 l. V nabídce budou i turba, znovu však bude chybět nejostřejší varianta M. Namísto toho můžeme očekávat „ekologické“ dieselové motory a samozřejmě hybrid! O pohonu všech kol xDrive zatím nebylo definitivně rozhodnuto. Vůz bude pravděpodobně uveden na trh někdy v průběhu letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Foto © Automedia
 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků