Nejnovější statistiky prodejnosti značek patřících pod BMW Group mluví zcela jasně o tom, že vývoj se ani zdaleka neubírá žádaným směrem. Společnost totiž v prvním měsíci nového roku prodala pouze 70 405 vozidel, což oproti stejnému období za loňský rok představuje pokles o 24,2 procenta. Zaznamenalo tak podobný výsledek jako konkurenčí Audi, které šlo v lednu dolů o 28,6 procenta. Tyto výsledky svědčí o tom, že současný vývoj už se nevyhybá prakticky nikomu a výrazně se propadají i značky, které na sklonku loňského roku nezaznamenávaly žádné problémy s odbytem.
Když se na čísla podíváme podrobněji, zjistíme, že vozidel s „bílo modrou vrtulí“ na přídi se prodalo 60 248 kusů (pokles o 22,1 procenta), stylových Mini pouze 10 120 kusů (pokles o 34,5 procenta), přičemž nejmenší, 9,8 procentní meziroční pokles zaregistroval luxusní Rolls Royce s 37 prodanými vozy na svém kontě.
Naopak potěšitelné jsou stoupající prodeje nové generace vlajkové lodi značky, která se svého představení dočkala v létě loňského roku. Nová „sedmička“ rozhodně oživila svůj segment, do něhož vstupuje s celkem pozitivním 5,1 procentním nárůstem prodejů. Odborníci přitom očekávají, že prodeje této celkem žádané novinky ještě porostou. Prodeje Mini by pak mělo oživit nové kabrio nastupující po svém předchůdci, jehož výroba skončila v polovině roku 2008.