BMW: díly pro „upgrade” přímo z továrny

Dodatečné ladění automobilů BMW je v současnosti takřka výhradně v rukou více méně specializovaných, nicméně externích firem. Tento stav by se mohl začít nyní měnit, protože automobilka BMW oznámila zahájení prodeje portfolia vlastních doplňků pro zvýšení výkonnosti svých vozů. Zákazník si tak může objednat doplňky, jež jsou vyráběny pod stejnými standardy jako díly sériové a jejichž instalace do vozu není v rozporu se záručními podmínkami. Týká se to však zatím jen současných řad Z4 a 3. Laděné výfuky přidávají na výkonu od 5 do 10 koní, k dispozici jsou také díly pro zlepšení řazení či pérování, odvrtávané brzdové kotouče či nová litá kola.

 
Předpokládá se, že cena těchto dílů bude poměrně vysoká a řada nadšenců ji bude ochotna akceptovat především kvůli již zmíněným zárukám. Lze přitom předpokládat, že po skončení záruky na voze bude většina zákazníků stále dávat přednost dílům z druhovýroby, které jsou finančně dostupnější a panuje mezi nimi větší výběr.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků