BMW dnes slaví 100. narozeniny. Sledujte tiskovou konferenci živě

BMW dnes slaví 100. narozeniny. Sledujte tiskovou konferenci živě

Dnes je to na den přesně 100 let od doby, kdy byla založena společnost, ze které vzešla současná automobilka BMW. Jde samozřejmě o speciální výročí, které také bude mít vlastní speciální tiskovou konferenci. Pokud máte zájem, můžete ji sledovat v přímém přenosu.

Ženeva 2016 živě: Prohlédněte si BMW M760Li, 740e a M2  

Ženeva 2016 živě: Prohlédněte si BMW M760Li, 740e a M2  

Tisková konference připomínající sté narozeniny automobilky BMW začne přesně ve tři hodiny odpoledne a skončí až v půl páté. Očekávat můžeme rekapitulaci celého historie, ukázku mnoha historických vozů a třeba se dočkáme i představení nového sportovního automobilu, o kterém se v souvislosti s tímto výročí dříve spekulovalo. Přímý přenos můžete sledovat zde.

Sledujte přímý přenos tiskové konference BMW ke stému výročí od založení

BMW datuje svou historii od 7. března 1916, kdy byla založena společnost Bayerische Flugzeugwerke AG coby následovník letecké společnosti Gustav-Otto-Fugmaschinenfabrik. Současné jméno Bayerische Motoren Werke se objevilo o šest let později. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků