Testování na jihofrancouzském polygonu se zaměřilo na ladění obratnosti a také sladění všech prvků jízdních vlastností. Zdroj: BMW

Testování na jihofrancouzském polygonu se zaměřilo na ladění obratnosti a také sladění všech prvků jízdních vlastností. | Zdroj: BMW

Oproti předešlému modelu má chystaná verze širší rozchod kol a rejd předních kol větší o 19 procent. Zdroj: BMW

Oproti předešlému modelu má chystaná verze širší rozchod kol a rejd předních kol větší o 19 procent. | Zdroj: BMW

Těšit se můžeme také na strmější převod řízení a výrazně lepší stabilizátory. Zdroj: BMW

Těšit se můžeme také na strmější převod řízení a výrazně lepší stabilizátory. | Zdroj: BMW

Na polygonu Miramas probíhaly mimo jiné i testy volitelného adaptivního odpružení s dvěma režimy, X3 bude navíc standardně vybavena nejmodernější verzí systému regulace příčné dynamiky BMW Lateral Dynamics Management. Zdroj: BMW

Na polygonu Miramas probíhaly mimo jiné i testy volitelného adaptivního odpružení s dvěma režimy, X3 bude navíc standardně vybavena nejmodernější verzí systému regulace příčné dynamiky BMW Lateral Dynamics Management. | Zdroj: BMW

Za zmínku také stojí snížení koeficientu aerodynamického odporu z 0,29 na 0,27. Zdroj: BMW

Za zmínku také stojí snížení koeficientu aerodynamického odporu z 0,29 na 0,27. | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

BMW X3 Zdroj: BMW

BMW X3 | Zdroj: BMW

Oproti předešlému modelu má chystaná verze širší rozchod kol a rejd předních kol větší o 19 procent. Zdroj: BMW
Těšit se můžeme také na strmější převod řízení a výrazně lepší stabilizátory. Zdroj: BMW
Na polygonu Miramas probíhaly mimo jiné i testy volitelného adaptivního odpružení s dvěma režimy, X3 bude navíc standardně vybavena nejmodernější verzí systému regulace příčné dynamiky BMW Lateral Dynamics Management. Zdroj: BMW
Za zmínku také stojí snížení koeficientu aerodynamického odporu z 0,29 na 0,27. Zdroj: BMW
61
Fotogalerie

BMW finišuje s testováním nové generace X3. V prodeji má být ještě letos

Ve zkušebním středisku Miramas proběhlo finální ladění čtvrté generace bavorského crossoveru. Značka nám poodhalila její tajemství.

Asfaltový ovál, dálniční okruh, slalomové tratě, serpentiny, terén i prostředí pro zkoušky dynamické jízdy – to je poslední štace chystané čtvrté generace X3 před premiérou, kterou očekáváme v následujících týdnech.

Testování na jihofrancouzském polygonu se zaměřilo na ladění obratnosti a také sladění všech prvků jízdních vlastností. Oproti předešlému modelu má chystaná verze širší rozchod kol a rejd předních kol větší o 19 procent. Těšit se můžeme také na strmější převod řízení a výrazně lepší stabilizátory.

Na polygonu Miramas probíhaly mimo jiné i testy volitelného adaptivního odpružení s dvěma režimy, X3 bude navíc standardně vybavena nejmodernější verzí systému regulace příčné dynamiky BMW Lateral Dynamics Management. Za zmínku také stojí snížení koeficientu aerodynamického odporu z 0,29 na 0,27.

Z hlediska asistenčních systémů se pak můžeme těšit například na aktivní asistent změny jízdního pruhu, parkovací asistent nebo manévrovací asistent, s nímž se dá auto ovládat na dálku přes chytrý telefon.

Po stránce pohonu čekáme výběr benzinových, naftových a plug-in hybridních variant. Elektrické provedení iX3 se tentokrát bude od „klasického“ modelu podstatně lišit, protože využije zcela novou platformu Neue Klasse.

Odlišný má být také design, který u bateriového provedení nastínil koncept Neue Klasse X. A zatímco elektro-crossover dostane infotainment iDrive desáté generace, standardní model má generaci devátou.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud