BMW: díly pro „upgrade” přímo z továrny

Dodatečné ladění automobilů BMW je v současnosti takřka výhradně v rukou více méně specializovaných, nicméně externích firem. Tento stav by se mohl začít nyní měnit, protože automobilka BMW oznámila zahájení prodeje portfolia vlastních doplňků pro zvýšení výkonnosti svých vozů. Zákazník si tak může objednat doplňky, jež jsou vyráběny pod stejnými standardy jako díly sériové a jejichž instalace do vozu není v rozporu se záručními podmínkami. Týká se to však zatím jen současných řad Z4 a 3. Laděné výfuky přidávají na výkonu od 5 do 10 koní, k dispozici jsou také díly pro zlepšení řazení či pérování, odvrtávané brzdové kotouče či nová litá kola.

 
Předpokládá se, že cena těchto dílů bude poměrně vysoká a řada nadšenců ji bude ochotna akceptovat především kvůli již zmíněným zárukám. Lze přitom předpokládat, že po skončení záruky na voze bude většina zákazníků stále dávat přednost dílům z druhovýroby, které jsou finančně dostupnější a panuje mezi nimi větší výběr.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků