BMW: díly pro „upgrade” přímo z továrny

Dodatečné ladění automobilů BMW je v současnosti takřka výhradně v rukou více méně specializovaných, nicméně externích firem. Tento stav by se mohl začít nyní měnit, protože automobilka BMW oznámila zahájení prodeje portfolia vlastních doplňků pro zvýšení výkonnosti svých vozů. Zákazník si tak může objednat doplňky, jež jsou vyráběny pod stejnými standardy jako díly sériové a jejichž instalace do vozu není v rozporu se záručními podmínkami. Týká se to však zatím jen současných řad Z4 a 3. Laděné výfuky přidávají na výkonu od 5 do 10 koní, k dispozici jsou také díly pro zlepšení řazení či pérování, odvrtávané brzdové kotouče či nová litá kola.

 
Předpokládá se, že cena těchto dílů bude poměrně vysoká a řada nadšenců ji bude ochotna akceptovat především kvůli již zmíněným zárukám. Lze přitom předpokládat, že po skončení záruky na voze bude většina zákazníků stále dávat přednost dílům z druhovýroby, které jsou finančně dostupnější a panuje mezi nimi větší výběr.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků