BMW, Fiat a GM si možná vymění motory a převodovky

Ekonomické magazíny přinesly informace o možné spolupráci mezi koncerny BMW, Fiat a General Motors na poli motorů a převodovek. Dle neoficiálních informací zástupci těchto společností jednají o možné výměně motorů a převodovek.

General Motors by měl poskytnou bavorské automobilce klasický automat, který by doplnil nabídku pro trojkové a pětkové BMW. Opačným směrem by pak měla putovat převodovka SMG. Do amerického koncernu by také měl putovat nový agregát 4,4 V8 twin turbo, který byl nedávno představen u modelu BMW X6 a který by se hodil do výbavy vozů Cadillac.

Jaká výměna by měla proběhnout opačným směrem, případně jaké technologie by si měla automobilka BMW vyměnit s Fiatem není zcela jasné, ale bavorské automobilce vcelku chybí malé naftové a benzínové motory s přeplňováním, které by se postaraly o snížení celkových emisí CO2. Takové BMW 3 1,4 T-JET s výkonem 150 koní by jistě pomohl.
 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků