BMW: díly pro „upgrade” přímo z továrny

Dodatečné ladění automobilů BMW je v současnosti takřka výhradně v rukou více méně specializovaných, nicméně externích firem. Tento stav by se mohl začít nyní měnit, protože automobilka BMW oznámila zahájení prodeje portfolia vlastních doplňků pro zvýšení výkonnosti svých vozů. Zákazník si tak může objednat doplňky, jež jsou vyráběny pod stejnými standardy jako díly sériové a jejichž instalace do vozu není v rozporu se záručními podmínkami. Týká se to však zatím jen současných řad Z4 a 3. Laděné výfuky přidávají na výkonu od 5 do 10 koní, k dispozici jsou také díly pro zlepšení řazení či pérování, odvrtávané brzdové kotouče či nová litá kola.

 
Předpokládá se, že cena těchto dílů bude poměrně vysoká a řada nadšenců ji bude ochotna akceptovat především kvůli již zmíněným zárukám. Lze přitom předpokládat, že po skončení záruky na voze bude většina zákazníků stále dávat přednost dílům z druhovýroby, které jsou finančně dostupnější a panuje mezi nimi větší výběr.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků